M
De, újítsák fel, de úgy hogy legalább az egyik vágányon van forgalom, csökkentett sebességgel.
És igen, az macerásabb a kivitelezőnek, de az utasnak jobb, csak most nyaljuk a kivitelezők fenekét, már a százhalombattai vonalat is így csinálhatják. Előtte erre több vágányú vonalon nem nagyon volt példa, és hát az utasok egy része át is szokik ilyenkor a légkondicionált buszokra.
A MÁV illetékest minden nap utaztatnám a Hatvan-Bp vonalon, csak hogy érezze a súlyát a döntésüknek...
Itthon minden felújítást csak nettó kretén módon tudnak megoldani 0 koncepcióval, összehangolással, úgy ad-hoc módon sokszor megfejelve totálisan idióta műszaki tartalommal. Lásd a Láncíd és alagút szétbontást, amit aztán a sajtóvisszhang miatt azét csak egyberaktak, de tudtommal a pesti oldalon a gyalogosforgalom terén 0 fejlesztés lesz. Vastaps...A vasútbarátok ajánlottak a Budapest-Miskolc InterCity számára kitérő útvonalat észak felé, kb. 20 perccel hosszabb menetidő. Nem lehet, ott is állomást újítanának fel. Szépen, összehangolva... A MÁV illetékest minden nap utaztatnám a Hatvan-Bp vonalon, csak hogy érezze a súlyát a döntésüknek...
Tényleg végül mikor kezdik el végre a Lánchíd felújítását, mert akkor gondolom a kettes villamos se fog járni végig (és én meg anyázhatok majd, hogy mégis hogyan megyek be az egyetemre)Lásd a Láncíd és alagút szétbontást, amit aztán a sajtóvisszhang miatt azét csak egyberaktak, de tudtommal a pesti oldalon a gyalogosforgalom terén 0 fejlesztés lesz. Vastaps...
Marmint, hogy hogyan megy haza.Tényleg végül mikor kezdik el végre a Lánchíd felújítását, mert akkor gondolom a kettes villamos se fog járni végig (és én meg anyázhatok majd, hogy mégis hogyan megyek be az egyetemre)

A japán szívóbenzinnel nem szokott gond lenne, Subaruban lehet hogy van esetleg turbó vagy felöltő, ha azzal gond van az már drágább móka lesz.
Szerintem nézd meg a tulajt. Ha tudod róla hogy normális és igényes, akkor valszeg a kocsit is rendben tartotta, akkor meg kb. minden kocsi kimegy a világból. Ha meg ütötte verte akkor meg mindegy milyen márka..
http://iho.hu/hir/80a-miert-is-kell-a-teljes-kizaras-190203Fél füllel anno hallottam a pft-sektől, hogy vannak gyönyörű iszapos területek is arrafelé ahol nagyon komoly földmunkákra kell számítani.
Az előző vezérigazgatót egyszer láttam vonaton, valami nosztalgia motorvonat volt, Győrig Audival, Győrben felszállt, Celldömölkön le, megebédelt aztán autóval visszavitték Budapestre.
https://kozlekedesiklub.blog.hu/2019/02/05/magyarazzak_a_bizonyitvanyt_904http://iho.hu/hir/80a-miert-is-kell-a-teljes-kizaras-190203
Na itt a válasz..
Vannak benne elfogadható indokok is, leginkább az hogy az előkészítést elbaszták. Mint mindig...
A BKK leépítése óta azt érzem, hogy az ország közlekedésszervezése sok helyen a évtizedekkel ezelőtti "színvonalra" csökkent.https://kozlekedesiklub.blog.hu/2019/02/05/magyarazzak_a_bizonyitvanyt_904
Meg egy másik válasz.
Tervezőként több nagy vasúti pályatervezést végigcsináltam, az állami megrendelő kibaszott inkompetens végig, gőze sincsen arról hogy mit akar, Magyarországon a kiviteli-engedélyezési tervek elkészítését megelőző tanulmánytervek készítői mind szarok (az én munkahelyem szakmányban csinálja ezeket, mi is szarok vagyunk, csak nem nagyonszarok mint a többiek hanem csak kicsitszarok), de nehéz is úgy tervet csinálni hogy a megbízó nem tudja mit akar. És úgy, hogy ha valamit nagyon akar (a mögött álló politika) akkor ha szakemberként azt mondod nekik hogy ez nem jó, akkor is az kell. Meg nem baj ha rossz, úgyis az EU fizeti, és ennek a végén jön a szívás, a nem végiggondolt kényszermegoldások, kapkodás, a lakosság (használók, halló nekik épül) szopatása méretes lófasszal. Nagyon szomorú ez, ha bármi máshoz értenék rendesen itt is hagynám a picsába azt hiszem. (volt egy szemernyi felvillanás a közlekedésfejlesztésben, az volt a Vitézy-BKK, annak vége, olyan szintre süllyedtek hogy mi többet a BKK-nak nem dolgozunk, ez a céges döntés mert mindent ötször kell megtervezni mivel nem tudják mit akarnak, így meg masszív veszteség a vége)
Az egésznél már csak a munkánk értékének a fikázása a jobb, amikor a jó képességű újságíró előveszi az anyagot és kiszámolja hogy oldalanként 100e volt az ára. Ja bazdmeg, de amit néz az a műszaki leírás, rajzoltunk is hozzá pár méter rajzot...
ÁÁÁ, borzasztó ez, dolgoztam egy keveset Dániában, ott pont annyi pénzt és időt szánnak a tanulmánytervre mint a kivitelire, nem is kell már a végén még többször újratervezni, pedig az ő tervezőik sem okosabbak mint a mieink.
A BKK leépítése óta azt érzem, hogy az ország közlekedésszervezése sok helyen a évtizedekkel ezelőtti "színvonalra" csökkent.
Hát ez csudálatos. Ezzel a felfogással a versenyszférában meddig maradhatna pályán bárki...?Nincs itt semmi színvonal, a ranglétra teljes hosszában szarik mindenki az egészre.
Tegnap volt egy felsőbb ellenőrzés a vonalon, 4 síntörés lett bejelentve 2 óra alatt, harmadik állomásnál inkább visszafordultak. Ez az eredménye annak, hogy a vonalbejárót a fizetése az első kocsmáig motiválja.
Ez melyik vonal? MÁV, BKK/BKV vagy GYSEV?Nincs itt semmi színvonal, a ranglétra teljes hosszában szarik mindenki az egészre.
Tegnap volt egy felsőbb ellenőrzés a vonalon, 4 síntörés lett bejelentve 2 óra alatt, harmadik állomásnál inkább visszafordultak. Ez az eredménye annak, hogy a vonalbejárót a fizetése az első kocsmáig motiválja.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..