
Ahogy olvasom, elég sok gond van vele.
Vagy az is lehet hogy ennek is széthullott a reduktora mint az Airbus Helicopter Super Pumának.Nagyon szuggerálom a videót, nekem úgy fest előbbb mintha egy lapát tört volna ki. Olyan, mintha egy láthatatlan valaminek, vezetéknek ment volna neki. De az anyaghiba is csinálhat ilyet.
Viszont a forgószárny négylapátos, mint a Surion-nál. Itt ugye egy az letört tőből. Viszont sa képeken valahogy nem találom a negyedik lapát helyét. Furcsa egy sérülés ez. Mintha szétnyúlt volna a lapátbekötés is.
A leszakadt rotoragyról hiányzik a negyedik lapát a negyedik képen látható is a helye a teljes lapátbekötés leszakadt az agyról és az egész nyúlott előre vagy 15-20 fokot mire letörte a tengelyt. Végül is nem gondoltam, hogy a tengely ekkora csavarodást ilyen vibráció mellett elbír mielőtt törne.Nagyon szuggerálom a videót, nekem úgy fest előbbb mintha egy lapát tört volna ki. Olyan, mintha egy láthatatlan valaminek, vezetéknek ment volna neki. De az anyaghiba is csinálhat ilyet.
Viszont a forgószárny négylapátos, mint a Surion-nál. Itt ugye egy az letört tőből. Viszont sa képeken valahogy nem találom a negyedik lapát helyét. Furcsa egy sérülés ez. Mintha szétnyúlt volna a lapátbekötés is.
Nos úgy tűnik a d.koreai Surion balest is az Airbus Helicopters (pontosabban az AH egyik kulcs beszállítójának) a sara.Vagy az is lehet hogy ennek is széthullott a reduktora mint az Airbus Helicopter Super Pumának.
De hát ilyet vettünk, csak európsi gyártásút

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..