Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Vagy nem olvastad el a hszem, hogy egy töltéssel. Vagy direkte ferdítettél. Azóta kuss is van témában. És utána meg stilussal dobálozol. Igen jó szó erre a Troll.

Nem én írom, hogy luxus, hanem oda sorolják. kb mindenhol.
....ti soroljátok oda villanyosok...nézzd meg mi a luxus autó kategória ismérve belülrő a S a közelében sincs max árban....azt kérdeztem ,hogy van e Tesla-d...ezt sikerül felfogni?....láttam az egy töltést és te hol írtad hogy Pestről...szóval válogasd meg a szavaidat nem a kocsmai haverjaiddal beszélsz ..........vagy beszélsz normálisan vagy befejeztem a kommunikációt.
 
....ti soroljátok oda villanyosok...nézzd meg mi a luxus autó kategória ismérve belülrő a S a közelében sincs max árban....azt kérdeztem ,hogy van e Tesla-d...ezt sikerül felfogni?....láttam az egy töltést és te hol írtad hogy Pestről...szóval válogasd meg a szavaidat nem a kocsmai haverjaiddal beszélsz ..........vagy beszélsz normálisan vagy befejeztem a kommunikációt.

Először definiáljátok mi a luxus mert az általam nézett amerikai műsoroknak Super meg Hyper car besorolások vannak, amiből a Super alját eléri a model S.

Meg van a Bosozoku :D

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Először definiáljátok mi a luxus mert az általam nézett amerikai műsoroknak Super meg Hyper car besorolások vannak, amiből a Super alját eléri a model S.

Nézd egyáltalán nem nézem le a Teslat sőőőt...csupán nem egy kategória, legfőképpen belülről.....google írd be nézd meg micsoda különbségek anyaghasználat,kidolgozás,minőség,testre szabhatóság.....egy Volvo egy Lexus,egy Bömbö....Merga stb
Ültem benne vezettem nem is keveset...nagy szerencsém,hogy tényleg olyat vehetek magamnak amit szeretnék,de nem egy kategória..amire Fade utal az a külső méretei alapján sorolják oda...
 
Először definiáljátok mi a luxus mert az általam nézett amerikai műsoroknak Super meg Hyper car besorolások vannak, amiből a Super alját eléri a model S.

Meg van a Bosozoku :D

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
ezek nagyon kemények:D:D:D
 
Biztos igazad van, én autóban elég igénytelen vagyok, guruljon oszt jól van :D (najó szeretnék egy 86-os Corolla GTS-t, de horribilis összegeket kérnek érte és a lakótelepen 2 héten belül ellopnák)

Az csak most jutott eszembe, hogy a luxusautók egyik fő ismérve az alacsony darabszám...
 
  • Tetszik
Reactions: deze75
Anno a sima 120KWos superchargerekre is ezt mondták. :)
Az ugye megvan, hogy a mai superchargerek szinte mindenhol akkor tudnak maxon tölteni, ha egy db kocsi áll ott...? Ha te arról álmodsz, hogy tömeges villámtöltés lesz csak úgy, akkor álmodni tetszik. Egy 10 MW-os, 6kV-os trafó csatlakozási terve, a beruházás és cakk pakk minden 50-100M HUF nagyságrendben van. Ez eddig kb. hússzor lett elmondva. Erre jön rá még maguknak a töltőknek az ára..
 
  • Tetszik
Reactions: misinator
Tesla S mint luxus kocsi? :D:D:D
Attól, hogy valami drága még nem luxus....
Szerintem sok tekintetben az én régi Avensisem is luxusabb autó, nem, hogy egy S klasse.
Tesla:
5a861ac9d0307255048b46d2-750-500.jpg


Egy majd 20 éves Japán középkategóriás autó (Avensis)
toyota-avensis-interior-1.jpg


Ez meg egy valódi Luxus autó (S klasse)
2018-Mercedes-Benz-S-Class-A-dashboard_o.jpg


Csak a mihez tartást véget ;)
 
....ti soroljátok oda villanyosok...nézzd meg mi a luxus autó kategória ismérve belülrő a S a közelében sincs max árban....azt kérdeztem ,hogy van e Tesla-d...ezt sikerül felfogni?....láttam az egy töltést és te hol írtad hogy Pestről...szóval válogasd meg a szavaidat nem a kocsmai haverjaiddal beszélsz ..........vagy beszélsz normálisan vagy befejeztem a kommunikációt.

