Civil repüléssel kapcsolatos témák

Igazabol szerintem pont a covid miatt lessz ertelme a "kis" repulo gyaraknak... A nagyoknak a fentmaradashoz nahyobb toket kell bevonniuk az eddigi nagy megrendeleseik miatt nagyobb a visszamondott gepallomany...stb... Ha meg nem is szunik a ket nagy gyarto /mert azert eletben fogjak tartani azokat./ szet fog essni kevesebbet fognak fejlesztesre kolteni igy a kicsik kommyebben behozzak a nagyokat plussz a folyamatos lejto miatt meg lejjebb vsuszhatnak... /a valsag barmily meglepo is a kicsinek /feltorekvonek/ kedvez a csucson levoknek vagy a csucsra tartoknak altalaba nem.
Ennek semmi értelme. A regionális gépek a kis tavolsag miatt mások. Ha egyik napról a másikra megszűnne a két cég, akkor korszerű nyugati airlinert nem gyártana senki. Pótolni nem tudná őket senki, mert az évtizedes tapasztalat nem a semmiből jön.

Ilyen tőkeerős iparban az, amiről álmodsz az nettó teveszme.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Mai perspektíva...:)
20200807-104950.jpg
 
Ennek semmi értelme. A regionális gépek a kis tavolsag miatt mások. Ha egyik napról a másikra megszűnne a két cég, akkor korszerű nyugati airlinert nem gyártana senki. Pótolni nem tudná őket senki, mert az évtizedes tapasztalat nem a semmiből jön.

Ilyen tőkeerős iparban az, amiről álmodsz az nettó teveszme.
Teljes cssodot nem irtam csodot semm irtam csak hogy a ket nagynak nagyobb valoszinuseggel kell majd bizonyos szegmenseitol megszabadulni /feldarabolni a ceget es eleadni egy reszet./ vagy eggyes eddig meno kategoriakra nem fog elegendo fejlesztesi penz jutni es a kisebb gyartok adott szegmensbe behozzak elonyuket../ barhogy is lessz a kis/kozepes repgepgyarak jol jarnak.
 
Teljes cssodot nem irtam csodot semm irtam csak hogy a ket nagynak nagyobb valoszinuseggel kell majd bizonyos szegmenseitol megszabadulni /feldarabolni a ceget es eleadni egy reszet./ vagy eggyes eddig meno kategoriakra nem fog elegendo fejlesztesi penz jutni es a kisebb gyartok adott szegmensbe behozzak elonyuket../ barhogy is lessz a kis/kozepes repgepgyarak jol jarnak.
Sóhajt, legyint...
 
nnek semmi értelme. A regionális gépek a kis tavolsag miatt mások. Ha egyik napról a másikra megszűnne a két cég, akkor korszerű nyugati airlinert nem gyártana senki. Pótolni nem tudná őket senki, mert az évtizedes tapasztalat nem a semmiből jön.

Ilyen tőkeerős iparban az, amiről álmodsz az nettó teveszme.


Teljes cssodot nem irtam csodot semm irtam csak hogy a ket nagynak nagyobb valoszinuseggel kell majd bizonyos szegmenseitol megszabadulni /feldarabolni a ceget es eleadni egy reszet./ vagy eggyes eddig meno kategoriakra nem fog elegendo fejlesztesi penz jutni es a kisebb gyartok adott szegmensbe behozzak elonyuket../ barhogy is lessz a kis/kozepes repgepgyarak jol jarnak.

Íme egy cikk amely szerint nem lesz itt semmilyen feldarabolás:)

https://www.portfolio.hu/gazdasag/20200806/tronra-emeli-az-airbust-a-koronavirus-443670
 
Igazabol nem egeszen az airbus megy a boeing zuhan. A boeing tovabb fog zuhanni mert mind az orosz mint a kinai piacot el foglya vesziteni ahogy azokrol az aibus is vissza fog szorulni /rovidebb hosszabb ideig meg tartani tudja stagnalas aztanfokozatosan ki fog szorulni../ ergo a kicsik jonnek fel a jovobe
 
Ez esetben azokra a katonákra ez a Btk. paragrafus vonatkozik (a konkrét elkövetőkre és a főnökeikre is!):

Foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés
165. § (1) Aki foglalkozási szabály megszegésével más vagy mások életét, testi épségét vagy egészségét gondatlanságból közvetlen veszélynek teszi ki, vagy testi sértést okoz, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés
a) három évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos egészségromlást vagy tömegszerencsétlenséget,
b) egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált,

https://index.hu/belfold/2020/08/11/vertesszolos_sikloernyo_baleset_halalhir/

Btk. 160. § (4) Aki az emberölést gondatlanságból követi el, vétség miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
 
