Az üzemeltetésről:A honvedelem.hu tálalásában:
KC-390-es hadszíntéri szállító repülőgépeket vásárol a Magyar Honvédség
A fejlesztéssel teljessé válik a haderő légiszállítási képessége
"new generation multi-mission transport aircraft Embraer C-390 Millennium, in its air-to-air refueling (AAR) configuration, designated KC-390."
Most akkor ez egy C-390 Millennium, ami azért KC-390 -es, mert AAR képessége van?! Igaz,...valaki angolos?![]()
A C-390 elnevezést még akkor akasztották rá mikor úgy volt hogy az USA ban is fogják gyáryani."new generation multi-mission transport aircraft Embraer C-390 Millennium, in its air-to-air refueling (AAR) configuration, designated KC-390."
Most akkor ez egy C-390 Millennium, ami azért KC-390 -es, mert AAR képessége van?! Igaz,...valaki angolos?![]()
Amikor nálunk járt a gép akkor kellett neki külön elkülönítés? Körbehaknizták vele európát, szerintem ezzel nincs gond.Az üzemeltetésről:
"...A szerződés a kezdeti alkatrészcsomagon és a kiegészítő felszerelésen, a hajózó- és repülőműszaki állomány átképzésén túl integrált logisztikai támogatásról is rendelkezik.
A két repülőgép megérkezése után egy év időtartamban gyári szakembergárda biztosítja majd az állomány szakmai ismereteinek elmélyítését..."
Magyarán ha jól értem akkor a két gép érkezését követően egy évig itt lesz egy gyári csapat akik részt fognak venni a karbantartásban...
Ez így jól hangzik, De:
- remèlem vannak a szerződésben rendelkezésre állási kikötések is.
- meg hogy a cég mikorra fejezi be a tesztprogramot és bizrosítja pl. a burkolatlan pályáról való üzemelési képességet.
Amúgy van már ennek a gépnek EASA tipus légialkalmassági bizonyítványa?
Még nem láttam a hírek között...
Ha Mo. határain kívül civil légtérben normál elkülönítéssel akar repülni azt hiszem szükség lesz rá...
A legtöbb katonai gép amúgy sem RVSM-képes, bár talán pont a szállítók lehetnek ez alól kivételek.Amikor nálunk járt a gép akkor kellett neki külön elkülönítés? Körbehaknizták vele európát, szerintem ezzel nincs gond.
...azért is kérdeztem, köszi.Zavaros hülyeségnek tunik (braziloktol ill del-amerikaiaktol megszokott dolog)
...valahol én még nem temetem ezt az amerikai dolgot,...A C-390 elnevezést még akkor akasztották rá mikor úgy volt hogy az USA ban is fogják gyáryani....
Hogy az USA C-390 miben különbözött volna a KC-390 től, már sohasem tudjuk meg...
Egyedi utvonal engedéllyel elkülönítve a töbhi forgalomtól...Amikor nálunk járt a gép akkor kellett neki külön elkülönítés? Körbehaknizták vele európát, szerintem ezzel nincs gond.
A honvedelem.hu tálalásában:
KC-390-es hadszíntéri szállító repülőgépeket vásárol a Magyar Honvédség
A fejlesztéssel teljessé válik a haderő légiszállítási képessége
Ugye?Már senki sem emleget a stratégiai légi szállító képességet a hivatalos közleményekben....![]()
Egyedi utvonal engedéllyel elkülönítve a töbhi forgalomtól...
Már senki sem emleget "stratégiai légi szállító képességet" a hivatalos közleményekben.... pedig milyen jót vitatkoztunk róla![]()
Énszerintem mindenki hülye aki ezt a KC-390-est intézte.Az üzemeltetésről:
"...A szerződés a kezdeti alkatrészcsomagon és a kiegészítő felszerelésen, a hajózó- és repülőműszaki állomány átképzésén túl integrált logisztikai támogatásról is rendelkezik.
A két repülőgép megérkezése után egy év időtartamban gyári szakembergárda biztosítja majd az állomány szakmai ismereteinek elmélyítését..."
Magyarán ha jól értem akkor a két gép érkezését követően egy évig itt lesz egy gyári csapat akik részt fognak venni a karbantartásban...
Ez így jól hangzik, De:
- remèlem vannak a szerződésben rendelkezésre állási kikötések is.
- meg hogy a cég mikorra fejezi be a tesztprogramot és bizrosítja pl. a burkolatlan pályáról való üzemelési képességet.
Amúgy van már ennek a gépnek EASA tipus légialkalmassági bizonyítványa?
Még nem láttam a hírek között...
Ha Mo. határain kívül civil légtérben normál elkülönítéssel akar repülni azt hiszem szükség lesz rá...
A gép árával kapcsolatban,remélem igazatok van, de az én tippem 150 millió dolcsi , per gép. Lehet ezért is ment össze a 3 gép kettőre, vagy netán esetleg akarunk 1-2 kisebbet is? Például C295 vagy C27-es?
Már senki sem emleget "stratégiai légi szállító képességet" a hivatalos közleményekben.... pedig milyen jót vitatkoztunk róla![]()
A legtöbb katonai gép amúgy sem RVSM-képes, bár talán pont a szállítók lehetnek ez alól kivételek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..