Volt

Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?Paris Air Show 2019 - Le Bourget
Sok videót megnéztem róla az utóbbi időben, nekem olyan nagyon-érzékenynek tűnik a "botkormány", vagy csak szimplán keményen repülik ezt a gépet. Van erő benne és egy kis csuklómozdulatra is brutál be-reagál...,gondolom...de majd valaki repülésben jártasabb megszakérti.Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
Sok videót megnéztem róla az utóbbi időben, nekem olyan nagyon-érzékenynek tűnik a "botkormány", vagy csak szimplán keményen repülik ezt a gépet. Van erő benne és egy kis csuklómozdulatra is brutál be-reagál...,gondolom...de majd valaki repülésben jártasabb megszakérti.
Ne sajnáld a memóriakártyákat,...gondoljatok a halandókra isMajd jövőhéten jól megnézzük magunknak!![]()
Ez a gép nem erre a lassú sebességtartományra lett tervezve amivel végigrepülte a bemutatót, a nyilazott szárny is azt jelzi hogy a gép üzemi sebességtartománya jóval magasabban van. Meg az is, hogy a repülés alatt végig nyitott, felszálló helyzetben voltak a fékszárnyak és az orrsegédszárnyak is (az egyenes szárnyú/LGT-gépek stabilabban repülnek ilyen kis sebességnél is, de alapvetően lassúbbak is). Terhelés nélkül, minimális üzemanyaggal repülve könnyű a gép, és nem is repülhettek vele túl gyorsan mert akkor a közönség nem sokat látott volna belőle, szóval eléggé logikus a látható eredmény.Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
U.S. Air Force Boeing KC-46 Pegasus Lands Wildly at Paris Air Show 2019
ez a leszállás nem a szeles idő miatt lett ilyen. Ez egy vagy szándékos vagánykodás volt, vagy egy elég komoly baki. Egészen nyilvánvaló, hogy ennél a ráfordulásnál nem volt meg már az alapvető magasság sem. Ugyanakkor azért el kell ismerni elég szépet mentett a pilóta.Elég szeles volt az idő akkor Párizsban....
ez a leszállás nem a szeles idő miatt lett ilyen. Ez egy vagy szándékos vagánykodás volt, vagy egy elég komoly baki. Egészen nyilvánvaló, hogy ennél a ráfordulásnál nem volt meg már az alapvető magasság sem. Ugyanakkor azért el kell ismerni elég szépet mentett a pilóta.
De pont a másik irányból... szerintem.Azert a zaszlot elegge fujta a szel.
Egyet értek a Brazil szakértővel, tényleg hosszú távon ez érné meg nekűnk a legjobban.ezt most csak így itt hagyom
https://airportal.hu/a-legkisebb-tanker-bemutatjuk-az-embraer-kc-390-est/
Jó kis gép lehet a KC-390-ből DE:ezt most csak így itt hagyom
https://airportal.hu/a-legkisebb-tanker-bemutatjuk-az-embraer-kc-390-est/
van sok sok gép ami megérné nekünk ámEgyet értek a Brazil szakértővel, tényleg hosszú távon ez érné meg nekűnk a legjobban.
4 feltételedből hármat teljesít a KC a negyedikbe pedig ha valaki okosan csinálja nagyon jó dolgokat lehetne kihozni , de hát ki tudja mit akarnak ezek fent már ...Jó kis gép lehet a KC-390-ből DE:
- alapszabály (különösen repülőgépek esetében) hogy semmiből ne vedd meg az "A" modellt. Nem az a kérdés hogy jönnek e elő gyerek betegségek, hanem hogy mennyi és milyen hamar. A hadrafoghatóságát és az rep. óra klts.ket ez fájdalmasan érintheti...
- szerintem nekünk Mo.estében az elvárások egy új rámpás szállítógéppel kapcsolatban fontossági sorrendben az alábbiak:
--legyen kiforrott és megbízható,
--tudjon levegőben üza.t átdni Gripennek
--tudjon rövid távra minimum 25-30 tonnát elvinni
--legyenek erős taktikai képességei (terepkövető repülés, rövid leszállópálya, stb…)
A többi részletkérdés..
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..