Fejezzük be a kommunikációt. Egyszerübb.
 
Tesla S mint luxus kocsi? :D:D:D
Attól, hogy valami drága még nem luxus....
Szerintem sok tekintetben az én régi Avensisem is luxusabb autó, nem, hogy egy S klasse.

Ez meg egy valódi Luxus autó (S klasse)

Na oszt a merdzsó vagy az Avensis tud-e olyat, hogy spontán kigyullad, ezért a rendszer azonnal megszakítja az áramellátást, lekapcsolva az elektromosan működő ajtókat is, így a tűzoltók tehetetlenül nézhetik végig ahogy megfulladsz a kocsidban miközben megpróbálod üzembe helyezni a túlkomplikált vésznyitót?
Na ugye.

rXZFjJG.png
 
Fejezzük be a kommunikációt. Egyszerübb.
Csak nem nehéz érvek nélkül a tényekkel szembeszállni?

Na oszt a merdzsó vagy az Avensis tud-e olyat, hogy spontán kigyullad, ezért a rendszer azonnal megszakítja az áramellátást, lekapcsolva az elektromosan működő ajtókat is, így a tűzoltók tehetetlenül nézhetik végig ahogy megfulladsz a kocsidban miközben megpróbálod üzembe helyezni a túlkomplikált vésznyitót?
Na ugye.

rXZFjJG.png
Ez a mostani eset, ahol a fickó bennhalt és videó is van róla? Számomra az a sokkoló, hogy ezt ebben a formában forgalomba lehetett helyezni. Ha ilyen lenne a vészkijárat moziban és a vésznyitó a buszon, az normális lenne?
 
Látom te nem fogod fel, hogy azzal érvelsz a tömeges elterjedésben, hogy tehetős jenki középosztály mit vesz hitelből. Lol...
Ameddig az eladásoknál 1% nagyságrendről van szó, addig ez kb. azt jelenti, hogy a luxust vásárlók agyát sikerült megmasszírozni, hogy megvegyék ezt. Nem a tömegeket szólítja meg egyik villanyautó sem perpillanat.

Ízlelgesd ezt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Personal_income_in_the_United_States

Arról hallottál már, hogy minden új terméket először a gazdagok vesznek meg brutál drágán, utána a tehetős középosztály? Egyébként igen, a magyar minimálbéresek soha sem fognak Teslákkal utazgatni, mint ahogy most sem utaznak Audi A8-ssal. Ők majd használt Nissan Leafekkel vagy egyéb használt elektromosokkal fognak.
 
..........Az a jó ,hogy a "villanyosok"......pl vehetnek Tesla-t....esetleg Nissan Leaf.... E-Tron-t EQX-t.....I Pace-t....ez összesen is jó indulattal 10 modell....Én meg csak a BMW-ből 32-ből választhatok......Fenntartási költsége olcsóbb ja persze...bezzeg az sehol nincs leírva,hogy hány amperre kellett felfejleszteni az otthoni hálózatot,mert amúgy cumi az egész.Vegye az aki szeretné...én meg azt választok ami tetszik,nem pedig ami van.Kedvencem amikor azt latom az autópályán ,hogy a a fehér inges próbálja tölteni a Ampera-t....csak éppen tele van a töltő:D:D.A luxusautók is egy réteg a piacon......semmi nem szól mellette de mégis valakiknek az kell.....az elektromos is...de valakinek az kell ....szíve rajta

