KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

K

kamm

Guest

Erre nem emlekszem, de a hirre igen. Kb ugyanazt mondja, mint az osszes tobbi brazil hir: a brazilok probaljak a hozzajuk hasonlo, barati 'authoritarian right-wing' kormanyoknak eladni a gepet. Megjegyzem, ugy valamivel talan tobb ertelme lenne, ha az olaszok es a lengyelek is vennenek belole, az biztos - mert egyedul beleugrani egy szallitogepbe evtizedekre, ami meg keszen sincs, nos, az bizony hajmereszto orultseg.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 659
84 145
113
Paris Air Show 2019 - Le Bourget


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 889
47 358
113
Paris Air Show 2019 - Le Bourget


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
 

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 446
25 370
113
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
Sok videót megnéztem róla az utóbbi időben, nekem olyan nagyon-érzékenynek tűnik a "botkormány", vagy csak szimplán keményen repülik ezt a gépet. Van erő benne és egy kis csuklómozdulatra is brutál be-reagál...,gondolom...de majd valaki repülésben jártasabb megszakérti.
 

tindalos

Well-Known Member
2011. október 8.
1 652
5 716
113
Sok videót megnéztem róla az utóbbi időben, nekem olyan nagyon-érzékenynek tűnik a "botkormány", vagy csak szimplán keményen repülik ezt a gépet. Van erő benne és egy kis csuklómozdulatra is brutál be-reagál...,gondolom...de majd valaki repülésben jártasabb megszakérti.

Majd jövőhéten jól megnézzük magunknak! ;)
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 030
113
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?
Ez a gép nem erre a lassú sebességtartományra lett tervezve amivel végigrepülte a bemutatót, a nyilazott szárny is azt jelzi hogy a gép üzemi sebességtartománya jóval magasabban van. Meg az is, hogy a repülés alatt végig nyitott, felszálló helyzetben voltak a fékszárnyak és az orrsegédszárnyak is (az egyenes szárnyú/LGT-gépek stabilabban repülnek ilyen kis sebességnél is, de alapvetően lassúbbak is). Terhelés nélkül, minimális üzemanyaggal repülve könnyű a gép, és nem is repülhettek vele túl gyorsan mert akkor a közönség nem sokat látott volna belőle, szóval eléggé logikus a látható eredmény.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 659
84 145
113
Ezekről a felvételekről, és a körülményekről tudunk valamivel többet? Mennyire volt szeles az idő?
Segítsetek nekem! Nem nézegetek olyan túl sok airshow bemutató repülést, de nekem eléggé instabilnak tűnt ez a gép. Mintha folyamatos sebességproblémája lett volna, továbbá az irányváltásoknál is elég komoly oldalcsúszásokat kellett korrigálni. Ez most a gép, vagy a pilóta műve?

Elég szeles volt az idő akkor Párizsban....

U.S. Air Force Boeing KC-46 Pegasus Lands Wildly at Paris Air Show 2019

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 889
47 358
113
Elég szeles volt az idő akkor Párizsban....
ez a leszállás nem a szeles idő miatt lett ilyen. Ez egy vagy szándékos vagánykodás volt, vagy egy elég komoly baki. Egészen nyilvánvaló, hogy ennél a ráfordulásnál nem volt meg már az alapvető magasság sem. Ugyanakkor azért el kell ismerni elég szépet mentett a pilóta.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
43 659
84 145
113
ez a leszállás nem a szeles idő miatt lett ilyen. Ez egy vagy szándékos vagánykodás volt, vagy egy elég komoly baki. Egészen nyilvánvaló, hogy ennél a ráfordulásnál nem volt meg már az alapvető magasság sem. Ugyanakkor azért el kell ismerni elég szépet mentett a pilóta.

Azert a zaszlot elegge fujta a szel.
 
T

Törölt tag

Guest
Jó kis gép lehet a KC-390-ből DE:
- alapszabály (különösen repülőgépek esetében) hogy semmiből ne vedd meg az "A" modellt. Nem az a kérdés hogy jönnek e elő gyerek betegségek, hanem hogy mennyi és milyen hamar. A hadrafoghatóságát és az rep. óra klts.ket ez fájdalmasan érintheti...
- szerintem Mo.estében az elvárások egy új rámpás szállítógéppel kapcsolatban fontossági sorrendben az alábbiak:
--legyen kiforrott és megbízható,
--tudjon levegőben üza.t átdni Gripennek
--tudjon rövid távra minimum 25-30 tonnát elvinni
--legyenek erős taktikai képességei (terepkövető repülés, rövid leszállópálya, stb…)
A többi részletkérdés..
 

fedett_mókus

Well-Known Member
2018. november 25.
3 875
7 166
113
Egyet értek a Brazil szakértővel, tényleg hosszú távon ez érné meg nekűnk a legjobban.
van sok sok gép ami megérné nekünk ám ;)
Jó kis gép lehet a KC-390-ből DE:
- alapszabály (különösen repülőgépek esetében) hogy semmiből ne vedd meg az "A" modellt. Nem az a kérdés hogy jönnek e elő gyerek betegségek, hanem hogy mennyi és milyen hamar. A hadrafoghatóságát és az rep. óra klts.ket ez fájdalmasan érintheti...
- szerintem nekünk Mo.estében az elvárások egy új rámpás szállítógéppel kapcsolatban fontossági sorrendben az alábbiak:
--legyen kiforrott és megbízható,
--tudjon levegőben üza.t átdni Gripennek
--tudjon rövid távra minimum 25-30 tonnát elvinni
--legyenek erős taktikai képességei (terepkövető repülés, rövid leszállópálya, stb…)
A többi részletkérdés..
4 feltételedből hármat teljesít a KC a negyedikbe pedig ha valaki okosan csinálja nagyon jó dolgokat lehetne kihozni , de hát ki tudja mit akarnak ezek fent már ...:rolleyes::rolleyes: