Természetesen Mezőkövesd megtartásával.Már vagy 15-20 éve Kunmadarasra kellett volna költöztetni az egész alakulatot. Kecskemét egy vicc volt mindig is, vétek egy forintot is költeni rá.
Természetesen Mezőkövesd megtartásával.Már vagy 15-20 éve Kunmadarasra kellett volna költöztetni az egész alakulatot. Kecskemét egy vicc volt mindig is, vétek egy forintot is költeni rá.
Természetesen Mezőkövesd megtartásával.
Faxa, mintha nem lenne a 30-40km-es körzetében egy rakás egykori laktanya. Valahonnét émlik hogy Kisújszállás,Hajdúnánás,Karcag,Mezőcsát,Mezőtúr is arrafelé vannak.A Kunmadarasi opciót el lehet felejteni, mondjuk úgy örökre...börtön lesz belőle. Szó szerint.
A régi laktanya épületét a büntetés végrehajtás veszi birtokba. A reptér jó része meg, hát még meg van...úgy ahogy.
Ez a pályaszakasz direkt úgy lett épitve,hogy alkalmas legyen rá.Nincs középső elválasztó zöld sáv,és a békeidős raststation az állóhely.F4/15 sima autópálya szakasznak túl nagy és nehéz.Jaguár viszont tudna az átlagos egyenes szakaszrol is üzemelni-vagy akár egy jobb talaju birkelegelőröl is.Gripen a kettő között van.
Pontosan arról beszéltem, hogy ilyen szakasz itthon nincs. Sehol. Egyesek mégis nem túl rég folyamatosan az haluzták, hogy hogyan teleportálgatna ilyenek nem létező helyett között a nem létező support...Ez a pályaszakasz direkt úgy lett épitve,hogy alkalmas legyen rá.Nincs középső elválasztó zöld sáv,és a békeidős raststation az állóhely.F4/15 sima autópálya szakasznak túl nagy és nehéz.Jaguár viszont tudna az átlagos egyenes szakaszrol is üzemelni-vagy akár egy jobb talaju birkelegelőröl is.Gripen a kettő között van.
Bár amilyen sokba kerülnek a pályáink,nyugodtan kijöhetett volna belőle egy-két felkészitett szakasz is az árábol.
Gripen a kettő között van.Füves felszállómezőröl nem üzemelhet,de még a mi autópályáink is elbirnák.Viszont ilyen szintű üzem,mint a videón,már nem kivitelezhető előkészités nélkül.2-4 gépet újratölteni teherautóról,mobileszközökkel megoldható alkalmi jelleggel,de tartós üzem nem.Ez a vésztartalék vésztartalékja.Pontosan arról beszéltem, hogy ilyen szakasz itthon nincs. Sehol. Egyesek mégis nem túl rég folyamatosan az haluzták, hogy hogyan teleportálgatna ilyenek nem létező helyett között a nem létező support...
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?Gripen a kettő között van.Füves felszállómezőröl nem üzemelhet,de még a mi autópályáink is elbirnák.
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Ha azt feltételezzük hogy az összes használható betonos kifutót megsemmisítették akkor talán már jobb lenne az elfogadható békén gondolkozni...
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Ha azt feltételezzük hogy az összes használható betonos kifutót megsemmisítették akkor talán már jobb lenne az elfogadható békén gondolkozni...
Az a "baj",hogy nincs enny alkalmas állapotú felszálló pálya.
Sármellék, Pápa, Tököl, Ferihegy, Szolnok, Debrecen...
... kihagytam valamit?
![]()
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Sármellék, Pápa, Tököl, Ferihegy, Szolnok, Debrecen...
... kihagytam valamit?
![]()
Szétrohadva ugyan nincs, de nagyítsd egy kicsit a képet aztán nézd meg, mekkora hézagok vannak a betonkockák között!! A Griffek orrfutóin meg akkora kerekek vannak mint egy babakocsin ... Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.Pl.: Kunmadaras futójának betonja ennyire van szétrohadva:
![]()
Persze, maga a reptér építményei szét vannak rohadva. De nem erről volt szó...![]()
El lett neki magyarázva, de úgy látszik immunis a valóságra. A sokkal kisebb tömegű és sebességű géppel sem mert rá leszállni egy pilóta, de majd akkor a Gripen, az majd leszáll erre. Meg persze az egész pálya minőségét EGYETLEN képből lemérni...?Szétrohadva ugyan nincs, de nagyítsd egy kicsit a képet aztán nézd meg, mekkora hézagok vannak a betonkockák között!! A Griffek orrfutóin meg akkora kerekek vannak mint egy babakocsin ... Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.
Annak a balesetnek semmi köze nem volt az orrfutók méretéhez.Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..