Katonai repülőterek Magyarországon

A Kunmadarasi opciót el lehet felejteni, mondjuk úgy örökre...börtön lesz belőle. Szó szerint.
A régi laktanya épületét a büntetés végrehajtás veszi birtokba. A reptér jó része meg, hát még meg van...úgy ahogy.
Faxa, mintha nem lenne a 30-40km-es körzetében egy rakás egykori laktanya. Valahonnét émlik hogy Kisújszállás,Hajdúnánás,Karcag,Mezőcsát,Mezőtúr is arrafelé vannak.
 
  • Tetszik
Reactions: Vladimir Harkonnen
Mai "felderítő bevetés" eredménye...:hadonaszos:
Kunmadaras reptér ma. :)
20170713_135812.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez a pályaszakasz direkt úgy lett épitve,hogy alkalmas legyen rá.Nincs középső elválasztó zöld sáv,és a békeidős raststation az állóhely.F4/15 sima autópálya szakasznak túl nagy és nehéz.Jaguár viszont tudna az átlagos egyenes szakaszrol is üzemelni-vagy akár egy jobb talaju birkelegelőröl is.Gripen a kettő között van.
Bár amilyen sokba kerülnek a pályáink,nyugodtan kijöhetett volna belőle egy-két felkészitett szakasz is az árábol.
 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka
Ez a pályaszakasz direkt úgy lett épitve,hogy alkalmas legyen rá.Nincs középső elválasztó zöld sáv,és a békeidős raststation az állóhely.F4/15 sima autópálya szakasznak túl nagy és nehéz.Jaguár viszont tudna az átlagos egyenes szakaszrol is üzemelni-vagy akár egy jobb talaju birkelegelőröl is.Gripen a kettő között van.
Bár amilyen sokba kerülnek a pályáink,nyugodtan kijöhetett volna belőle egy-két felkészitett szakasz is az árábol.
Pontosan arról beszéltem, hogy ilyen szakasz itthon nincs. Sehol. Egyesek mégis nem túl rég folyamatosan az haluzták, hogy hogyan teleportálgatna ilyenek nem létező helyett között a nem létező support...
 
Pontosan arról beszéltem, hogy ilyen szakasz itthon nincs. Sehol. Egyesek mégis nem túl rég folyamatosan az haluzták, hogy hogyan teleportálgatna ilyenek nem létező helyett között a nem létező support...
Gripen a kettő között van.Füves felszállómezőröl nem üzemelhet,de még a mi autópályáink is elbirnák.Viszont ilyen szintű üzem,mint a videón,már nem kivitelezhető előkészités nélkül.2-4 gépet újratölteni teherautóról,mobileszközökkel megoldható alkalmi jelleggel,de tartós üzem nem.Ez a vésztartalék vésztartalékja.
Viszont a mobil kiszolgáló eszközök segitségével a sok használaton kivüli reptér használható lenne-ha legalább a beton álagmegóvásárol gondoskodnának.De ez is hiú ábránd-elrohadnak a volt repterek
 
Gripen a kettő között van.Füves felszállómezőröl nem üzemelhet,de még a mi autópályáink is elbirnák.
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Ha azt feltételezzük hogy az összes használható betonos kifutót megsemmisítették akkor talán már jobb lenne az elfogadható békén gondolkozni...
 
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Ha azt feltételezzük hogy az összes használható betonos kifutót megsemmisítették akkor talán már jobb lenne az elfogadható békén gondolkozni...

Az a "baj",hogy nincs enny alkalmas állapotú felszálló pálya.
 
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Ha azt feltételezzük hogy az összes használható betonos kifutót megsemmisítették akkor talán már jobb lenne az elfogadható békén gondolkozni...

Sármellék, Pápa, Tököl, Ferihegy, Szolnok, Debrecen...
... kihagytam valamit?
:oops:
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Az a "baj",hogy nincs enny alkalmas állapotú felszálló pálya.
Sármellék, Pápa, Tököl, Ferihegy, Szolnok, Debrecen...
... kihagytam valamit?
:oops:

Lássuk:
1. Pér
2. Pápa
3. Sármellék
4. Taszár
5. Szentkirályszabadja
6. Pécs
7. Kalocsa
8. Kiskunlacháza
9. Tököl
10. Ferihegy
11. Csákvár (minimális előkészítéssel)
12. Szolnok
13. Mezőkövesd (minimális előkészítéssel)
14. Kunmadaras
15. Szeged
16. Békéscsaba
17. Debrecen
18. Nyíregyháza
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Ha megint felmelegedett a téma, akkor ezt ide betenném :rolleyes::
Érdemes megnézni azt a betont, amiről felszállt és amire leszált. Gurulóutakkal együtt!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.

