Múltkor mellettem fazon a nagyon mutogatós import A4 Kombijába nem 5000-ért hanem egy kemény ezresért tankolt bengát
Azért az már tehetség mondhatom
Azért az már tehetség mondhatom
Azért az már tehetség mondhatomMert feher attol alap? Semmi közenincs hozza szerintem. Az mar nagyobb gond hogy ha ezek a veglenyek egy jobb Audit vagy bmw-t vesznek a seggük alá, akkor mar szarnak a többi közlekedőre.Gondolom az az alapmodell
Nem értem sokaknál a mentalitást, hogy bömi/audi legyen, de abból a fapados, mert különben sok lesz a hitel.
Mert feher attol alap? Semmi közenincs hozza szerintem. Az mar nagyobb gond hogy ha ezek a veglenyek egy jobb Audit vagy bmw-t vesznek a seggük alá, akkor mar szarnak a többi közlekedőre.
A karcok is kevésbé látszanak, meg pl. szürkületben is jobban látszik, mint a legtöbb szürke, és ezüst.A feher nagyit, es konnyebb javitani.
A legtöbb típusnál matt fehéret már nem tudsz rendelni. Legalább is a katalógus szerint.Legtöbb autónál matt fehér az alap. Gondolom az a legolcsóbb festék.
A legtöbb típusnál matt fehéret már nem tudsz rendelni. Legalább is a katalógus szerint.
Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.De a fényezése általában gagyibb, valamilyen lakkozást, metálfényt kispórolnak belőle. A fehér sok gyártónál az olcsó alap (gondolom sok probléma nincs vele, az alapozó réteg is általában fehér), ezért a céges kocsikra is jellemző, jellegtelen.
Bár van pár kocsi ami kifejezetten jól tud vele kinézni, ha valamilyen más elem ezt megtöri pl. feketével.
Piros a másik csodálatosan impraktikus szín, a nap tökéletesen rózsaszínre tudja szívni egy évtized alatt.

Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.Hat igen a metalfenyt arra talaltak ki, hogy a kocsi szebben csillogjon a sötetben.Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.
A céges kocsiknál azért szerették, mert egyrészt tényleg olcsóbban adták, de pontosan ugyan olyan technológiával készítették. Csak amikor a színt fújják, akkor a festék tartalmaz némi alumínium részecskét. Emiatt a festék drágább, de extra védelmet nem ad. A másik előnye, hogy ha matricázni kell a kocsit, akkor sokkal jobban néz ki rajta a "bármilyen szín", így nem kell "telibe" matricázni a kocsit. Ezáltal a későbbi eladást is segíti! Ezért gyakori a "fehér furgon".
A metálfény irgalmatlan parasztvakítás, különben! Arra jó, hogy sötétben szebben csillog villog a kocsi. De ha sérül a fényezés, akkor a festés végösszege kap egy 1,5-as, 2-es szorzót.Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.
Múltkor mellettem fazon a nagyon mutogatós import A4 Kombijába nem 5000-ért hanem egy kemény ezresért tankolt bengátAzért az már tehetség mondhatom

Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.
A céges kocsiknál azért szerették, mert egyrészt tényleg olcsóbban adták, de pontosan ugyan olyan technológiával készítették. Csak amikor a színt fújják, akkor a festék tartalmaz némi alumínium részecskét. Emiatt a festék drágább, de extra védelmet nem ad. A másik előnye, hogy ha matricázni kell a kocsit, akkor sokkal jobban néz ki rajta a "bármilyen szín", így nem kell "telibe" matricázni a kocsit. Ezáltal a későbbi eladást is segíti! Ezért gyakori a "fehér furgon".![]()
A metálfény irgalmatlan parasztvakítás, különben! Arra jó, hogy sötétben szebben csillog villog a kocsi. De ha sérül a fényezés, akkor a festés végösszege kap egy 1,5-as, 2-es szorzót.Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.
Nem tudom feltűnt-e, de szó szerint idéztem a mondatodat.Nem baj, ha nem érted az írott szöveget. De hogy a sajátodat sem?!?
Mivel a zebrát nem érinti, hogy tud rajta kerékpározni?
Aztán rájöttem, hogy meg sem nézted a videót, amihez hozzászólsz...
Milyen gyalogos piros?
Segítek egy kicsit! Hogy érdemben is hozzá tudjál szólni:
Nem idézni kellett volna, hanem megérteni!Nem tudom feltűnt-e, de szó szerint idéztem a mondatodat.



Abszolúte!Fehér színhez. Sokan tudatosan választják, mert biztonsági játék. Könnyebb eladni a használt piacon. Ugyanez igaz a feketére és a szürkére is. Ennek eredménye az, hogy altünőben vannak a vidám színes autók. Ki merne ma megvenni egy Harlequint.
![]()

Mondjuk egy ilyen idős kocsi (mint a képen) már nem jelent óriási kockázatot.
Hiába tetszik a Subaru Levorg (nem röhög!), ha nincs szimpla két kerékhajtással - ami nekem doszt elég lenne -, s csak egyféle motorverzióval kapható,
Hol tart a Subaru az eladási számokban?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..