Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Az oldalról bekapott oszlop a legrosszabb ütközési forma, az akkor Lancernek láthatóan nem volt erőssége..

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
De akkor nem csinált volna ennyire ócskavasat a kocsiból és magából. A biztonsági utascella teljesen dezorganizálódott. Ehhez szerintem 60 kevés.

Egy 20+ éves autónál, amelynél a küszöb és a padlólemez rozsdásodása esélyesen már tényező? Nem hiszem, hogy kell ehhez 60km/-nél több.
Ugyan ez nem feltétlen mérvadó, csak érdekesség inkább: 2002-es Mitsubishi Lancer Sedan, amerikai teszt, 50km/h sebességgel oldalról egy autóütközést imitálva ( https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Mitsubishi/lancer-4-door-sedan/2002#side ) . Említést érdemel, hogy a teszten egyébként a bő egy generációval újabb autó is rosszul szerepelt, illetve nem egy keskeny oszlop, hanem egy imitált autó oldalirányú becsapódását vizsgálták.
 
Egy 20+ éves autónál, amelynél a küszöb és a padlólemez rozsdásodása esélyesen már tényező? Nem hiszem, hogy kell ehhez 60km/-nél több.

De az acéloszlop előtt még kiütött egy közlekedési lámpát és egy betonoszlopot is, ami konkrétan lerepült a nyilvános WC lejáratán.

17 éves kölyök vezetett, 14 éves volt az utas.
Módosítanék is a fentin, valszeg a jobb eleje elkapta az út szélén levő betonoszlopot (videón látni, hogy ott is tört) és az forgatta rá az acéloszlopra.
Ez viszont szerintem kizárja, hogy ""szabályosan"" közlekedett volna 60-nal.

z0pRdDw.jpg

y33HYIX.jpg

9oAKqbc.jpg
 
De az acéloszlop előtt még kiütött egy közlekedési lámpát és egy betonoszlopot is, ami konkrétan lerepült a nyilvános WC lejáratán.

17 éves kölyök vezetett, 14 éves volt az utas.
Módosítanék is a fentin, valszeg a jobb eleje elkapta az út szélén levő betonoszlopot (videón látni, hogy ott is tört) és az forgatta rá az acéloszlopra.
Ez viszont szerintem kizárja, hogy ""szabályosan"" közlekedett volna 60-nal.

z0pRdDw.jpg

y33HYIX.jpg

9oAKqbc.jpg
Ez már egészen tarthatatlan szint. Mikor jön majd elő a pikk ász? Amikor ezek a száguldozó idióták vétleneket fognak elkasználni...?
Ha nem fogja fel a közlekedő, hogy ez veszélyes üzem, akkor
KI
KELL
BASZNI
Az UTAKRÓL.

Pont.
Az, hogy motoros járművet basszanak a segged alá bárkinek, az nem alkotmányos alapjog.
Ez a hülyegyerek is csak nagyjából magát vitt el, remélhetőleg az utasa megússza.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Basszák a sittre, basszák pofán. A sorrend számomra mindegy, csak csinálják már.
Ezért máshol letöltendőt adtak...
https://hvg.hu/cegauto/20191213_Let...y_kamionos_egy_eletveszelyes_elozesert__video
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Foglalkoztatás körében elkövetett veszélyeztetés.

Aki foglalkozási szabály megszegésével más vagy mások életét, testi épségét vagy egészségét gondatlanságból közvetlen veszélynek teszi ki, vagy testi sértést okoz, vétség: 1 év.
Mivel sérülés nem történt, a többi súlyosabb tételt nem idézem be.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
.
Basszák a sittre, basszák pofán. A sorrend számomra mindegy, csak csinálják már.
Ezért máshol letöltendőt adtak...

Nem kell letöltendő. Minden kategória letiltva 1 évre, B kategórián kívül a többi csak psychológiai alkalmassági vizsga és újravizsgázás után járna vissza. Esetleg még 100.000 HUF fájdalomdíj a furgonosnak mert elvett 1 órát az életéből :)
 
  • Tetszik
Reactions: misinator
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Beázott kárpit szárítására van valakinek valami jó trükkje? Alatta ahol lehet már kiszedtem a vizet.

Sajnos a jó időnek annyi, úgyhogy a napocska nem játszik. Jobb ötletem meg nincs mint hogy fűtés csutkára és pár óráig járatom a motort..
 
Tér figyelő kamera kép nincs arra felé?
Szerintem senki nem lepődött meg.
Sietett átvenni a Darwin díjat.
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hatalmas szerencse, hogy senki nem állt az útjában.
 
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

Normál esetben ebben a kanyarban, meg ilyen sebességgel (kb. 60-70 lehetett max. szerintem) nem kellene megcsúsznod, mondom hogy valami ócska márkájú, keményre öregedett, simára kopott gumi lehetett a kocsiján, és elkezdett kipörögni a segge... és úgy néz ki rosszul is reagálta le fékezéssel, ami csak rontja ilyenkor a helyzetet (ellenkormányozni kellene)

Az is látszik a (távolodó perspektívából felvett) videón, hogy pattognak a kanyarban a kerekek (szar már a hátsó futómű is), nincs tapadás.

Ez semmiben nem mentesíti a srácot, de a kocsi műszaki állapota erősen közrejátszhatott a balesetben.
 
Szerintem senki nem lepődött meg.
Sietett átvenni a Darwin díjat.
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hatalmas szerencse, hogy senki nem állt az útjában.

Teljesen megérdemelte a Darwin-díjat.
Szerencsére üres volt az út, el lehet ezt képzelni gyalogos és biciklis forgalom mellett...