KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

"A látogatással kapcsolatban a külügyi bizottság elnöke kérdésre válaszolva hangsúlyozta: bíznak abban, hogy Jair Bolsonaro még idén eleget tud tenni a meghívásnak." :)
Tavaly is bejött:
f2d3a7bea611b35576e59cc414f0fe1ed4075e5e-256-256.PNG

:)
 
Én az automatikus forditással azt veszem ki, hogy tárgyalások folynak-folytak egy javító bázis létesitéséről vagy valamilyen gyártást is emlit. Gondolom a kc-390 vásárlása esetén.
Off
Automatikus forditas??
Nekem csak portugal feliratot dobott ki. Ezt át lehet állítani?
On
Amúgy az szép lenne!
 
Off
Automatikus forditas??
Nekem csak portugal feliratot dobott ki. Ezt át lehet állítani?
On
Amúgy az szép lenne!
Mivel az van beállítva hozzá alapból de ha rámész újra a portugál feliratra akkor már te választhatod ki a melyik nyelven legyen a felirat.;)
 
Mivel az van beállítva hozzá alapból de ha rámész újra a portugál feliratra akkor már te választhatod ki a melyik nyelven legyen a felirat.;)
YouTube - Settings - Feliratok - az "automatikusan létrehozott ... nyelv" menu alatt van egy "automatikus forditas" legördülő menü ahol tudsz válaszrani nyelvet

Durva, de tegnap telefonon mindkettőt megcsináltam, mégse működött.:confused:
Feliratok alapból magyarra állítva. A portugál feliratot meg nálam nem lehet váltani. Gépen is ránézek....
 
Bolsonaro a múlt héten a közel-keleten keresett vevőket a típusra...
(Egyesült Arab Emirátusok, Szaúd-Arábia, Katar)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
Itt valószínüleg nem lesz gond, mert viszonylag kicsi a 2 cég közötti átfedés.
Hát ez a jóslat nem (sem) jött be...
Az EU bizonytalan ideig felfüggesztette a Boeing - Embraer hàzasság engedélyezésének a vizsgálatàt.
Az EU részéről aggályok merültek fel hogy az ügyletnek verseny korlátozó hatása lesz és további dokumentumokat kértek be a cégektől annak érdekében hogy bizonyítsák ennek az ellenkezőjét.
Az aggály: "The European Commission has been investigating the venture, warning that the deal could remove Embraer as the third-largest global competitor to both Boeing and Airbus SE, which “may therefore result in higher prices and less choice.”
 
Hát ez a jóslat nem (sem) jött be...
Az EU bizonytalan ideig felfüggesztette a Boeing - Embraer hàzasság engedélyezésének a vizsgálatàt.
Az EU részéről aggályok merültek fel hogy az ügyletnek verseny korlátozó hatása lesz és további dokumentumokat kértek be a cégektől annak érdekében hogy bizonyítsák ennek az ellenkezőjét.
Az aggály: "The European Commission has been investigating the venture, warning that the deal could remove Embraer as the third-largest global competitor to both Boeing and Airbus SE, which “may therefore result in higher prices and less choice.”
És a valódi indoklás :rolleyes::
Investigators have paused their review of the deal because they have not received sufficient documentation.
The investigation into the merger will not proceed again until regulators are happy with the level of information provided to them.
A statement from the regulator said: “Parties must supply the necessary information for the investigation in a timely fashion. Failure to do so will lead the commission to stop the clock.”
The European Commission said earlier that it was concerned that the proposed transaction “may remove Embraer as the third largest global competitor” and lead to “higher prices and less choice”.
Forrás
Amit te leírtál, az az, hogy miért indult meg a vizsgálat. ;)
Mindezt 1 nappal Trump után.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
És a valódi indoklás :rolleyes::
Investigators have paused their review of the deal because they have not received sufficient documentation.
The investigation into the merger will not proceed again until regulators are happy with the level of information provided to them.
A statement from the regulator said: “Parties must supply the necessary information for the investigation in a timely fashion. Failure to do so will lead the commission to stop the clock.”
The European Commission said earlier that it was concerned that the proposed transaction “may remove Embraer as the third largest global competitor” and lead to “higher prices and less choice”.
Forrás
Amit te leírtál, az az, hogy miért indult meg a vizsgálat. ;)
Mindezt 1 nappal Trump után.
???
Nem tűnt föl hogy u.azt idézed be amit én is írtam?
Az EU-nak aggályai vannak hogy az ügyletnek versenykorlátozó hatása lehet.
Dokumentumokat kért be és amíg ezt meg nem kapja addig felfüggesztette az eljárást.

Te eredetileg azt írtad hogy nem lesz ezzel az eljárással semmi baj.
Nos, úgy tűnik hogy nem vagy nagy jóstehetség (sem)
 
???
Nem tűnt föl hogy u.azt idézed be amit én is írtam?
Az EU-nak aggályai vannak hogy az ügyletnek versenykorlátozó hatása lehet.
Dokumentumokat kért be és amíg ezt meg nem kapja addig felfüggesztette az eljárást.