Várj még pár évet és nagyobb lesz az elektromos választék, mint a dizeles:

http://jarmuipar.hu/2018/11/elektromos-forradalmat-indit-volkswagen/
Története legnagyobb szabású átszervezéséről döntött a Volkswagen-csoport (VW), a német járműipari társaság tervei szerint a következő öt évben 44 milliárd eurót (14 300 milliárd forint) fordít az elektromobilitásra, az autonóm – önjáró – vezetési technológiákra, a mobilitási szolgáltatásokra és a gyártmányok, valamint a gyártási technológia digitalizációjára.
A fejlesztésekre szánt összeg legnagyobb részét, 30 milliárd eurót az elektromobilitás területére fordítják. Európában 2020 végéig 15 tisztán elektromos meghajtású modellel állnak elő, 2025-ig pedig 50 ilyen modellt vezetnek be. Három németországi üzemet – Zwickau, Emden, Hannover – átállítanak az elektromos autók gyártására. Emdenben gyártanak majd egy rendkívül olcsónak számító, 20 ezer eurónál alacsonyabb árú elektromos modellt. A zwickaui gyár fejlesztésére kiemelt figyelmet fordítanak, mind a 770 dolgozót átképzik az I.D. elnevezésű elektromos meghajtású modellcsalád gyártására, és egymilliárd euróból átépítik az üzemet.
 
..........Az a jó ,hogy a "villanyosok"......pl vehetnek Tesla-t....esetleg Nissan Leaf.... E-Tron-t EQX-t.....I Pace-t....ez összesen is jó indulattal 10 modell....Én meg csak a BMW-ből 32-ből választhatok......Fenntartási költsége olcsóbb ja persze...bezzeg az sehol nincs leírva,hogy hány amperre kellett felfejleszteni az otthoni hálózatot,mert amúgy cumi az egész.Vegye az aki szeretné...én meg azt választok ami tetszik,nem pedig ami van.Kedvencem amikor azt latom az autópályán ,hogy a a fehér inges próbálja tölteni a Ampera-t....csak éppen tele van a töltő:D:D.A luxusautók is egy réteg a piacon......semmi nem szól mellette de mégis valakiknek az kell.....az elektromos is...de valakinek az kell ....szíve rajta

Ez eléggé versenyképes ár lesz?

https://villanyautosok.hu/2018/09/25/valoban-nepauto-lehet-az-uj-volkswagen-villanyauto/
Az I.D. hatchback három különböző hatótávval érkezik, hogy mindenki a pénztárcájához mérten választhasson. A belépő szintű autó 330 kilométernyi WLTP hatótávot tud majd, és a teljesítménye is jobban limitálva lesz. Ha az emberek gyorsabb autót akarnak, akkor nem akarom, hogy három hónap múlva visszajöjjenek hozzám panaszkodva, hogy az ID. gyors, de a hatótáv túl kevés. Tehát, ha gyorsabb autót szeretne, nagyobb akkumulátorra van szüksége – ilyen egyszerű. A közepes specifikációjú változat valójában meg is haladta a célul kitűzött 400 kilométert. Ez majdnem 450 kilométert megy el egy töltéssel. A legnagyobb hatótávú változathoz tartozó akkumulátor-kapacitás még döntés alatt áll” – nyilatkozta az Auto Express újságíróinak Christian Senger, a Volkswagen elektromobilitási termékvonalának igazgatója.
A Neo alapkiépítésben 7 kW-os fedélzeti töltővel érkezik majd, de az opcionális 11 kW-os változattal AC hálózatról nagyjából 8 órába telik 100%-ra feltölteni a teljesen lemerült akkumulátort, DC villámtöltéskor pedig 125 kW-os a maximális teljesítmény. A lehető legegyszerűbb töltés érdekében az ID-modellek a későbbiekben a Plug & Charge technológiát is támogatni fogják. Az Edison Handelsblatt cikke szerint a Volkswagen a garanciával is nagylelkűen fog bánni, mely az I.D. jelzésű villanyautókban a tervek szerint már több lesz, mint 8 év/160 000 kilométer. A gyártó elmondása szerint az akkumulátorok teljes mértékben újrahasznosíthatóak, de az elöregedett aksik előbb még hozzájárulnak a villamosenergia-hálózat stabilizálásához egy ipari energiatárolóba építve.
Ami pedig az I.D. árát illeti, a korábbi pletykák megerősítésre kerültek, a legkisebb hatótávú változathoz 25 000 euró, azaz 8 millió forint alatt juthatunk hozzá, amivel a VW ferdehátúja kimondottan versenyképes lesz a villanyautók között. A végleges változat 2019 végén mutatkozik be, a legelső kiszállítások pedig 2020 elején várhatók.
 
