Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

News.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: zolkas
Gondolom az az alapmodell :D

Nem értem sokaknál a mentalitást, hogy bömi/audi legyen, de abból a fapados, mert különben sok lesz a hitel.
Mert feher attol alap? Semmi közenincs hozza szerintem. Az mar nagyobb gond hogy ha ezek a veglenyek egy jobb Audit vagy bmw-t vesznek a seggük alá, akkor mar szarnak a többi közlekedőre.
 
Mert feher attol alap? Semmi közenincs hozza szerintem. Az mar nagyobb gond hogy ha ezek a veglenyek egy jobb Audit vagy bmw-t vesznek a seggük alá, akkor mar szarnak a többi közlekedőre.

Legtöbb autónál matt fehér az alap. Gondolom az a legolcsóbb festék.
 
A feher nagyit, es konnyebb javitani.
A karcok is kevésbé látszanak, meg pl. szürkületben is jobban látszik, mint a legtöbb szürke, és ezüst.
Hja meg rohadtul nem mindegy, hogy a tűző napon legalább 10 fokkal kevesebb van benne, mint bármilyen másikban.
Itt egy teszt róla:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A legtöbb típusnál matt fehéret már nem tudsz rendelni. Legalább is a katalógus szerint.

De a fényezése általában gagyibb, valamilyen lakkozást, metálfényt kispórolnak belőle. A fehér sok gyártónál az olcsó alap (gondolom sok probléma nincs vele, az alapozó réteg is általában fehér), ezért a céges kocsikra is jellemző, jellegtelen.

Bár van pár kocsi ami kifejezetten jól tud vele kinézni, ha valamilyen más elem ezt megtöri pl. feketével.

Piros a másik csodálatosan impraktikus szín, a nap tökéletesen rózsaszínre tudja szívni egy évtized alatt.
 
De a fényezése általában gagyibb, valamilyen lakkozást, metálfényt kispórolnak belőle. A fehér sok gyártónál az olcsó alap (gondolom sok probléma nincs vele, az alapozó réteg is általában fehér), ezért a céges kocsikra is jellemző, jellegtelen.

Bár van pár kocsi ami kifejezetten jól tud vele kinézni, ha valamilyen más elem ezt megtöri pl. feketével.

Piros a másik csodálatosan impraktikus szín, a nap tökéletesen rózsaszínre tudja szívni egy évtized alatt.
Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.
A céges kocsiknál azért szerették, mert egyrészt tényleg olcsóbban adták, de pontosan ugyan olyan technológiával készítették. Csak amikor a színt fújják, akkor a festék tartalmaz némi alumínium részecskét. Emiatt a festék drágább, de extra védelmet nem ad. A másik előnye, hogy ha matricázni kell a kocsit, akkor sokkal jobban néz ki rajta a "bármilyen szín", így nem kell "telibe" matricázni a kocsit. Ezáltal a későbbi eladást is segíti! Ezért gyakori a "fehér furgon". ;)
A metálfény irgalmatlan parasztvakítás, különben! Arra jó, hogy sötétben szebben csillog villog a kocsi. De ha sérül a fényezés, akkor a festés végösszege kap egy 1,5-as, 2-es szorzót. o_O Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.
 
Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.
A céges kocsiknál azért szerették, mert egyrészt tényleg olcsóbban adták, de pontosan ugyan olyan technológiával készítették. Csak amikor a színt fújják, akkor a festék tartalmaz némi alumínium részecskét. Emiatt a festék drágább, de extra védelmet nem ad. A másik előnye, hogy ha matricázni kell a kocsit, akkor sokkal jobban néz ki rajta a "bármilyen szín", így nem kell "telibe" matricázni a kocsit. Ezáltal a későbbi eladást is segíti! Ezért gyakori a "fehér furgon". ;)
A metálfény irgalmatlan parasztvakítás, különben! Arra jó, hogy sötétben szebben csillog villog a kocsi. De ha sérül a fényezés, akkor a festés végösszege kap egy 1,5-as, 2-es szorzót. o_O Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.
Hat igen a metalfenyt arra talaltak ki, hogy a kocsi szebben csillogjon a sötetben.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Múltkor mellettem fazon a nagyon mutogatós import A4 Kombijába nem 5000-ért hanem egy kemény ezresért tankolt bengát :D Azért az már tehetség mondhatom

Otthon volt saját benzinkútja, csak odáig akart elgurulni, ott aztán teletölti. Indulásnál biztos elfelejtette :)
 
Ez elsősorban a fényezéskor felhasznált technológián múlik.
A céges kocsiknál azért szerették, mert egyrészt tényleg olcsóbban adták, de pontosan ugyan olyan technológiával készítették. Csak amikor a színt fújják, akkor a festék tartalmaz némi alumínium részecskét. Emiatt a festék drágább, de extra védelmet nem ad. A másik előnye, hogy ha matricázni kell a kocsit, akkor sokkal jobban néz ki rajta a "bármilyen szín", így nem kell "telibe" matricázni a kocsit. Ezáltal a későbbi eladást is segíti! Ezért gyakori a "fehér furgon". ;)

Én tejesautónak hívom őket, ezzel szerintem mindent el is mondtam. Van praktikuma de baromi szarul néz ki. Kivitétel talán a RAV 4 meg az ufó civic, mert ad egy bájos birodalmi rohamosztagos feelinget a kocsinak.

A metálfény irgalmatlan parasztvakítás, különben! Arra jó, hogy sötétben szebben csillog villog a kocsi. De ha sérül a fényezés, akkor a festés végösszege kap egy 1,5-as, 2-es szorzót. o_O Meg persze a kocsi árát alapból is megdobja.

