KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 322
96 634
113
article-1-1024x768.jpeg

Jövő héten Miamiban Bolsonaro elnök várhatóan megállapodást fog aláírni Miami és Brazília között.

https://www.edrotacultural.com.br/brasil-e-eua-fecham-acordo-inedito-para-industria-de-defesa/
Fontos megállapodásnak tűnik.

"A megállapodás egyik alapelve az, hogy a Brazíliában fejlesztendő valamennyi védelmi terméknek meg kell felelnie a NATO szabványnak

Egy másik nehézség az, hogy az Egyesült Államok jelenleg csak azoktól a cégektől vesz fegyvereket, amelyek fizikailag ott vannak. Az új megállapodással ez a követelmény már nem érinti a brazil iparágokat.

A megállapodás azt is előírja, hogy a brazil vállalatok hozzáférhetnek az amerikai laboratóriumokhoz és iparágakhoz, amikor mindkét fél számára ez kényelmes. A közös projekteknek közös szellemi tulajdonuk lesz."
 
K

kamm

Guest

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 322
96 634
113
Csak azert ha vki nem tud angolul és a guglival sem boldogul.

A Gazdasági Védelmi Igazgatótanács (Cade) január 27-én, múlt hétfőn hagyta jóvá a Boeing és az Embraer közötti tranzakciót. Az ügynökség arra a következtetésre jutott, hogy a vállalatok nem versenyeznek ugyanazon a piacon, ezért a vásárlás nem jelent versenyképes kérdéseket. Január 28-án, kedden aláírták az akvizíció jóváhagyási végzését.

A Cade által elemzett tranzakció két műveletet foglal magában. Az első az, hogy a Boeing megvásárolja az Embraer eszközeinek 80% -át a társaság kereskedelmi repülőgép-divíziójával kapcsolatban, amely magában foglalja a regionális repülőgépek és a nagy kereskedelmi repülőgépek gyártását (Commercial Operation). A második a Boeing és az Embraer közötti közös vállalkozás létrehozása, amelynek célja a KC-390 katonai repülőgép gyártása, 49% -kal, illetve 51% -kal (védelmi művelet).

A kereskedelmi üzemeltetés elemzése érdekében a Cade megvizsgálta a tranzakcióban részt vevő piac 100 és 150 közötti ülőhelyű kereskedelmi repülőgépek szegmensét. A gazdálkodó egység által elvégzett vizsgálat azt a következtetést vonja le, hogy a művelet az ágazatban megfigyelt kedvezőtlen belépési feltételek ellenére nem befolyásolja negatívan az ezen a piacon fennálló verseny szintjét. Valójában a Boeing működésének kibővítése valószínűleg növeli annak képességét, hogy versenynyomást gyakoroljon az Airbus első futójával szemben.

A védelmi művelet kapcsán Cade elemezte az Embraer által gyártott KC-390, valamint a Boeing C-40, Clipper és KC-46 A Pegasus repülőgépekkel felszerelt katonai repülőgépek globális piacát. Az ügynökség arra a következtetésre jutott, hogy nem lesz lehetősége a piaci hatalom gyakorlására, mivel az ügylet nem a társaságok katonai repülőgépek portfóliójának egyesítését jelenti, hanem csak egy közös projektben való részvételt.

A Cade megállapította, hogy az ügylet az Embraer javát szolgálja, amely a Boeing stratégiai partnerévé válik. Így az Embraer által megtartott ágazatok - végrehajtó repülés és védelem - fokozottabb technológiai és kereskedelmi együttműködést kapnak a Boeing részéről. Ezenkívül a kereskedelmi divízióval kapcsolatos nehezebb beruházásokat, amelyekkel az Airbus erős versennyel szembesül, a Boeing viseli.

Ezért Cade úgy döntött, hogy korlátozás nélkül jóváhagyja az ügyletet. Az egyesülés ügynökség általi elemzése szigorúan a versenyügyekre vonatkozott.
 