Igen, Musk ígérgetésben valóban világbajnok egészen cold thrusters szerű ökörségekig.

"Csak ezt beállítani úgy, mint a tömeges villanyautózás felé előre lépést az valahol a vicc és röhej között van félúton."


Tehát legyártottak 500k autót egy 7 éves időszakban, amikor a hagyományos autógyártás ezalatt kitolt magából úgy 450 milliót. Csak 3 nagyságrend az eltérés. Ha az utolsó évet nézed, akkor már csak kettő, mert 1% táján már egyes helyeken van villanyautó. Csak a fejlődés az nem lineáris... Mert ahhoz, hogy 50% részarány legyen, "picit" többet kell fejődni. És ehhez semmi sem adott. Nem lehet ennyi akksit gyártani. Nincs miből, nemhogy emberi áron.


Nem a technikai megvalósíthatóság volt a kérdéses. Az ár és a megbízhatóság. Csak ezt is elfelejtik a F9 körüli hype miatt. 1996-ban már megalkották az első függőleges leszállásra alkalmas rakétát...

Be lehetne szüntetni a vallásos jellegű műszaki kommunikációt?

Kérlek ne mond már ezt a hülyeséget többet.
Csak Magyarországon 3 nagy akkugyár kezd el gyártani 1-2 éven belül: két koreai és egy japán.
Ezek hárman 2-3 éven belül minimum 1 millió elektromos autóba fognak gyártani évente, hosszabb távon valószínűleg még többe.
Ezek a cégek a világ legnagyobbjai között vannak, szerinted nem számolgattak utána annak, hogy miből fognak készülni?
Egyébként lítiumból a jelenlegi ismereteink szerint minimum 40 millió tonna kitermelhető mennyiség van, ami 1 milliárd autóra elég. Tegyük fel, hogy nem találnak többet (frászkarikát nem, az olaj is már vagy 40 éve mindig elfogy és mégis új lelőhelyeket találnak), akkor is, mire 1 milliárd autót legyártanak, már valószínűleg rég más alapanyagból fogunk gyártani aksikat. Ha meg emellett is maradunk hosszabb távra is, akkor meg ott van az újrahasznosítás.
https://hipa.hu/a-harmadik-magyarorszagi-akkumulatorgyar-alapkovet-is-letettek
https://www.portfolio.hu/vallalatok...-elismertek-indul-a-gigaberuhazas.269577.html
 
Arról hallottál már, hogy minden új terméket először a gazdagok vesznek meg brutál drágán, utána a tehetős középosztály? Egyébként igen, a magyar minimálbéresek soha sem fognak Teslákkal utazgatni, mint ahogy most sem utaznak Audi A8-ssal. Ők majd használt Nissan Leafekkel vagy egyéb használt elektromosokkal fognak.
És arról hallottál, hogy a luxusautó luxusautó kategória maradt? 20 éve is az a Merci osztály, ami luxus volt, az mai is az, csak más már annak is a műszaki tartalma.

Nehéz felfogni, hogy az akksi annyira drága, hogy a láthatáron sincs az, hogy csak közelítőleg egy árban legyen azonos hatótávolságú és tudású benzines és villanyos kocsi?

Még, ha ez összes is jönne, akkor is jön az a probléma, hogy 600 km-ert képes megtenni autót cirka 3 óra alatt tankolnál meg brutál gyorstöltőn, addig a másiknál egy 5 perc sincs?

És arról hallottál, hogy ha csak 2-3-szor ennyi akksit kéne gyártani, akkor az áruk kilőne az égbe? Ha ennyivel több készülne, akkor is kb. néhány százalék maradna a piaci arányuk, csak az áruk még fentebb mászna. Nem tudod egyik fő elemét sem olcsóbbítani, mert mind off the self és tömeg termelik azokat évtizedek óta.

