Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Most is azt kérdezem amit a toronynál:honnan a búbánatból tudják ezt?Szétvágtak egy A4-es vagy AV-t?
Egyébként igen, valószínűleg szétvágtak már egy-kettőt.Most is azt kérdezem amit a toronynál:honnan a búbánatból tudják ezt?Szétvágtak egy A4-es vagy AV-t?
Egyébként igen, valószínűleg szétvágtak már egy-kettőt.
Vagy akár így, legálisan:
Nyilván ezek a régebbi változatok, a törökök 2A4-eket vesztettek.
Mivel a Krauss-Maffei Wegmann leírja nekik hogyan kell hegeszteni, majd München-ből meg Hamburg-ból kimennek a hegesztőmérnökök ellenőrizni, nagyot nem lehet hibázni. Az alapanyag beszállító ellenőrzött, azt az anyagminőséget máshol nagyon nem használják, szóval nem hiszem, hogy a görög gyártás gondot okozna...Az, hogy a görögök gyártják a mi tankjainkat jelenthet minőségi problémákat, esetleg csúszást a leszállítási időben? Már a görög mentalitásból kiindulva...
Szigorú kontroll kell és nem lehet gondMivel a Krauss-Maffei Wegmann leírja nekik hogyan kell hegeszteni, majd München-ből meg Hamburg-ból kimennek a hegesztőmérnökök ellenőrizni, nagyot nem lehet hibázni. Az alapanyag beszállító ellenőrzött, azt az anyagminőséget máshol nagyon nem használják, szóval nem hiszem, hogy a görög gyártás gondot okozna...
Mire gondolsz pontosan? A gyártó, aaz alkalmazó érdekei nem mindig esnek egybe, az ellenségé meg kifejezetten nem szoktak egybeesni. Lelkes ellenszurkolók meg mindig vannak. Pl a legtöbb adat a nyugati hk-k páncélzatáról orosz oldalakról származik, az orosz tankokat meg nyugaton szeretik szétfűrészelni és feltenni a netre...És felrakták a netre amivel saját magukat lőtték tökön mert már mindenki tudja,hogy mivel állnak szemben?
Mire gondolsz pontosan? A gyártó, aaz alkalmazó érdekei nem mindig esnek egybe, az ellenségé meg kifejezetten nem szoktak egybeesni. Lelkes ellenszurkolók meg mindig vannak. Pl a legtöbb adat a nyugati hk-k páncélzatáról orosz oldalakról származik, az orosz tankokat meg nyugaton szeretik szétfűrészelni és feltenni a netre...
Én is úgy hiszem, hogy szigorú minőségbiztosítási rendszere van a KMW-nek. Egyébként hazánkban is vannak jó minőségű hegesztett acélszerkezetet előállítani képes vállalkozások, mindenféle különleges anyagok hegesztésére. A harckocsi test és torony persze egy csomó speciális és nagy méretű keretet, sablont igényel, ezek mozgatása sem egyszerű.Mivel a Krauss-Maffei Wegmann leírja nekik hogyan kell hegeszteni, majd München-ből meg Hamburg-ból kimennek a hegesztőmérnökök ellenőrizni, nagyot nem lehet hibázni. Az alapanyag beszállító ellenőrzött, azt az anyagminőséget máshol nagyon nem használják, szóval nem hiszem, hogy a görög gyártás gondot okozna...
Az ellenség a zsákmánytankot biztos, hogy ha lehet felhasználja, ha információs műveletekre, lejáratásra, lélektani nyomásgyakorlásra. Nincsenek örök titkok, a mai világban különösen nem, az fb-n, egy nap alatt körbeszalad a bolygón egy érdekes kép....Mit szeretnél mondani? A lemezvastagságok nem valósak? AZ anyagminőség szerintem a kornak megfelelő minőségű, keménységű, szakítószilárdságú páncéllemez. Manapság egyébként jóval jobb minőségű acélt gyártanak,m int negyven évvel ezelőtt. Pl:A gyártó és alkalmazó érdeke is a páncélzat titkosságának a megőrzése.
Az ellenség a zsákmánytankot biztos, hogy ha lehet felhasználja, ha információs műveletekre, lejáratásra, lélektani nyomásgyakorlásra. Nincsenek örök titkok, a mai világban különösen nem, az fb-n, egy nap alatt körbeszalad a bolygón egy érdekes kép....Mit szeretnél mondani? A lemezvastagságok nem valósak? AZ anyagminőség szerintem a kornak megfelelő minőségű, keménységű, szakítószilárdságú páncéllemez. Manapság egyébként jóval jobb minőségű acélt gyártanak,m int negyven évvel ezelőtt. Pl:
Tehát az új gyártású Leopard elméletileg hatékonyabb páncélzattal rendelkezhet, mint az 1985-ös gyártású (azonos tömeg mellett)....
És a kazamata belsejéről, az előtétpáncélzatról, aknavédelem miatt felszerelt egyéb kiegészítő páncélok csak ezután jönnek.