Te eredetileg azt írtad hogy nem lesz ezzel az eljárással semmi baj.
Nos, úgy tűnik hogy nem vagy nagy jóstehetség (sem)
Neked meg szövegértelmezési problémád van. :) Erről én nem tehetek. (sem:rolleyes:) (és a frusztrációdról sem! :p)
Ez az eredeti - október 4-ei - közlemény a vizsgálat megindulásáról.
És nézd csak mi szerepel benne:
Commissioner Margrethe Vestager, in charge of competition policy, said: "Markets for commercial aircraft need to function well to deliver innovative and efficient products to customers at a fair price. Therefore, with our in-depth investigation, we want to make sure that mergers in commercial aircraft do not significantly reduce effective competition on prices and product development.”
Tehát az aggályok nem novemberben - már a folyó vizsgálat alatt - keletkeztek, hanem ezért indították a vizsgálatot.

Elég érdekes fejleményei lennének annak, ha az EU elkaszálná ezt az ügyletet, különösen annak fényében, hogy ugye létezik az Airbus A220-as család.
Nem véletlenül említettem meg Trumpot.
 
Neked meg szövegértelmezési problémád van. :) Erről én nem tehetek. (sem:rolleyes:) (és a frusztrációdról sem! :p)
Ez az eredeti - október 4-ei - közlemény a vizsgálat megindulásáról.
És nézd csak mi szerepel benne:
Commissioner Margrethe Vestager, in charge of competition policy, said: "Markets for commercial aircraft need to function well to deliver innovative and efficient products to customers at a fair price. Therefore, with our in-depth investigation, we want to make sure that mergers in commercial aircraft do not significantly reduce effective competition on prices and product development.”
Tehát az aggályok nem novemberben - már a folyó vizsgálat alatt - keletkeztek, hanem ezért indították a vizsgálatot.
Nemrégiben már sikerült lejáratnod magad mikor jogi kérdésekben próbáltál megnyilatkozni, úgy tűnik ezt a vonalat viszed tovább….(Te ide jársz lejáratni magad?)

- Az alap hogy az EU Bizottságnak a piaci verseny fenntartása érdekében egy bizonyos összeghatár vagy piaci részesedés fölött engedélyeznie kell minden cégek közötti fúziót, felvásárlást, stb… Tehát, valóban az aggály nem Novemberben keletkezett, mert MINDEN ESETBEN azt vizsgálják, hogy az adott ügylet károsan befolyásolja e a piaci versenyt.
(OFF: ilyen hatósága amúgy nem csak az EU-nak, hanem minden tagálamnak van. Mo.on ezt Gazdasági Versenyhivatalnak hívják és u.úgy mint a Bizottságnak össz EU szinten, neki is engedélyeznie kell a Mo.on lezajló, a piaci verseny szempontjából aggályos, céges tranzakciókat ON)
- KONKRÉT ESETBEN (Boeing - Embraer) a Bizottság - úgy tűnik - a Bizottság MEGALAPOZOTTNAK TALÁLTA AZ AGGÁLYÁT, miszerint a tranzakció károsan befolyásolhatja a piaci versenyt a Bizottság illetékességi területén (értsd: az EU-ban), emiatt a cégektől további dokumentációkat kért be, és addig amíg azok nem bizonyítják hogy az ellenkezőjét a Bizottság aggályainak, addig nem folytatódik az engedélyezési eljárás.

Elég érdekes fejleményei lennének annak, ha az EU elkaszálná ezt az ügyletet, különösen annak fényében, hogy ugye létezik az Airbus A220-as család.
Nem véletlenül említettem meg Trumpot.
Fájdalmas látni mennyire nem érted a dolgokat...

Az A220 (ex: Bombardier-CSeries) totálisan más történet. Ott a Bombardier kivitte egy külön cégbe a CSeries típushoz kapcsolódó eszközöket (immateriális és fix eszközöket) egy projekt cégbe és az Airbus azt a céget vásárolta meg. Tehát a Bombardier cég azóta is független az Airbus-tól.
Ez az ügylet mind a Kanadai, mind au EU hatóságoktól zöld utat kapott minden további nélkül.
A Boeing az USA-ban próbált kötöszködni és beperelte az Airbust az USA Nemzetközi Kereskedelmi bíróságon amit annak rendje módja szerint símán elveszített...
 
Portugál nyelvezetű fórumokat olvasgatva/fordítgatva látszik, hogy Brazíliában sokan ellene vannak ennek a házasságnak. A legtöbben úgy vélik, hogy gyakorkatilag ingyen adták el a Boeing-nak a sokéves munka gyümölcsét.
Mint mindig, itt is cégóriások és politikai erők nemzetközi harcát láthatjuk, hiszen a KC-nak minden esélye megvan, hogy US színekben is és a nemzetközi porondon is szép karriert fusson be.
Kíváncsian várom mit kezdenek az "üzletemberek" ezzel a "termékkel"... összeházasodva a Boeingel, vagy anélkül.
 
Mint mindig, itt is cégóriások és politikai erők nemzetközi harcát láthatjuk, hiszen a KC-nak minden esélye megvan, hogy US színekben is és a nemzetközi porondon is szép karriert fusson be.
A mondat első felével egyet lehet érteni, a màsodik felében viszont egyáltalàn nem vagyok ennyire biztos.
Az Embraer katonai vonalon nemzetközi szinten legfeljebb iskola és AEW&C gépekkel volt jelen.
Az Ebraernek közel sincs akkora lobbi ereje mint az Airbusnak vagy a Lockheed Martinnak és Brazilia sem tudja úgy tolni a céget mint ahogy arra az USA vagy az EU képes.
Én egyáltalán nem fogadnék nagy összegekben arra hogy egyszer csak meglódulnak a KC-390 megrendelések.
Az Embraernek nagyon nagyon kell a Boeing ahhoz hogy halvány esélye legyen komolyab db számot eladni a gepből