KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)


Erre nem emlekszem, de a hirre igen. Kb ugyanazt mondja, mint az osszes tobbi brazil hir: a brazilok probaljak a hozzajuk hasonlo, barati 'authoritarian right-wing' kormanyoknak eladni a gepet. Megjegyzem, ugy valamivel talan tobb ertelme lenne, ha az olaszok es a lengyelek is vennenek belole, az biztos - mert egyedul beleugrani egy szallitogepbe evtizedekre, ami meg keszen sincs, nos, az bizony hajmereszto orultseg.
 
Paris Air Show 2019 - Le Bourget


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Paris Air Show 2019 - Le Bourget


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
 
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
Sok videót megnéztem róla az utóbbi időben, nekem olyan nagyon-érzékenynek tűnik a "botkormány", vagy csak szimplán keményen repülik ezt a gépet. Van erő benne és egy kis csuklómozdulatra is brutál be-reagál...,gondolom...de majd valaki repülésben jártasabb megszakérti.
 
Sok videót megnéztem róla az utóbbi időben, nekem olyan nagyon-érzékenynek tűnik a "botkormány", vagy csak szimplán keményen repülik ezt a gépet. Van erő benne és egy kis csuklómozdulatra is brutál be-reagál...,gondolom...de majd valaki repülésben jártasabb megszakérti.

Majd jövőhéten jól megnézzük magunknak! ;)
 
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
Ez a gép nem erre a lassú sebességtartományra lett tervezve amivel végigrepülte a bemutatót, a nyilazott szárny is azt jelzi hogy a gép üzemi sebességtartománya jóval magasabban van. Meg az is, hogy a repülés alatt végig nyitott, felszálló helyzetben voltak a fékszárnyak és az orrsegédszárnyak is (az egyenes szárnyú/LGT-gépek stabilabban repülnek ilyen kis sebességnél is, de alapvetően lassúbbak is). Terhelés nélkül, minimális üzemanyaggal repülve könnyű a gép, és nem is repülhettek vele túl gyorsan mert akkor a közönség nem sokat látott volna belőle, szóval eléggé logikus a látható eredmény.
 
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?

Elég szeles volt az idő akkor Párizsban....

U.S. Air Force Boeing KC-46 Pegasus Lands Wildly at Paris Air Show 2019

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Elég szeles volt az idő akkor Párizsban....
ez a leszállás nem a szeles idő miatt lett ilyen. Ez egy vagy szándékos vagánykodás volt, vagy egy elég komoly baki. Egészen nyilvánvaló, hogy ennél a ráfordulásnál nem volt meg már az alapvető magasság sem. Ugyanakkor azért el kell ismerni elég szépet mentett a pilóta.
 
ez a leszállás nem a szeles idő miatt lett ilyen. Ez egy vagy szándékos vagánykodás volt, vagy egy elég komoly baki. Egészen nyilvánvaló, hogy ennél a ráfordulásnál nem volt meg már az alapvető magasság sem. Ugyanakkor azért el kell ismerni elég szépet mentett a pilóta.

Azert a zaszlot elegge fujta a szel.
 
Jó kis gép lehet a KC-390-ből DE:
- alapszabály (különösen repülőgépek esetében) hogy semmiből ne vedd meg az "A" modellt. Nem az a kérdés hogy jönnek e elő gyerek betegségek, hanem hogy mennyi és milyen hamar. A hadrafoghatóságát és az rep. óra klts.ket ez fájdalmasan érintheti...
- szerintem Mo.estében az elvárások egy új rámpás szállítógéppel kapcsolatban fontossági sorrendben az alábbiak:
--legyen kiforrott és megbízható,
--tudjon levegőben üza.t átdni Gripennek
--tudjon rövid távra minimum 25-30 tonnát elvinni
--legyenek erős taktikai képességei (terepkövető repülés, rövid leszállópálya, stb…)
A többi részletkérdés..
 
Egyet értek a Brazil szakértővel, tényleg hosszú távon ez érné meg nekűnk a legjobban.
van sok sok gép ami megérné nekünk ám ;)
Jó kis gép lehet a KC-390-ből DE:
- alapszabály (különösen repülőgépek esetében) hogy semmiből ne vedd meg az "A" modellt. Nem az a kérdés hogy jönnek e elő gyerek betegségek, hanem hogy mennyi és milyen hamar. A hadrafoghatóságát és az rep. óra klts.ket ez fájdalmasan érintheti...
- szerintem nekünk Mo.estében az elvárások egy új rámpás szállítógéppel kapcsolatban fontossági sorrendben az alábbiak:
--legyen kiforrott és megbízható,
--tudjon levegőben üza.t átdni Gripennek
--tudjon rövid távra minimum 25-30 tonnát elvinni
--legyenek erős taktikai képességei (terepkövető repülés, rövid leszállópálya, stb…)
A többi részletkérdés..
4 feltételedből hármat teljesít a KC a negyedikbe pedig ha valaki okosan csinálja nagyon jó dolgokat lehetne kihozni , de hát ki tudja mit akarnak ezek fent már ...:rolleyes::rolleyes: