MFS 2019. Elképesztő... konkrétan egy FNPT II szintjét átugorják ezek odahaza...(- cockpit persze)
Xbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?MFS 2019. Elképesztő... konkrétan egy FNPT II szintjét átugorják ezek odahaza...(- cockpit persze)
Xbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?

MFS 2019. Elképesztő... konkrétan egy FNPT II szintjét átugorják ezek odahaza...(- cockpit persze)
Xbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?

Xbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?
Persze, hogy lesz, de hogy miért Xbox csatornán tolták ki. Nincs MS csatorna...?Lesz PC-re is!![]()
A doboz nemrég kapott hivatalos billentyűzet és egér támogatást, szóval az biztos nem lesz akadály.
Oooook, de ehhez inkább Joy (ja, sidestick, a francia majdnem leszedte a fejem a Joy kifejezésért) meg gázkar + pedál az, ami kell a valódi élményhez... azt lehet boxra csatlakoztatni?
https://hu.ign.com/xbox-game-pass/4...z-xbox-game-pass-pc-s-valtozata-is-elstartoltXbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?
Kinagyítva ezt látod. Ez kb. Google Earth felbontás. Ehhez nem kell high end gép.Én csak pislogtam rajta.. ha ez ilyen graffal elfut egy high end PCn nagy mapokon az valami csoda lesz..
Xbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?
Oooook, de ehhez inkább Joy (ja, sidestick, a francia majdnem leszedte a fejem a Joy kifejezésért) meg gázkar + pedál az, ami kell a valódi élményhez... azt lehet boxra csatlakoztatni?
Vajon csinálnak vele harci szimet is?Sokkoló.
Highlights:
- Igazából már 5 éve dolgoznak rajta. (Tehát már jóval a Flight Sim World megjelenése előtt elkezdték.)
- Valódi fizikai szimuláció, hasonló a blade element theory-hoz (X-Plane), de valami új, hibrid megoldás.
- Valódi légkör szimuláció, folyadékszimuláció alapú, 32 felhőréteg, felhőképződés, felhőformák, szélnyírás, stb., a felhők reagálnak a légtömeg viselkedésére.
- A scenery/autogen forradalmian új, globális nagy felbontású műholdas (Bing) felvételeket AI elemez és építi fel a 3D környezetet, a növényzetet procedurálisan generálják hozzá. Gyakorlatilag mindenhol olyan mint a videóban, VFR repülésre tökéletesen alkalmas. (Ezzel az AI megette a kézzel készített scenery pack-eket, az Orbx és társainak mai formájában hosszabb távon befellegzett.)
- Működik offline. A tájat online tölti, de beállíthatod a cache méretét, a már letöltött nagy felbontású tartalom helyben marad, csak ha új területet akarsz felfedezni kell a kapcsolat. Ha nincs se cache se kapcsolat, akkor a tartalom értelemszerűen kis felbontású.
- State of the art PBR grafikus motor, indirekt megvilágítás, visszaverődések, felhőkön, repülőn, stb., 600 km. látótávolság.
- Új műszerek és eljárások, igazodva a digitális kor pilótafülkéihez.
- PC first, hardcore sim, minden lehetséges perifériát támogat.
- Beépített FSUIPC.
- Új audio rendszer, real time DSP repülési effektekhez.
- Az egész egy teljesen másik szint, soha nem láttunk eddig hasonlót, egy új dimenzió a szimulátorok történetében.
- DX 11, egyelőre nincs VR, sem több képernyő támogatás otthoni cockpit építőknek, de shared cockpit tervbe van véve.
- Nincs infó az árazásról, tehát nem lehet tudni, hogy hagyományos vagy előfizetős-e.
- Folyamatosan tartják a kapcsolatot a nagyobb kiegészítő gyártókkal.
Vajon csinálnak vele harci szimet is?
Helikopterek?
Félreértettél. Anno is volt a FS. Aztán lett hivatalos Combat Flight Simulator is az FS motorjának továbbfejlesztésével. Erre gondolok most is. Ez az engine annyi mindent tud, hogy ha mellé írnak még a harci szimhez szükséges dolgokat, akkor kb. kiütheti a DCS-t is, ami egy cirka 20+ éves engine sokszori továbbfejlesztése.Helikopterek nincsenek benne, az minden bizonnyal csak 3rd party lesz. A harci rész valószínűleg kizárt, az egy másik világ, hiszen ott nemcsak dogfight-ot, hanem radarokat, rakétákat, elhárító eszközöket, komplett fegyverrendszereket kell modellezni, teljesen más, speciális szakterületeket igényel. Arra marad továbbra is a DCS (lassan érkezik bele az F-16 is).
Félreértettél. Anno is volt a FS. Aztán lett hivatalos Combat Flight Simulator is az FS motorjának továbbfejlesztésével. Erre gondolok most is. Ez az engine annyi mindent tud, hogy ha mellé írnak még a harci szimhez szükséges dolgokat, akkor kb. kiütheti a DCS-t is, ami egy cirka 20+ éves engine sokszori továbbfejlesztése.
Az FS motorja mivel alapból tudja értelmezni a felhők volumetrikusságát alapból teljesíti a miniumomot az EO/IR vezérlés felé.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..