Persze, drágább, de cserébe jobban néz ki. Ember függő, ki hogy van vele, nálam azért szempont hogy amikor odamegyek a kocsimhoz, nem árt ha egy mosolyt csal az arcomra. A kocsi árához meg a gyári kiegészítőkhöz képest amúgy filléres ‘extra’, és a kocsit egész élettartamának végigkíséri.

Köztes megoldásnak jó az ezüst, azon nem látszik annyira a kosz mint a sötét árnyalatokon, cserébe rohadt unalmas, bár a mostani szürke ötven árnyalata trendhez képest megváltás.
 
Nem baj, ha nem érted az írott szöveget. De hogy a sajátodat sem?!?
Mivel a zebrát nem érinti, hogy tud rajta kerékpározni?
Aztán rájöttem, hogy meg sem nézted a videót, amihez hozzászólsz...
Milyen gyalogos piros? o_O
Segítek egy kicsit! Hogy érdemben is hozzá tudjál szólni:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nem tudom feltűnt-e, de szó szerint idéztem a mondatodat.
 
Nem tudom feltűnt-e, de szó szerint idéztem a mondatodat.
Nem idézni kellett volna, hanem megérteni! o_O
Ha valamilyen felülett (esetünkben zebra) előtt elkanyarodsz, majd azt kikerülve a másik oldalán folytatod tovább a közlekedést az eredeti irányban, akkor hogy tudsz rajta szabálytalanul közlekedni???
:(:confused:
 
Fehér színhez. Sokan tudatosan választják, mert biztonsági játék. Könnyebb eladni a használt piacon. Ugyanez igaz a feketére és a szürkére is. Ennek eredménye az, hogy altünőben vannak a vidám színes autók. Ki merne ma megvenni egy Harlequint.
ab_badclown_01.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Fehér színhez. Sokan tudatosan választják, mert biztonsági játék. Könnyebb eladni a használt piacon. Ugyanez igaz a feketére és a szürkére is. Ennek eredménye az, hogy altünőben vannak a vidám színes autók. Ki merne ma megvenni egy Harlequint.
ab_badclown_01.jpg
Abszolúte!
Mondjuk egy ilyen idős kocsi (mint a képen) már nem jelent óriási kockázatot.
A mostani kocsim előtt nem volt sosem fehér kocsim, de asszem mást mar nem is igazán vennék.
A nyáron hűvős dolog saját tapasztalat, és elég jó dolog. Eredetileg csak azért vettem ilyet, mert ebből volt a kereskedőnél. :)
 
  • Tetszik
Reactions: misinator
https://sport.blogstar.hu/2020/01/03/michael-schumacher-51-eves/88391/

15780529035399736_800x600.jpg

Michael Schumacher 1969. január 3-án született Hürth-Hermülheimben. Édesapja a Wolfgang von Trips által alapított gokartpálya alkalmazottja volt és Michael már hat éves korában a helyi gokartklub bajnokának mondhatta magát. Első nemzetközi sikereit 1986-ban érte el mikor is junior vb-második és Európa-bajnoki bronzérmes lett. Egy évvel később Európa-bajnok lett a felnőttek között és így a csúcson zárta a gokartpályafutását.

A német Forma-König szériában kezdte el a pályaversenyzését és egyetlen futam kivételével valamennyi alkalommal őt intették le elsőként. 20 évesen már harmadik lett hazája Forma-3-as bajnokságában, a legendás makaói pályán pedig egy győzelmet aratott. Egy évvel ezután már mindkét megmérettetésben legyőzhetetlennek bizonyult ráadásul bekerült a Mercedes pilótaképzőprogramjába is. A korábbi Forma-1-es futamgyőztes Jochen Mass társaként év végén megnyerte a sportautó-vb mexikóvárosi versenyét.

1991-re úgy készült, hogy a Mercedes pilótájaként indul a sportautó-vb-n és a Mercedesszel elindult a legendás Le Mans-i 24 órás versenyen is. Bár egységét technikai hiba sújtotta, így is meg tudta futni a leggyorsabb kört és ötödikként célba ért. Az év végén ráadásul ismét világbajnoki futamot nyert ezúttal Japánban. Kipróbálta magát a japán Forma-3000-ben és a DTM-ben is, és mindkét sorozatban letette a névjegyét.

Az évet azonban már a Forma-1-ben zárta. Minden idők legjobbja meglehetősen groteszk módon debütált a királykategóriában: a Jordan pilótája Bertrand Gachot börtönbe került miután lefújt egy taxisofőrt gázspray-vel és az újonc istállónak kellett találni valakit a belga botrányhős helyére. Schumachert a menedzsere Willi Weber ajánlotta be és Michael meggyőzte a csapat vezetőit a gyorsaságával. Belgiumban aztán eljött a debütálás napja és a hetedik helyről kezdhette meg a futamot egy olyan pályán ahol korábban nem is versenyzett. A versenyen aztán kuplunghiba miatt 300 méter után kiállni kényszerült, de így is a sajtó teljesen oda volt az ifjú pilóta tehetségétől.

Azonnal csapatot váltott miután a Jordan pénzt kért a szerződtetéséért a Mercedestől és az Olasz Nagydíjon már a Benetton volánja mögött indult. Ő másodszor vett részt Forma-1-es futamon, míg Nelson Piquet a csapattársa 200. alkalommal vezetett az F-1-ben és mégis Schumacher ért el jobb eredményt miután ötödik lett. További két alkalommal szerzett még pontot és egy hétvégét leszámítva az időmérőn mindig megverte a veterán brazilt aki a szezon végén vissza is vonult.