Áruljátok már el, hogy mi a búbánatból vagytok képesek levezetni az, hogy a luxusautó árban kapható jármű (messze annál gyengébb műszaki tartalommal), hogyan, mikor és mitől fog átcsapni tömegtermékbe azonos használati faktorral, mint egy mai átlag autó? Mert a Nissan Left úgy hozza ezt az árat, hogy brutális kompromisszumok vannak benne, közelében nincs összességében egy átlag autóhoz.

Kérlek ne mond már ezt a hülyeséget többet.
Csak Magyarországon 3 nagy akkugyár kezd el gyártani 1-2 éven belül: két koreai és egy japán.
Ezek hárman 2-3 éven belül minimum 1 millió elektromos autóba fognak gyártani évente, hosszabb távon valószínűleg még többe.
Ezek a cégek a világ legnagyobbjai között vannak, szerinted nem számolgattak utána annak, hogy miből fognak készülni?
Egyébként lítiumból a jelenlegi ismereteink szerint minimum 40 millió tonna kitermelhető mennyiség van, ami 1 milliárd autóra elég. Tegyük fel, hogy nem találnak többet (frászkarikát nem, az olaj is már vagy 40 éve mindig elfogy és mégis új lelőhelyeket találnak), akkor is, mire 1 milliárd autót legyártanak, már valószínűleg rég más alapanyagból fogunk gyártani aksikat. Ha meg emellett is maradunk hosszabb távra is, akkor meg ott van az újrahasznosítás.
https://hipa.hu/a-harmadik-magyarorszagi-akkumulatorgyar-alapkovet-is-letettek
https://www.portfolio.hu/vallalatok...-elismertek-indul-a-gigaberuhazas.269577.html
Én az előre számolgatásból azt látom, hogy a gyök2 balfasz befektetők és agyatlan hype nélkül bármilyen más cég régen lehúzta volna a rolót ilyen pénzügyi mutatók mellett. Meg Musk szerencséje, hogy szarásig van most elbaszható pénz. Ha most lenne 2008, akkor neki régen reszeltek volna...

Egyébként meg aki cold thrusterts dob be a köztudatba, amikor fizikai képtelenség, ott azért kicsit megcsúsznak a dolgok.
 
  • Tetszik
Reactions: vata
Ez eléggé versenyképes ár lesz?

https://villanyautosok.hu/2018/09/25/valoban-nepauto-lehet-az-uj-volkswagen-villanyauto/
Az I.D. hatchback három különböző hatótávval érkezik, hogy mindenki a pénztárcájához mérten választhasson. A belépő szintű autó 330 kilométernyi WLTP hatótávot tud majd, és a teljesítménye is jobban limitálva lesz. Ha az emberek gyorsabb autót akarnak, akkor nem akarom, hogy három hónap múlva visszajöjjenek hozzám panaszkodva, hogy az ID. gyors, de a hatótáv túl kevés. Tehát, ha gyorsabb autót szeretne, nagyobb akkumulátorra van szüksége – ilyen egyszerű. A közepes specifikációjú változat valójában meg is haladta a célul kitűzött 400 kilométert. Ez majdnem 450 kilométert megy el egy töltéssel. A legnagyobb hatótávú változathoz tartozó akkumulátor-kapacitás még döntés alatt áll” – nyilatkozta az Auto Express újságíróinak Christian Senger, a Volkswagen elektromobilitási termékvonalának igazgatója.
A Neo alapkiépítésben 7 kW-os fedélzeti töltővel érkezik majd, de az opcionális 11 kW-os változattal AC hálózatról nagyjából 8 órába telik 100%-ra feltölteni a teljesen lemerült akkumulátort, DC villámtöltéskor pedig 125 kW-os a maximális teljesítmény. A lehető legegyszerűbb töltés érdekében az ID-modellek a későbbiekben a Plug & Charge technológiát is támogatni fogják. Az Edison Handelsblatt cikke szerint a Volkswagen a garanciával is nagylelkűen fog bánni, mely az I.D. jelzésű villanyautókban a tervek szerint már több lesz, mint 8 év/160 000 kilométer. A gyártó elmondása szerint az akkumulátorok teljes mértékben újrahasznosíthatóak, de az elöregedett aksik előbb még hozzájárulnak a villamosenergia-hálózat stabilizálásához egy ipari energiatárolóba építve.
Ami pedig az I.D. árát illeti, a korábbi pletykák megerősítésre kerültek, a legkisebb hatótávú változathoz 25 000 euró, azaz 8 millió forint alatt juthatunk hozzá, amivel a VW ferdehátúja kimondottan versenyképes lesz a villanyautók között. A végleges változat 2019 végén mutatkozik be, a legelső kiszállítások pedig 2020 elején várhatók.



