KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

van sok sok gép ami megérné nekünk ám ;)

4 feltételedből hármat teljesít a KC a negyedikbe pedig ha valaki okosan csinálja nagyon jó dolgokat lehetne kihozni , de hát ki tudja mit akarnak ezek fent már ...:rolleyes::rolleyes:
A taktikai képességeinek eddig még nem sok tanújelét adta. A nem előkészített talajú reptérről való üzemeltetési teszteket pl. még nem folytatták le.
 
lavi-refuel-from-a4-003.jpg

Imhol,a legkisebb tanker......Hajlékonycsöves rendszerben szinte bármelyik szállitó képes a tankerszerep eljátszására.Csak a töltőkonténert kell integrálni hozzá
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus
Jó kis gép lehet a KC-390-ből DE:
- alapszabály (különösen repülőgépek esetében) hogy semmiből ne vedd meg az "A" modellt. Nem az a kérdés hogy jönnek e elő gyerek betegségek, hanem hogy mennyi és milyen hamar. A hadrafoghatóságát és az rep. óra klts.ket ez fájdalmasan érintheti...
- szerintem Mo.estében az elvárások egy új rámpás szállítógéppel kapcsolatban fontossági sorrendben az alábbiak:
--legyen kiforrott és megbízható,
--tudjon levegőben üza.t átdni Gripennek
--tudjon rövid távra minimum 25-30 tonnát elvinni
--legyenek erős taktikai képességei (terepkövető repülés, rövid leszállópálya, stb…)
A többi részletkérdés..

Most mutatóba jön vagy kap magyar felségjelzést?
 
Csak prototípusok vannak belőle, még zajlik a berepülése, hogyan kapna már magyar felségjelzést??

Én úgy tudom, hogy a brazil légierő már vett át belőle. A légierő repüli be őket? Nem vagyok hozzáértő, csak kérdem. Ez a szállítógép beszerzés csak egy nagy színjáték, magyarán mondva sumákolás. Még ezelőtt egy hónappal is azt írták, hogy piackutatás folyik, de szerintem már rég el lett döntve. C-130, A-400, ezzel kifújt. Ja, a C-27-es ha jól tudom, nem is járt itt.
 
Itt tart jelenleg a KC-390 program:

1. gép: prototípus (összetört tesztelés közben)
2. gép: prototípus (tesztelésre használja a gyártó)
3. gép: ezzel helyettesítették az összetört gépet, hogy el tudja végezni a gyártó a szükséges teszteket (a tesztek után 2020-ban ezt is átadják a Brazil Légierőnek)
4. gép: a Brazil Légierő első gépe lesz, még a gyártó tulajdonában van. A következő hetekben valamikor kapja meg a Brazil légierő. Ez a gép van most Pápán.


További gépek vannak az összeszerelés különböző fázisaiban.
 
Azt írták korábban, hogy a Le Bourgetban lesz a nagy bejelentés, hogy a portugálokkal aláírták végre a KC390 szerződést.
Ez elmaradt vagy csak nekem maradt ki az információ?

Kíváncsi vagyok, hogy Pápa után hová fog menni a gép? Lengyelországba, Olaszországba vagy máshová...
 
Itt tart jelenleg a KC-390 program:

1. gép: prototípus (összetört tesztelés közben)
2. gép: prototípus (tesztelésre használja a gyártó)
3. gép: ezzel helyettesítették az összetört gépet, hogy el tudja végezni a gyártó a szükséges teszteket (a tesztek után 2020-ban ezt is átadják a Brazil Légierőnek)
4. gép: a Brazil Légierő első gépe lesz, még a gyártó tulajdonában van. A következő hetekben valamikor kapja meg a Brazil légierő. Ez a gép van most Pápán.


További gépek vannak az összeszerelés különböző fázisaiban.
Még annyit, hogy a párizsban szereplő gép tudtommal a Brazil Légierő gépe volt.
 
Még annyit, hogy a párizsban szereplő gép tudtommal a Brazil Légierő gépe volt.
A Légierő felségjelzése nincs rajta, ott van viszont a PT-ZNX lajstrom ami brazil polgári jelzés, a Flightradar-on is ezzel szerepelt mikor átrepült Párizsból Pápára. Vagyis még nem vette át a Légierő, még a gyártó cég tulajdona ...