Jah, időugrásról a múlt évezred 80-as éveibe eddig nem volt szó...
:D

1. Pér <- nem alkalmas
2. Pápa <- ok
3. Sármellék <- ok

4. Taszár <- pár évtizede szétrohadt

5. Szentkirályszabadja <- rég szétrohadt
6. Pécs <- nem alkalmas
7. Kalocsa <- szétrohadt

8. Kiskunlacháza <- szétrohadt
9. Tököl <- ok
10. Ferihegy <- ok

11. Csákvár (minimális előkészítéssel) <- réges rég szétrohadt
12. Szolnok <- ok
13. Mezőkövesd (minimális előkészítéssel) <- réges rég szétrohadt
14. Kunmadaras <- szétrohadt

15. Szeged <- nem alkalmas
16. Békéscsaba <- nem alkalmas

17. Debrecen <- ok
18. Nyíregyháza <- nem alkalmas
 
Vicceskedünk :)
Pér (LHPR) - aktív repülőtér (2000x30 m-es pálya, napi forgalom A320 kategóriájú gépekkel)
Taszár - használaton kívül de a pálya használható állapotban
Szentkirályszabadja - Használaton kívül de a pálya használható állapotban
Pécs - aktív repülőtér (1500x30 m-es pálya - utasforgalom volt, jelenleg nincs)
Kalocsa - használaton kívül de a pálya használható
Kiskunlacháza (LHKK) - aktív repülőtér 2500 x 45 m-es pálya. Abból jelenleg egy 800 m-es szakaszt használnak
Csákvár - a reptér használaton kívül a beton használható állapotban
Mezőkövesd - a reptér használaton kívül a beton használható állapotban
Kunmadaras - Jelenleg sport reptérként üzemel. A beton használható állapotban
Szeged - abszolút használható (és ezt garantálom...igen jól ismerem...)
Békéscsaba - u,az mint Szeged
Nyíregyháza - a pálya csak 900 m de abszolút használható
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Pl.: Kunmadaras futójának betonja ennyire van szétrohadva :p:
33156200_PeOYMCzMeShNxrdIO8gpx_i3E6cqOCIAa253ChbR_Sc.jpg

Persze, maga a reptér építményei szét vannak rohadva. De nem erről volt szó... o_O
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Pl.: Kunmadaras futójának betonja ennyire van szétrohadva :p:
33156200_PeOYMCzMeShNxrdIO8gpx_i3E6cqOCIAa253ChbR_Sc.jpg

Persze, maga a reptér építményei szét vannak rohadva. De nem erről volt szó... o_O
Szétrohadva ugyan nincs, de nagyítsd egy kicsit a képet aztán nézd meg, mekkora hézagok vannak a betonkockák között!! A Griffek orrfutóin meg akkora kerekek vannak mint egy babakocsin ... Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.
 
Szétrohadva ugyan nincs, de nagyítsd egy kicsit a képet aztán nézd meg, mekkora hézagok vannak a betonkockák között!! A Griffek orrfutóin meg akkora kerekek vannak mint egy babakocsin ... Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.
El lett neki magyarázva, de úgy látszik immunis a valóságra. A sokkal kisebb tömegű és sebességű géppel sem mert rá leszállni egy pilóta, de majd akkor a Gripen, az majd leszáll erre. Meg persze az egész pálya minőségét EGYETLEN képből lemérni...?

LOL....
LOL...
 
Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.
Annak a balesetnek semmi köze nem volt az orrfutók méretéhez.
Mellesleg a Gripen futóművei kifejezetten erősek. A Svédek anyahajó fedélzeti üzemre kínálgatják az Indiaiaknak.
Ennek megfelelően gyakorolják is a kilebegtetés nélküli "anyahajó" stílusú leszállást.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.