Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Én tegnap két dolgot nem értettem igazán:
-Miért volt olyan sz*r a korlát
-Miért volt ekkora tűz
+1: Mégis hogyan gondolták, hogy azok a betondarabok jó ötletként funkcionálhatnak? szerintem masszív ökörség volt azokat oda lerakni, mert ott nem 53G lett volna, ha valaki csattan. Szerintem így teljesen védtelenül nem lett volna szabad odarakni azokat a betonokat.Legalább gumifal kellett volna vagy Techpro.A jövőben meg talán el kellene gondolkodnia az F1-nek azon, hogy az ilyen jellegű pontokra SAFER-t rakjanak.Drága, de ezerszer jobb, mint a korlát.
 
https://totalcar.hu/magazin/velemen...e=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Igen, nekem is van tesóm aki a családjával egy kisvárosban lakik, két ovis gyerekkel, mind a ketten a közeli megyeszékhelyen dolgoznak. Vagy maradnak dolgozni helyben havi 12-150 ezerért, vagy ingáznak. Busz viszont csak ritkán van, ezért hat előtt kellene indulni, akkor viszont még nincsen óvoda, így faszán két autót tartanak fenn. bevallottan eladnák az egyik krehácsot ha lenne sűrűbben busz, de nincsen. Tesó feleségének még jogosítványa sem volt egy éve,nem akart vezetni, csak azért lett mert így tud rendesen dolgozni.
 
Ami jó lehetőség lehet használt autóra:
1. Egykori flottás lízing kocsik. Belülről általában le van lakva , meg nagy szerviz előtt vannak eladva, ellenben a futásteljesítmény biztos és 100%-osan karban voltak tartva.

Ja, nálunk pl kibukott, hogy a szervíz elvitte a flottás autót majd pár óra múlva visszahozta, hogy kész. Hozzá sem nyúltak. Utána ment a gondolkoztás, hogy vajon hány autónk és mióta nem volt szervizelve. (a motorlolaj konkrétan sár állagú volt benne)
Ja és a céges autóknak szeretik az emberek kitaposni a belét. Szóval az sincs mind jó állapotban.

De amúgy hallottam sztorit márkakereskedésből ahol azzal szórakoztak, hogy "beavatták a kocsit" elvitték egy durva körre és kitaposták a belét. Nesze neked bejáratós új autó.
Nem beszélve a törött új autókról. Ha szállítási sérült lesz, akkor csak kijavítják és ugyanúgy új árban adják el. Ez csak az első valós törésnél fog kiderülni amikor a biztosító amortizálja, mert már törött volt. Volt aki 4 évig pereskedett a Porsche Hungáriával ezért.
Én a zsír új autóm körbemérettem a szalonban, hülyének néztek....minden rendben volt vele.
Amikor eladtam akkor derült ki, hogy a hátsó szélvédő cserés volt! Szóval a traileren valószínűleg betört, cserélték, de nem szóltak.
 
Már 2 kilométerrel előtte kint van az első figyelmeztetés, 500, 200 méternél is szokott lenni + egyre alacsonyabb sebességkorlátozók.
Ez sokba fog kerülni neki.

Ma láttam egy egy hasonlót egy másik autópáján, de nem emlékszem előtte sebességkorlátozás-sorra utána meg feloldó táblára pláne.
 
Ja, nálunk pl kibukott, hogy a szervíz elvitte a flottás autót majd pár óra múlva visszahozta, hogy kész. Hozzá sem nyúltak. Utána ment a gondolkoztás, hogy vajon hány autónk és mióta nem volt szervizelve. (a motorlolaj konkrétan sár állagú volt benne)
Ja és a céges autóknak szeretik az emberek kitaposni a belét. Szóval az sincs mind jó állapotban.

De amúgy hallottam sztorit márkakereskedésből ahol azzal szórakoztak, hogy "beavatták a kocsit" elvitték egy durva körre és kitaposták a belét. Nesze neked bejáratós új autó.
Nem beszélve a törött új autókról. Ha szállítási sérült lesz, akkor csak kijavítják és ugyanúgy új árban adják el. Ez csak az első valós törésnél fog kiderülni amikor a biztosító amortizálja, mert már törött volt. Volt aki 4 évig pereskedett a Porsche Hungáriával ezért.
Én a zsír új autóm körbemérettem a szalonban, hülyének néztek....minden rendben volt vele.
Amikor eladtam akkor derült ki, hogy a hátsó szélvédő cserés volt! Szóval a traileren valószínűleg betört, cserélték, de nem szóltak.

Városunk tömegközlekedésénél anekdotázták a 80-as évek végén, hogy egyik alkalommal is elküldték a leghiggadtabb sofőröket az új buszokért, mondván felelős, nyugodt kezek (A Nyugodt Erő; MDF) fogják hazavezetni Székesfehérvárról Miskolcra a legrövidebb végáttételes (mentek vagy max. 65-70-et) bejáratós motorú buszokat...

Aztán mindenki csodálkozott, hogy pihenőkkel is milyen "hamar" hazaérkeztek az öregek...
Nem kellett sok idő, mint keresztény-konzervatív képviselő gangbang party lebukásának, hogy kiderüljön, bizony a nyugodt öregek leszabályzási fordulaton hajszolták haza a buszokat.

