Így is már több mint 30 db el van advaesélye legyen komolyab db számot eladni a gepből

Így is már több mint 30 db el van advaesélye legyen komolyab db számot eladni a gepből

Igen, ez pontosan válasz erre szerintem:Az Embraernek nagyon nagyon kell a Boeing ahhoz hogy halvány esélye legyen komolyab db számot eladni a gepből
Ezzel mind egyetértek.Az Ebraernek közel sincs akkora lobbi ereje mint az Airbusnak vagy a Lockheed Martinnak és Brazilia sem tudja úgy tolni a céget mint ahogy arra az USA vagy az EU képes.
Mind fejlesztő orszàg.Így is már több mint 30 db el van adva![]()
Mind ipari-szériagyártási, mind gazdaságossági szempontból ez nagyon kevés, szerintem a nagyjából megfelelő eladott gép 100-150, a sikeres a 200 fölötti darabszám lenne minimum.Így is már több mint 30 db el van adva![]()
Nem dícséretnek írtamMind ipari-szériagyártási, mind gazdaságossági szempontból ez nagyon kevés, szerintem a nagyjából megfelelő eladott gép 100-150, a sikeres a 200 fölötti darabszám lenne minimum.

Meglátjuk, de ahhoz, hogy sikeres legyen, 1 jó gép kell. Ám még nem tudjuk, hogy milyen, így a majdani megrendelők is kivárnak...Az viszont, hogy az Embraer-nek katonai szállítók területén nincs múltja, az nem jelenti azt, hogy nen lesz sikeres. Ebben viszont én fogadni mernék...
Ha összeállnak a Boeingel gyakorlatilag garantált a siker. (persze szerintem)
Meglátjuk.
Igen, nagyon valószinű, hogy ezt célozták meg.Az Embraer a Herculesek leváltására hajt, ez a házasság fő érve.
Pontosan.Tehát még semmi sem garantált, de 2-3 év múlva kiderül..
Az Embraernek. A Boeing viszont regionaljetet akar az Airbus-Bombardier üzlet után. - A KC-390 csak hab a tortán, mellyel borsot törhet a hazai rivális, az LM orra alá is...Az Embraer a Herculesek leváltására hajt, ez a házasság fő érve.

Ez csak erre vonatkozik:Szerintem az eredeti jobb volt. Ez olyan kajli hatású.
Legyen meg a gyártó sajtóközleménye is:
https://embraer.com/global/en/news?...airlift-name-and-designation-c-390-millennium
![]()
Legyen meg a gyártó sajtóközleménye is:
https://embraer.com/global/en/news?...airlift-name-and-designation-c-390-millennium

Akkor jól értem, hogy kihoztak belőle egy "gazdaságos" verziót? Ez egy logikus lépés lehet, ha a C-130 leváltását célozzák.Ez csak erre vonatkozik:
"...the KC-390 has now been re-badged as the C-390 Millennium for customers that don't require the aircraft's tanking capability..."

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..