Lehetséges, hogy a B változat az nem lesz más, mint a jelenlegi A változatok korszerüsített példányai.Jobb lenne elfelejteni a B változat fejlesztését gyártását.
30 trype 052D nem elég a type 055 -ök mellé?
Nem ugyanarra vannak ezek a hajók. Az amerikaiak 20 éve szopnak azzal, hogy váltás nélkül kivonták a fregattjaikat.Jobb lenne elfelejteni a B változat fejlesztését gyártását.
30 trype 052D nem elég a type 055 -ök mellé?
Ez lenne a legjobb megoldás, nem pedig újat építeni.Lehetséges, hogy a B változat az nem lesz más, mint a jelenlegi A változatok korszerüsített példányai.
De ha megnezed akkor egy type 052d kisebb mint a burke osztályAz amerikaiak 20 éve szopnak azzal, hogy váltás nélkül kivonták a fregattjaikat.
Nem annyival. És nem "csak" a méret számít, hanem a méretéből adódóan beépíthető elektronika, fegyverzet mennyisége, hatékonysága. Egyrészt rengeteg feladat van, amire felesleges pazarlás egy top, nagy teljesítményű érzékelőkkel, tűzvezérléssel rendelkező, 70-100 VLS cellás rombolóra bízni, miközben fontosabb feladatok elől vonod el, másrészt egy fregatt megépítése, üzemeltetése olcsóbb, miközben rengeteg feladatra alkakmas, és tehermentesíti, kiegészíti a top rombolót.De ha megnezed akkor egy type 052d kisebb mint a burke osztály
Háát, nem is tudom. Ez már inkább romboló. Az a dupla hangár, nekem nem tűnik valóságosnak.
Passz, méretben talán a 054 és 052 között lehet valahol. Kép alapján nézve elférhet egymás mellett két hangár, de akkor 100 %-ban kitöltik a tat felépítményt, a grafika szerint vízvonal felett ki is szélesedik kicsit a törzs.Háát, nem is tudom. Ez már inkább romboló. Az a dupla hangár, nekem nem tűnik valóságosnak.
Én azt hittem, hogy 20+2-nél leállnak.
Igen, utóbb kiderült, hogy még ráhúznak egy adaggal.
2017-es hsz tőled
"Most olvasom, hogy 32 darab van megrendelve"
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..