Ahhoz még talán éppen kicsi, másrészt egy catobar hordozó drágább, gépük sem lett volna hozzá. A Harrier már adott volt, 20-30 példányban rendszeresíteni egy új, alkalmas típust bőven nem fért volna bele az olasz költségvetésbe.Ez a hajó már akkora, hogy simán építhették volna ferde fedélzetűre és CATOBAR-ra!
A Trieszt viszont akár lehetett volna katapultos. Csak 20%-al kisebb a CdG-nél.A képen gyönyörűen látszik, mennyire piszkosul szűkösen fértek csak el. És ki fizeti ki a plusz költségeket? A drágább karbantartást? Az új gépeket? A méregdrága AWACS-et? (ami a jóval nagyobb CdG-n is éppen csak, hogy elfér és tud üzemelni) Az olasz flotta költségvetés így is pengeélen táncol minden évben.
Ha nincs pénz, akkor nem csökkentett értékűt kell venni, hanem valami mást!A képen gyönyörűen látszik, mennyire piszkosul szűkösen fértek csak el. És ki fizeti ki a plusz költségeket? A drágább karbantartást? Az új gépeket? A méregdrága AWACS-et? (ami a jóval nagyobb CdG-n is éppen csak, hogy elfér és tud üzemelni) Az olasz flotta költségvetés így is pengeélen táncol minden évben.
Milyen csökkentett értékű?Ha nincs pénz, akkor nem csökkentett értékűt kell venni, hanem valami mást!
20 év van a két hajó között, A Garibaldi már több, mint 30 éves. 2022 körül lesz kivonva, már épül helyette egy kimondottan partraszállást támogató egység, a Trieste.Az olaszoknak boven eleg lessz az a 8-10 f35 amiket a hordozoik elvisznek majd... Az olasz egyegek amugy is vegyes egysegek elsosorban helikotrer hordozok mig masodsorba merevszarnyas hordozo es dokk hajok...
Vegulis egyertelmuen partraszallo kepesseg. A kongliktus zonaba vezeto uton es az ott tartozkodas allatt kepes megvedeni a flottat a tengoktol emellett a merevszarnyasokkal a felszini egysegektol es az ellenseges vadaszoktol mikozben a helik es a repulok tamogathatjak az akar eroszakos partraszallast...
Szerintem sokkal jobban jartak a vegye hordozoikkal mint egy dedikalt rephordozoval hisz arra olaszorszagnak nincs szuksege. /ami nekem fura hogy miert ket kulonbozo tipust epittettek miert nem csak az eggyik osztalybol gyartottak kettot.../
Jó vígjátékot lehet majd csinálni az olasz partraszállásból. Legutóbb zátonyra futottak.20 év van a két hajó között, A Garibaldi már több, mint 30 éves. 2022 körül lesz kivonva, már épül helyette egy kimondottan partraszállást támogató egység, a Trieste.
https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_ship_Trieste
Csekély költséggel teljes értékű hordozó lehetne, komolyabb csapásmérő és felderítő kapacitással. A spanyol Juan Carlos ésszerű kompromisszum arra a feladatra is, amin kívül az olasz hajó semmi másra nem alkalmas. Ez egy súlyosan csökkentett értékű repülőgéphordozó! Egy fölösleges pazarlás, ha nincs szükségük hordozóra és súlyos tévedés, ha van!Milyen csökkentett értékű?
A Cavour is indíthat a tat elárasztható fedélzetéről partraszálló hajót, ha erre gondolsz. Ha catobar hordozóra, arra nagyobb egység kellett volna, ami sok minden lett volna, csak nem "csekély költségű".Csekély költséggel teljes értékű hordozó lehetne, komolyabb csapásmérő és felderítő kapacitással. A spanyol Juan Carlos ésszerű kompromisszum arra a feladatra is, amin kívül az olasz hajó semmi másra nem alkalmas. Ez egy súlyosan csökkentett értékű repülőgéphordozó! Egy fölösleges pazarlás, ha nincs szükségük hordozóra és súlyos tévedés, ha van!
Hogy honnan?A Cavour is indíthat a tat elárasztható fedélzetéről partraszálló hajót
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..