Az ellenség a zsákmánytankot biztos, hogy ha lehet felhasználja, ha információs műveletekre, lejáratásra, lélektani nyomásgyakorlásra. Nincsenek örök titkok, a mai világban különösen nem, az fb-n, egy nap alatt körbeszalad a bolygón egy érdekes kép....Mit szeretnél mondani? A lemezvastagságok nem valósak? AZ anyagminőség szerintem a kornak megfelelő minőségű, keménységű, szakítószilárdságú páncéllemez. Manapság egyébként jóval jobb minőségű acélt gyártanak,m int negyven évvel ezelőtt. Pl:
Tehát az új gyártású Leopard elméletileg hatékonyabb páncélzattal rendelkezhet, mint az 1985-ös gyártású (azonos tömeg mellett)....
És a kazamata belsejéről, az előtétpáncélzatról, aknavédelem miatt felszerelt egyéb kiegészítő páncélok csak ezután jönnek.
ez elméletileg így is van, csak a gond ott van, hogy ezekhez az anyagokhoz nem létezik olyan hegesztőanyag, aminek a szakítószilárdsága megegyezik az alapfémével. Az Armox utáni szám a keménséget jelenti Brinell-ben. A 600Brinell úgy tesók között 1800MPa szakítószilárdság környéke, Ömlesztőhegesztéssel 1100MPa a plafon. Az SSAB ezt egyébként autók vagy egyszerűbb járművekhez ajánlja. Tény, az anyagminőség javult, de vannak még gondok. Az angoloknak annak idején egy családiház méretű vákuumkamrát kellett építeni, hogy elektronsugaras hegesztéssel tudják hegeszteni a lemezeket. Az eredmény nagyon vékony hőhatásövezet lett, viszont rohadt lassú és költséges gyártás lett.
Ha sikerülne az alapanyag szilárdságát elérő ömlesztőhegeszt kifejeszteni, akkor az autódaruk minimum egy tengellyel kevesebbek lennének - és garantált díszdoktori cím a legtöbb műszaki egyetemen...
(mondjuk van egy trükk, amivel el lehet érni a szilárdságot, de az nagyon unortodox, úgyhogy megtartom magamnak)
ez elméletileg így is van, csak a gond ott van, hogy ezekhez az anyagokhoz nem létezik olyan hegesztőanyag, aminek a szakítószilárdsága megegyezik az alapfémével. Az Armox utáni szám a keménséget jelenti Brinell-ben. A 600Brinell úgy tesók között 1800MPa szakítószilárdság környéke, Ömlesztőhegesztéssel 1100MPa a plafon. Az SSAB ezt egyébként autók vagy egyszerűbb járművekhez ajánlja. Tény, az anyagminőség javult, de vannak még gondok. Az angoloknak annak idején egy családiház méretű vákuumkamrát kellett építeni, hogy elektronsugaras hegesztéssel tudják hegeszteni a lemezeket. Az eredmény nagyon vékony hőhatásövezet lett, viszont rohadt lassú és költséges gyártás lett.
Ha sikerülne az alapanyag szilárdságát elérő ömlesztőhegeszt kifejeszteni, akkor az autódaruk minimum egy tengellyel kevesebbek lennének - és garantált díszdoktori cím a legtöbb műszaki egyetemen...
(mondjuk van egy trükk, amivel el lehet érni a szilárdságot, de az nagyon unortodox, úgyhogy megtartom magamnak)
38 millió lengyel közös esküvel fogadta meg, hogy a németek titkát örök időkre megőrzi....Te most miről beszélsz?
Mert nyilvánvalóan semmi köze ahhoz,hogy szerinted a lengyelek fogták magukat és a most rendszerben álló harckocsijuk egyik legfontosabb tulajdonságát kirakták a netre.
38 millió lengyel közös esküvel fogadta meg, hogy a németek titkát örök időkre megőrzi....
Csak is így lehet, sehogy másképp.....
ez elméletileg így is van, csak a gond ott van, hogy ezekhez az anyagokhoz nem létezik olyan hegesztőanyag, aminek a szakítószilárdsága megegyezik az alapfémével. Az Armox utáni szám a keménséget jelenti Brinell-ben. A 600Brinell úgy tesók között 1800MPa szakítószilárdság környéke, Ömlesztőhegesztéssel 1100MPa a plafon. Az SSAB ezt egyébként autók vagy egyszerűbb járművekhez ajánlja. Tény, az anyagminőség javult, de vannak még gondok. Az angoloknak annak idején egy családiház méretű vákuumkamrát kellett építeni, hogy elektronsugaras hegesztéssel tudják hegeszteni a lemezeket. Az eredmény nagyon vékony hőhatásövezet lett, viszont rohadt lassú és költséges gyártás lett.
Ha sikerülne az alapanyag szilárdságát elérő ömlesztőhegeszt kifejeszteni, akkor az autódaruk minimum egy tengellyel kevesebbek lennének - és garantált díszdoktori cím a legtöbb műszaki egyetemen...
(mondjuk van egy trükk, amivel el lehet érni a szilárdságot, de az nagyon unortodox, úgyhogy megtartom magamnak)
Megint nem figyelsz, csak vagdalkozol. Az eredeti képek nem a Leopard 2A4 -ől vannak, hanem a Leopard 2A0-ról. Ilyen a Lengyeleknek sincs!!!Nem fér hozzá 38 millió lengyel.De ami fontosabb:nekik az érdekük,hogy titokba maradjon ezt értsd már meg,hisz ez nem a németek titka hanem a lengyeleké mert a németeknek egy darab A4-es vagy AV sincs!!!