Amikor számonkérték őket, akkor ájtatos szemekkel azt válaszolták, hogy azért kellett maximális fordulatszámon, hogy a dugattyúk végigjárjanak a helyükön:rolleyes:, mert félgázon csak félig futnak végig, aztán meg ha mégis szükség úgy hozza, be ne szoruljanak a szűken maradt végekbe (meggyőződött bólogatás).:D

A Rába motorok becsületére legyen mondva, kibírták a tortúrát, csak az a riasztásban robogó akkori tűzoltóautókra (IFA, Csepel) jellemző karamellszag (emlékszünk még rá ugye?) ne terjengett volna körülöttük:confused:
 
Kis érdekesség.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Túlságosan enyhének tartja az elsőfokú ítélet az ügyészség, és még a minősítésével sem elégedett maradéktalanul.
  • Egy héttel az elsőfokú ítélet kihirdetése után újra engedély nélkül vezetésen kapták a Dózsa György úti gázolót.
  • Korrupcióval próbálta meg visszaszerezni a jogosítványát, ezért újabb eljárás indult ellene, amiben nemrég emeltek vádat.
http://kozlekedesbiztonsag.kti.hu/a...r-most-racs-mogott-szeretne-tudni-m-richardot

Fb-ról:

Azt a bírót kellene mellé ültetni aki elösször elengedte.
 
  • Túlságosan enyhének tartja az elsőfokú ítélet az ügyészség, és még a minősítésével sem elégedett maradéktalanul.
  • Egy héttel az elsőfokú ítélet kihirdetése után újra engedély nélkül vezetésen kapták a Dózsa György úti gázolót.
  • Korrupcióval próbálta meg visszaszerezni a jogosítványát, ezért újabb eljárás indult ellene, amiben nemrég emeltek vádat.
http://kozlekedesbiztonsag.kti.hu/a...r-most-racs-mogott-szeretne-tudni-m-richardot

Fb-ról:
Ez az egész helyzet számomra több dolgot jelent:
  • az abszurdisztánban jelen levő nevetséges jogszolgáltatásra, vagy hívja ahogy akarja bárki ezt a fost
  • azt, hogy mekkora rendszerszintű probléma van, mert az első ítélet után is mit keresett szabadlábon az a fasz...? vagy még most is...?
  • mikor fogják leültetni...? Meddig lehet magyarázni a magyarázhatatlant...?
Megölt egy ember, folyamatosan törvénysértő, visszaeső és nem kóterban dugják fel a seggébe a gumibotot.
Ezt magyarázza meg már nekem valaki, mert én ezt nem értem. Kinek ennyire fontos ez az ember? Mást ennek töredékéért bevágnak vagy szétbírságolják.
Ehhez képest egy büntetőfékező majdnem súlyosabbat kapott.

Most is igaz a régi vicc, ez az ország a közröhejjel és agyvérzéssel határos.
 
Ez az egész helyzet számomra több dolgot jelent:
  • azt, hogy mekkora rendszerszintű probléma van, mert az első ítélet után is mit keresett szabadlábon az a fasz...? vagy még most is...
Nem néztem át a részleteket, de az lehetett, hogy el volt ítélve szabvesztre elsőfokon, viszont kényszerintéztkedés nélkül, szabadlábon védekezett.

"M. Richárdot, akit a Dózsa György úti baleset okozása mellett egy biciklis futárral történt közlekedési afférjával összefüggésben garázdasággal és testi sértéssel is bűnösnek mondott ki a bíróság, halmazati büntetésként négy év letöltendő fogházbüntetésre ítélte, négy évre eltiltotta a közügyek gyakorlásától és végleges hatállyal a járművezetéstől is. "

Mivel fellebbezett, ezért a büntetést sem kellett megkezdeni, mert nem volt még jogerős és végrehajtható, és hiába kérte az ügyész, a bíró nem volt hajlandó az előzetest elrendelni, pedig itt bizony kellett volna.

"Az ügyészség már az elsőfokú ítélet kihirdetésekor kezdeményezte M. letartóztatását is, ám az indítványt akkor a bíróság elutasította, sőt még az addig fennálló bűnügyi felügyeletét is megszüntette."

A bírót annyiból megértem, hogy a mindössze 1 éves szabveszt büntinél kockázatos nekik személy szerint elrendelni az előzetest, mert mi van, ha a másodfok visszadobja, mire ez megtörténik már ült egy csomót, és kártérítést kér stb. Csekély büntetésnél nem szokták elrendelni, mert azt még leülik, nem kell "lefogni" addig.

Itt csak két gond van: miért adott eleve ilyen keveset nekit, másrészt a habitusát ismerve Ricsinknek azért gondolhatta volna, hogy magasról tojik bele egészen addig, amíg le nem fogják.
 
Ezek szerint teljesen vak emberek is vezethetnek..?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
itt szerintem simán csak sok hiba jött össze egyszerre, ez pont nem (a már lassan szokásos) eldobom az agyam kategória.

A bazi nagy fehér furgon ment ezerrel, és nem gondolt arra, hogy bár ő még ki tudja előzni a kamiont, mögötte rohadtul semmit nem lehet látni. A mögötte menő persze hülye volt, mert nem tartott elég követési távolságot és mivel a furgon nyomta neki, ő is ment utána. Aztán amikor hirtelen előbukkant a furgon helyén az ütköző elem a nagy sárga villogóval, akkor már késő volt...
A seggében jövő két autós (3., 4. a vonatban) meg már no comment a 3 m követési távolsággal.
De összességében itt is relatív gyorshajtás + követési távolság hiánya, szóval semmi meglepő.