Így is már több mint 30 db el van advaesélye legyen komolyab db számot eladni a gepből
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Így is már több mint 30 db el van advaesélye legyen komolyab db számot eladni a gepből
Igen, ez pontosan válasz erre szerintem:Az Embraernek nagyon nagyon kell a Boeing ahhoz hogy halvány esélye legyen komolyab db számot eladni a gepből
Ezzel mind egyetértek.Az Ebraernek közel sincs akkora lobbi ereje mint az Airbusnak vagy a Lockheed Martinnak és Brazilia sem tudja úgy tolni a céget mint ahogy arra az USA vagy az EU képes.
Mind fejlesztő orszàg.Így is már több mint 30 db el van adva
Mind ipari-szériagyártási, mind gazdaságossági szempontból ez nagyon kevés, szerintem a nagyjából megfelelő eladott gép 100-150, a sikeres a 200 fölötti darabszám lenne minimum.Így is már több mint 30 db el van adva
Nem dícséretnek írtamMind ipari-szériagyártási, mind gazdaságossági szempontból ez nagyon kevés, szerintem a nagyjából megfelelő eladott gép 100-150, a sikeres a 200 fölötti darabszám lenne minimum.
Meglátjuk, de ahhoz, hogy sikeres legyen, 1 jó gép kell. Ám még nem tudjuk, hogy milyen, így a majdani megrendelők is kivárnak...Az viszont, hogy az Embraer-nek katonai szállítók területén nincs múltja, az nem jelenti azt, hogy nen lesz sikeres. Ebben viszont én fogadni mernék...
Ha összeállnak a Boeingel gyakorlatilag garantált a siker. (persze szerintem)
Meglátjuk.
Igen, nagyon valószinű, hogy ezt célozták meg.Az Embraer a Herculesek leváltására hajt, ez a házasság fő érve.
Pontosan.Tehát még semmi sem garantált, de 2-3 év múlva kiderül..
Az Embraernek. A Boeing viszont regionaljetet akar az Airbus-Bombardier üzlet után. - A KC-390 csak hab a tortán, mellyel borsot törhet a hazai rivális, az LM orra alá is...Az Embraer a Herculesek leváltására hajt, ez a házasság fő érve.
Ez csak erre vonatkozik:Szerintem az eredeti jobb volt. Ez olyan kajli hatású.
Legyen meg a gyártó sajtóközleménye is:
https://embraer.com/global/en/news?...airlift-name-and-designation-c-390-millennium
Legyen meg a gyártó sajtóközleménye is:
https://embraer.com/global/en/news?...airlift-name-and-designation-c-390-millennium
Akkor jól értem, hogy kihoztak belőle egy "gazdaságos" verziót? Ez egy logikus lépés lehet, ha a C-130 leváltását célozzák.Ez csak erre vonatkozik:
"...the KC-390 has now been re-badged as the C-390 Millennium for customers that don't require the aircraft's tanking capability..."