M
Ezek szerint teljesen vak emberek is vezethetnek..?
Szerintem ezt már a tájékoztató táblán is kiírták - sebességkorlátozással együtt....Sajnos.
Azërt lehetett volna egy ilyen villogós kocsi 100mèterrel korâbban is. De ez nem menti a sok idiótát.
Ami jó lehetőség lehet használt autóra:
1. Egykori flottás lízing kocsik. Belülről általában le van lakva , meg nagy szerviz előtt vannak eladva, ellenben a futásteljesítmény biztos és 100%-osan karban voltak tartva.
Sajnos.
Azërt lehetett volna egy ilyen villogós kocsi 100mèterrel korâbban is. De ez nem menti a sok idiótát.
Nem volt szerencséje. Mindig takarta valaki előle az akadályt.
Már 2 kilométerrel előtte kint van az első figyelmeztetés, 500, 200 méternél is szokott lenni + egyre alacsonyabb sebességkorlátozók.
Ez sokba fog kerülni neki.
Ja, nálunk pl kibukott, hogy a szervíz elvitte a flottás autót majd pár óra múlva visszahozta, hogy kész. Hozzá sem nyúltak. Utána ment a gondolkoztás, hogy vajon hány autónk és mióta nem volt szervizelve. (a motorlolaj konkrétan sár állagú volt benne)
Ja és a céges autóknak szeretik az emberek kitaposni a belét. Szóval az sincs mind jó állapotban.
De amúgy hallottam sztorit márkakereskedésből ahol azzal szórakoztak, hogy "beavatták a kocsit" elvitték egy durva körre és kitaposták a belét. Nesze neked bejáratós új autó.
Nem beszélve a törött új autókról. Ha szállítási sérült lesz, akkor csak kijavítják és ugyanúgy új árban adják el. Ez csak az első valós törésnél fog kiderülni amikor a biztosító amortizálja, mert már törött volt. Volt aki 4 évig pereskedett a Porsche Hungáriával ezért.
Én a zsír új autóm körbemérettem a szalonban, hülyének néztek....minden rendben volt vele.
Amikor eladtam akkor derült ki, hogy a hátsó szélvédő cserés volt! Szóval a traileren valószínűleg betört, cserélték, de nem szóltak.
, mert félgázon csak félig futnak végig, aztán meg ha mégis szükség úgy hozza, be ne szoruljanak a szűken maradt végekbe (meggyőződött bólogatás).

Ma láttam egy egy hasonlót egy másik autópáján, de nem emlékszem előtte sebességkorlátozás-sorra utána meg feloldó táblára pláne.
Azt a bírót kellene mellé ültetni aki elösször elengedte.
Ez az egész helyzet számomra több dolgot jelent:http://kozlekedesbiztonsag.kti.hu/a...r-most-racs-mogott-szeretne-tudni-m-richardot
- Túlságosan enyhének tartja az elsőfokú ítélet az ügyészség, és még a minősítésével sem elégedett maradéktalanul.
- Egy héttel az elsőfokú ítélet kihirdetése után újra engedély nélkül vezetésen kapták a Dózsa György úti gázolót.
- Korrupcióval próbálta meg visszaszerezni a jogosítványát, ezért újabb eljárás indult ellene, amiben nemrég emeltek vádat.
Fb-ról:
Ez az egész helyzet számomra több dolgot jelent:
- azt, hogy mekkora rendszerszintű probléma van, mert az első ítélet után is mit keresett szabadlábon az a fasz...? vagy még most is...
Most is igaz a régi vicc, ez az ország a közröhejjel és agyvérzéssel határos.
itt szerintem simán csak sok hiba jött össze egyszerre, ez pont nem (a már lassan szokásos) eldobom az agyam kategória.Ezek szerint teljesen vak emberek is vezethetnek..?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..