Corvus Fusion baleset Oroszország
Ez is egy igazi Darwin díjas manőver volt...:(
R.I.P.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Igazabol nem egeszen az airbus megy a boeing zuhan. A boeing tovabb fog zuhanni mert mind az orosz mint a kinai piacot el foglya vesziteni ahogy azokrol az aibus is vissza fog szorulni /rovidebb hosszabb ideig meg tartani tudja stagnalas aztanfokozatosan ki fog szorulni../ ergo a kicsik jonnek fel a jovobe

1, Az Airbus a kezdetektől fogva egy olyan államilag támogatott vállalat volt, mint bármelyik kínai "szabad" vállakozás. Perelt is a Boeing emiatt eleget - szóval hogy pumpálják nekik fű alatt a segítséget ahol lehet most is ne zavarjon.

2, A Boeing stratégiai vállalat, szegmensében egyedülálló Amerikában - és ha emiatt megkapja ugyanazt a támogatást, mint az Airbus, pont ugyanúgy jól ellessz. Mert a két céget pont ugyanúgy sújtja ez a hülyeség. Mivel övék a piac.

3, Már a meglévő flotta fenntartásából elélne bármelyik cég - olyan a repülőgép is, mint a sportautó: nema megvétele az igazán drága, hanem utána a fenntartása...

4, Most miért is jönnének fel a kicsik? Egy Embraer vagy valamelyik kínai vállalat (immáron zéró Boeing segítséggel, koppantak is) majd átveszi a piacot - hogyan, mikor már csak politikailag is lehetetlen (kínaival kutya nem egyezkedik mostanra, hála a soft/pénzügyi gyarmatositási céljaiknak)? Orosz vas még so-so, de az egy gép, nem egy teljes szegmenstz lefedő család, ráadásul pont a legpofánvertebb szegmenst (ami eddig hasított ugye)...

5, Miért veszítenének piacot (már ami van)? Most akkor az orosz/kínai/brazil/kanadai portfolió hirtelen megváltja a világot vagy mi? Embraer vagy a Bombardier esetében miben jobb most a piac? Se gyártókapacitásuk, se kiépített globális ellátóhálózzat, se kiképzett embertömeg a gépekre, akik ugranának a munkára és nem kell őket átképezni - ez az ipar nem így működik. Kisebb piac miatt pont, hogy a túlélésért kell aggódniuk, mert mindenki zsugorodik, de a nagynak van hová, nekik meg...

6, Kínai piacot elveszíti, de az megy úgyis a vasfüggöny mögé, majd szívnak a saját szarjukkal (versenyképességben), de az oroszok köszönik szépen, elvannak a nyugati gépekkel (ne félj arra nincs szankciózgatás XD).

Szerintem neked halvány fogalmad nincs, a civil aviation hogy működik. Szerinted az Aeroflot vagy az Air China miért repül nyugati gépeket? Ez nem katonai vonal, ég és föld. Ott politika és nemzetbiztonság dönt - itt 100% pénz, mivel a vlág összes országa egymással versenyez egy nyílt piacon - a vásárlókért. Szar gépekkel meg esélyed sincs - vagy csak állami hátszéllel, de az meg akkor nem vesenyképes cég, hanem állami monopólium része...
 
A mai nap délutánján a fapados forgalom picit több mint a fele volt az 1 évvel ezelőttinek:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Igazabol nem egeszen az airbus megy a boeing zuhan. A boeing tovabb fog zuhanni mert mind az orosz mint a kinai piacot el foglya vesziteni ahogy azokrol az aibus is vissza fog szorulni /rovidebb hosszabb ideig meg tartani tudja stagnalas aztanfokozatosan ki fog szorulni../ ergo a kicsik jonnek fel a jovobe
Íme 1 cikk /mely angelsoul írását támasztja alá/ "az egyik kicsi feljövéséről"... :)

A piaci körülmények miatt a tervezettnél közel két évvel később, 2023-ban áll csak kereskedelmi forgalomba az Embraer E175 új generációs változata.
https://airportal.hu/ket-evvel-keso...Gp_6sf03JAyx4Cay90cdEqzU8EPVKFuslvU8OY5YTZCO0

De ha utánanéznél, az orosz és a kínai gyártók "új" civil típusairól is hasonlókat olvashatsz... :(
 
  • Tetszik
Reactions: angelsoul