Köszi az infót ... legyen így 2.autonak okes is lehet... de várjuk ki a véget hogy valós körülmények között mit fog produkálni.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Ez eléggé versenyképes ár lesz?

https://villanyautosok.hu/2018/09/25/valoban-nepauto-lehet-az-uj-volkswagen-villanyauto/
Az I.D. hatchback három különböző hatótávval érkezik, hogy mindenki a pénztárcájához mérten választhasson. A belépő szintű autó 330 kilométernyi WLTP hatótávot tud majd, és a teljesítménye is jobban limitálva lesz. Ha az emberek gyorsabb autót akarnak, akkor nem akarom, hogy három hónap múlva visszajöjjenek hozzám panaszkodva, hogy az ID. gyors, de a hatótáv túl kevés. Tehát, ha gyorsabb autót szeretne, nagyobb akkumulátorra van szüksége – ilyen egyszerű. A közepes specifikációjú változat valójában meg is haladta a célul kitűzött 400 kilométert. Ez majdnem 450 kilométert megy el egy töltéssel. A legnagyobb hatótávú változathoz tartozó akkumulátor-kapacitás még döntés alatt áll” – nyilatkozta az Auto Express újságíróinak Christian Senger, a Volkswagen elektromobilitási termékvonalának igazgatója.
A Neo alapkiépítésben 7 kW-os fedélzeti töltővel érkezik majd, de az opcionális 11 kW-os változattal AC hálózatról nagyjából 8 órába telik 100%-ra feltölteni a teljesen lemerült akkumulátort, DC villámtöltéskor pedig 125 kW-os a maximális teljesítmény. A lehető legegyszerűbb töltés érdekében az ID-modellek a későbbiekben a Plug & Charge technológiát is támogatni fogják. Az Edison Handelsblatt cikke szerint a Volkswagen a garanciával is nagylelkűen fog bánni, mely az I.D. jelzésű villanyautókban a tervek szerint már több lesz, mint 8 év/160 000 kilométer. A gyártó elmondása szerint az akkumulátorok teljes mértékben újrahasznosíthatóak, de az elöregedett aksik előbb még hozzájárulnak a villamosenergia-hálózat stabilizálásához egy ipari energiatárolóba építve.
Ami pedig az I.D. árát illeti, a korábbi pletykák megerősítésre kerültek, a legkisebb hatótávú változathoz 25 000 euró, azaz 8 millió forint alatt juthatunk hozzá, amivel a VW ferdehátúja kimondottan versenyképes lesz a villanyautók között. A végleges változat 2019 végén mutatkozik be, a legelső kiszállítások pedig 2020 elején várhatók.
Ezzel még a fejlett világban sem lesz népautó, nemhogy a németeknél, akik száguldoznak az autópályákon.
 
Tesla S mint luxus kocsi? :D:D:D
Attól, hogy valami drága még nem luxus....
Szerintem sok tekintetben az én régi Avensisem is luxusabb autó, nem, hogy egy S klasse.
Tesla:

Egy majd 20 éves Japán középkategóriás autó (Avensis)

Ez meg egy valódi Luxus autó (S klasse)
2018-Mercedes-Benz-S-Class-A-dashboard_o.jpg


Csak a mihez tartást véget ;)

Valószínűleg az én ízlésemmel van baj, de ezek a légbefújó nyílások nagyon ocsmányak. Persze lehet csak azért mondom, mert a Dacián is nagyon hasonló. :D