Microsoft Flight Simulator

MFS 2019. Elképesztő... konkrétan egy FNPT II szintjét átugorják ezek odahaza...(- cockpit persze)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Xbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?
 
MFS 2019. Elképesztő... konkrétan egy FNPT II szintjét átugorják ezek odahaza...(- cockpit persze)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez komoly? Újra lesz Microsoft FS? Amikor az FSX után bezárták a stúdiót, végül nem P3D-re, hanem X-Plane-re álltam át, de ez... elég megdöbbentően néz ki.

(Azért remélem utólag is megnyúzzák és sóval beszórják azt a menedzsert aki annak idején megszüntetett egy hatalmas és lojális felhasználói bázissal rendelkező termékvonalat, fejbe kólintva egy egész iparágat, nemcsak szoftver hanem hardvergyártással együtt.)
 
A doboz nemrég kapott hivatalos billentyűzet és egér támogatást, szóval az biztos nem lesz akadály.

Oooook, de ehhez inkább Joy (ja, sidestick, a francia majdnem leszedte a fejem a Joy kifejezésért) meg gázkar + pedál az, ami kell a valódi élményhez... azt lehet boxra csatlakoztatni?
 
Oooook, de ehhez inkább Joy (ja, sidestick, a francia majdnem leszedte a fejem a Joy kifejezésért) meg gázkar + pedál az, ami kell a valódi élményhez... azt lehet boxra csatlakoztatni?

PC-s joystickek, illetve autós kormányok és pedálok is működnek, szóval valószínűleg minden szabványos USB HID eszköz használható ha a fejlesztő engedi. Inkább az a kérdés, hogy a komolyabb szimulátoros vonalat, vagy a MS Flight-tal elkezdett casual vonalat tervezi-e továbbvinni. Az Azure emítése, illetve látva a MS csak online konzolos terveit, még az is kérdőjeles lehet, hogy vajon a default sceneryt felhőből streameli és csak online működik, vagy inkább a hagyományos offline+kiegészítők módszert követi, esetleg valamilyen hibrid megoldást támogat.
 
Én csak pislogtam rajta.. ha ez ilyen graffal elfut egy high end PCn nagy mapokon az valami csoda lesz..
 
Xbox csatornááááááááááááán...? Egy full PC-s játék?

Oooook, de ehhez inkább Joy (ja, sidestick, a francia majdnem leszedte a fejem a Joy kifejezésért) meg gázkar + pedál az, ami kell a valódi élményhez... azt lehet boxra csatlakoztatni?

Jó hírek:

1. We are making Microsoft Flight Simulator. Emphasis on the word SIMULATOR.
2. Designed for PC, optimized for multiplatform support (e.g. Xbox).
3. Yes. We are supporting 3rd Party Content Development and Community Content creation. We are aware of the concerns in the current eco-system and are working to address them.
4. Yes. We genuinely want to work closely with the community in the development of this title.
5. Accessibility is important to us. Whatever your abilities are, if you want to fly, we are going to do whatever we can to make that happen. Yoke and pedals, mouse and keyboard, controller, etc. No pilot should be left behind.

https://fsi.microsoftstudios.com/
 
Stall/spin recovery az új Microsoft Flight Simulatorban.... szemem kiesik, eszméletlen pontos szimuláció!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Sokkoló.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Highlights:
- Igazából már 5 éve dolgoznak rajta. (Tehát már jóval a Flight Sim World megjelenése előtt elkezdték.)
- Valódi fizikai szimuláció, hasonló a blade element theory-hoz (X-Plane), de valami új, hibrid megoldás.
- Valódi légkör szimuláció, folyadékszimuláció alapú, 32 felhőréteg, felhőképződés, felhőformák, szélnyírás, stb., a felhők reagálnak a légtömeg viselkedésére.
- A scenery/autogen forradalmian új, globális nagy felbontású műholdas (Bing) felvételeket AI elemez és építi fel a 3D környezetet, a növényzetet procedurálisan generálják hozzá. Gyakorlatilag mindenhol olyan mint a videóban, VFR repülésre tökéletesen alkalmas. (Ezzel az AI megette a kézzel készített scenery pack-eket, az Orbx és társainak mai formájában hosszabb távon befellegzett.)
- Működik offline. A tájat online tölti, de beállíthatod a cache méretét, a már letöltött nagy felbontású tartalom helyben marad, csak ha új területet akarsz felfedezni kell a kapcsolat. Ha nincs se cache se kapcsolat, akkor a tartalom értelemszerűen kis felbontású.
- State of the art PBR grafikus motor, indirekt megvilágítás, visszaverődések, felhőkön, repülőn, stb., 600 km. látótávolság.
- Új műszerek és eljárások, igazodva a digitális kor pilótafülkéihez.
- PC first, hardcore sim, minden lehetséges perifériát támogat.
- Beépített FSUIPC.
- Új audio rendszer, real time DSP repülési effektekhez.
- Az egész egy teljesen másik szint, soha nem láttunk eddig hasonlót, egy új dimenzió a szimulátorok történetében.
- DX 11, egyelőre nincs VR, sem több képernyő támogatás otthoni cockpit építőknek, de shared cockpit tervbe van véve.
- Nincs infó az árazásról, tehát nem lehet tudni, hogy hagyományos vagy előfizetős-e.
- Folyamatosan tartják a kapcsolatot a nagyobb kiegészítő gyártókkal.
 
