Jol irod, ez igy van. A Boeing a csod szelen tancol, ezt kb mindenki tudja hetek ota ideat.
Hiaba kap esetleg 40 millliardot, az csak az azonnali fizeteskeptelenseget enyhiti.
Ez a ceg, jelenlegi formajaban, mukodeskeptelen, ez mar a 737 MAX kapcsan is kiderult, raadasul lerantotta a leplet az amerikai FAA teljesen megbizhatatlan, velejeig korrupt engedelyeztetesi rendszererol, ahol a gyartok maguk vizsgaltak felul a sajat modelljeiket - az EASA gyakorlatilag ignoralja mar az FAA velemenyeket, annyira korrupt az egesz amerikai rendszer.
Nem kar erte, ha szethullik, azt kell mondanom.
A defense reszet megmentik, az egyertelmu, a civil repules kerdeses, milyen formaban eli tul.
Az osszes tobbi csiribiri division megy majd a levesbe, az tuti.
A Boeing akkor bukott el, amikor a a McDonnel-Douglas merger utan gyakorlatilag a Boeing mernokoktol atvettek a McDonneles marketingesek meg penzugyesek az iranyitast - hiaba maradt a nev Boeing, gyakorlatilag a hatalomatvel a forditottja volt: nem veletlenul lett az egyesult ceg fonoke Stonecipher, a McDonnel addigi CEOja.
A kovetkezo, McNerney mar egy kifejezetten undorito, "brand management" es hasonlo naylanksagokban utazo business parazita volt gyakorlatilag, a dontes a 737 MAX nevu formedvenyert ot terheli.
Utana jott Muellenberg, aki ugyan eredetileg mernok, de minvel vegig a defense oldalon dolgozott, megszokta, hogy ugyis ugy befolyasoljak a torvenyhozokat meg a gazdasagot, ahogy akarjak, lasd a 737 MAX csalast.
Ez egy szomoru tortenet, a parazitak kinyirtak egy komoly mernoki munkara epulo vilagceget - pont ugyanugy, mint az osszes, egykor patinas amerika ceg egy rakas szarra valtozott a parazita bankarok meg uzleti tanacsadok kezei kozott, lasd HP-Compaq es hasonlok.
Par cikk, angolul tudoknak, hogyan tevedt le az utrol a Boeing:
https://www.nytimes.com/2020/01/10/business/boeing-737-employees-messages.html
https://www.bloomberg.com/news/feat...say-relentless-cost-cutting-sacrificed-safety
https://www.nytimes.com/2020/01/20/business/boeing-737-accidents.html
https://qz.com/1776080/how-the-mcdonnell-douglas-boeing-merger-led-to-the-737-max-crisis/
A Boeing túlélő üzemmódra váltott.
Igen nagy bajban vannak és minden projektet ami nem hoz azonnali profitot megszüntetnek.
Az hogy a Boeing a KC390 re alapozza a jövőjét eposzi túlzás...
Egyenlőre az a biztos hogy a Boeing $40 milliárd (!!) segélyt kér az amerikai kormánytól a túlélése érdekében
És akkor még igen finoman fogalmaztál...
Csak az elmúlt pár napban az alábbi hírek jelentek meg a Boeingről:
- Boeing scraps $4.2bln deal to buy Embraer commercial division (25/04/2020)
- Embraer accuses Boeing of 'wrongfully' terminating merger (25/04/2020)
- CRS Reviews Alternatives for Boeing KC-46A Program (24/04/2020)
- Boeing Set to Cut Dreamliner Output, Jobs As Demand Plunges (24/04/2020)
- Boeing Sued for $336M Over Canceled 737 MAX Order (23/04/2020)
- Boeing to lay off 10% of workers in civil aviation (22/04/2020)
- Boeing Announces Organization, Leadership Changes (22/04/2020)
- EU Resumes Antitrust Probe into Boeing, Embraer Deal (22/04/2020)
- Boeing Restarts in Survival Mode As 250 MAX Orders Cancelled