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 197
24 195
113
Milyen meglepő hír...
Egy Brazil kormányügynökség jóváhagyta az üzletet:rolleyes:
Komoly erők támadják is az üzletet, szóval kis lépésekben de legalább lassan átnyomjàk a dolgot...
A link legalább egy 100%-os megbízhatóságú forrásra mutat. Már akinek számít az ilyesmi... :rolleyes:
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Komoly erők támadják is az üzletet, szóval kis lépésekben de legalább lassan átnyomjàk a dolgot...
A link legalább egy 100%-os megbízhatóságú forrásra mutat. Már akinek számít az ilyesmi... :rolleyes:
Àtnyomni az üzletet egy Brazil kormány ügynökségen valóban elég kis lépés.
Nekünk a Európai Bizottságra és az ő tröszt ellenes kifogásaikra kell figyelni.
Őket meggyőzni lesz nagy eredmény mert amíg ez nem történik meg addig nem lesz EASA engedély sem.
 

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 197
24 195
113
Àtnyomni az üzletet egy Brazil kormány ügynökségen valóban elég kis lépés.
Nekünk a Európai Bizottságra és az ő tröszt ellenes kifogásaikra kell figyelni.
Őket meggyőzni lesz nagy eredmény mert amíg ez nem történik meg addig nem lesz EASA engedély sem.
Komoly ellenállás van Brazílián belül is,... ha házon belül rendezik a soraikat, akkor az EU-s dolgoktól én már nem félek,... a projekt EU-s társországai sem lesznek tétlenek..., bár ha jól rémlik Te nem nekik szurkolsz :)
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Komoly ellenállás van Brazílián belül is,... ha házon belül rendezik a soraikat, akkor az EU-s dolgoktól én már nem félek,... a projekt EU-s társországai sem lesznek tétlenek..., bár ha jól rémlik Te nem nekik szurkolsz :)
Én már mindegyiknek szurkolok...:)

...de úgy gondolom hogy a C130 nekünk jobb választás lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 197
24 195
113
Én már mindegyiknek szurkolok...:)

...de úgy gondolom hogy a C130 nekünk jobb választás lenne.
Hát igen, leginkább a Spartan-nál lennék kicsit csalódott, legalább is azok alapján amit eddig a HM kommunikált..., de közismerten nekem megvan már a befutóm. Nem tehetek róla :)
De még minden lehet, a HM útjai kifürkészhetetlenek :cool:
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 322
96 634
113
  • Tetszik
Reactions: emel
T

Törölt tag 1586

Guest
A közös KC-390 biznisz marad, de a többi kuka.
Az okot nem értem? Mit nem teljesített az Embraer amiért felmondták? Vagy csak a koronaválság közben az Európai Bizottság kekeckedése után az utolsó lehetőségnél kiszálltak?
A Boeing túlélő üzemmódra váltott.
Igen nagy bajban vannak és minden projektet ami nem hoz azonnali profitot megszüntetnek.
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 813
28 963
113
A Boeing túlélő üzemmódra váltott.
Igen nagy bajban vannak és minden projektet ami nem hoz azonnali profitot megszüntetnek.
Viszont ez egyben jelzi azt, hogy a C-390 olyan alapvető projekt, amire a Boeing a saját jövőjét alapozza ebben a szegmensben. Még a végén alapvetően katonai gyártó lesz, hogy az utasszállító gép szinonímájává az airbus szó válik!
 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka
T

Törölt tag 1586

Guest
Viszont ez egyben jelzi azt, hogy a C-390 olyan alapvető projekt, amire a Boeing a saját jövőjét alapozza ebben a szegmensben. Még a végén alapvetően katonai gyártó lesz, hogy az utasszállító gép szinonímájává az airbus szó válik!
Az hogy a Boeing a KC390 re alapozza a jövőjét eposzi túlzás...:rolleyes:
Egyenlőre az a biztos hogy a Boeing $40 milliárd (!!) segélyt kér az amerikai kormánytól a túlélése érdekében és a cikk is csak annyit ír a jövendőbeli együttműködésről hogy:"...A mai lemondás ellenére a két társaság fenntartja a 2012-ben aláírt partnerséget a KC-390 forgalomba hozatalára, amely tárgyalás már korábban zajlott, és nem kapcsolódott a közös vállalkozás javaslatához. Az akkoriban megállapított feltételek szerint a Boeing segít a teherszállító gép eladásában, de a repülőgép továbbra is Embraer projektje marad, az amerikai cég irányítása nélkül..."
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 065
80 855
113
  • Tetszik
Reactions: arcas