Sokkoló.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Highlights:
- Igazából már 5 éve dolgoznak rajta. (Tehát már jóval a Flight Sim World megjelenése előtt elkezdték.)
- Valódi fizikai szimuláció, hasonló a blade element theory-hoz (X-Plane), de valami új, hibrid megoldás.
- Valódi légkör szimuláció, folyadékszimuláció alapú, 32 felhőréteg, felhőképződés, felhőformák, szélnyírás, stb., a felhők reagálnak a légtömeg viselkedésére.
- A scenery/autogen forradalmian új, globális nagy felbontású műholdas (Bing) felvételeket AI elemez és építi fel a 3D környezetet, a növényzetet procedurálisan generálják hozzá. Gyakorlatilag mindenhol olyan mint a videóban, VFR repülésre tökéletesen alkalmas. (Ezzel az AI megette a kézzel készített scenery pack-eket, az Orbx és társainak mai formájában hosszabb távon befellegzett.)
- Működik offline. A tájat online tölti, de beállíthatod a cache méretét, a már letöltött nagy felbontású tartalom helyben marad, csak ha új területet akarsz felfedezni kell a kapcsolat. Ha nincs se cache se kapcsolat, akkor a tartalom értelemszerűen kis felbontású.
- State of the art PBR grafikus motor, indirekt megvilágítás, visszaverődések, felhőkön, repülőn, stb., 600 km. látótávolság.
- Új műszerek és eljárások, igazodva a digitális kor pilótafülkéihez.
- PC first, hardcore sim, minden lehetséges perifériát támogat.
- Beépített FSUIPC.
- Új audio rendszer, real time DSP repülési effektekhez.
- Az egész egy teljesen másik szint, soha nem láttunk eddig hasonlót, egy új dimenzió a szimulátorok történetében.
- DX 11, egyelőre nincs VR, sem több képernyő támogatás otthoni cockpit építőknek, de shared cockpit tervbe van véve.
- Nincs infó az árazásról, tehát nem lehet tudni, hogy hagyományos vagy előfizetős-e.
- Folyamatosan tartják a kapcsolatot a nagyobb kiegészítő gyártókkal.
Vajon csinálnak vele harci szimet is?
Helikopterek?
 
Vajon csinálnak vele harci szimet is?
Helikopterek?

Helikopterek nincsenek benne, az minden bizonnyal csak 3rd party lesz. A harci rész valószínűleg kizárt, az egy másik világ, hiszen ott nemcsak dogfight-ot, hanem radarokat, rakétákat, elhárító eszközöket, komplett fegyverrendszereket kell modellezni, teljesen más, speciális szakterületeket igényel. Arra marad továbbra is a DCS (lassan érkezik bele az F-16 is).
 
Helikopterek nincsenek benne, az minden bizonnyal csak 3rd party lesz. A harci rész valószínűleg kizárt, az egy másik világ, hiszen ott nemcsak dogfight-ot, hanem radarokat, rakétákat, elhárító eszközöket, komplett fegyverrendszereket kell modellezni, teljesen más, speciális szakterületeket igényel. Arra marad továbbra is a DCS (lassan érkezik bele az F-16 is).
Félreértettél. Anno is volt a FS. Aztán lett hivatalos Combat Flight Simulator is az FS motorjának továbbfejlesztésével. Erre gondolok most is. Ez az engine annyi mindent tud, hogy ha mellé írnak még a harci szimhez szükséges dolgokat, akkor kb. kiütheti a DCS-t is, ami egy cirka 20+ éves engine sokszori továbbfejlesztése.

Az FS motorja mivel alapból tudja értelmezni a felhők volumetrikusságát alapból teljesíti a miniumomot az EO/IR vezérlés felé.
 
Félreértettél. Anno is volt a FS. Aztán lett hivatalos Combat Flight Simulator is az FS motorjának továbbfejlesztésével. Erre gondolok most is. Ez az engine annyi mindent tud, hogy ha mellé írnak még a harci szimhez szükséges dolgokat, akkor kb. kiütheti a DCS-t is, ami egy cirka 20+ éves engine sokszori továbbfejlesztése.

Az FS motorja mivel alapból tudja értelmezni a felhők volumetrikusságát alapból teljesíti a miniumomot az EO/IR vezérlés felé.

Ha valaha tervbe is veszik a dolgot, az biztosan csak azután lesz, hogy az alap szimulátor megvetette lábát a piacon. De a MSCFS is csak WW2 volt, nem kellett hozzá hadmérnökök hada. Egy modern, multiplayer harci repülőgépszimulátor kifejlesztése, ami meghaladja a DCS-t, még ha megvannak az alapok is, több év, rengeteg szakember, halom pénz, és a konkurencia, még ha vannak hiányosságai is, azért elég erős. Talán, egyszer. A próféta szóljon belőled. :)
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage