[HUN] Rába Magyar Vagon- és Gépgyár / Rába Járműipari Holding Nyrt.

Az szerintem szintén Kaposváron lesz, ahol a többi kerekest is szerelik majd.
Szerintem nem, bár ez függ attól is, hogy mekkora lesz az üzem, mikorra végez a 4x4 el meg a 8x8 al. Szerintem kézenfekvő a Rába van, egy nagy üres csarnoka és amúgy is beszállító már a teherautókhoz az Rmnél
 
Szerintem nem, bár ez függ attól is, hogy mekkora lesz az üzem, mikorra végez a 4x4 el meg a 8x8 al. Szerintem kézenfekvő a Rába van, egy nagy üres csarnoka és amúgy is beszállító már a teherautókhoz az Rmnél
Ha sikerül a reorganizáció, akkor megint szállítani fog. De:

- jelenleg direktbe jön az RM, nincs licenszgyártás. Nem lesz olyan soha többé, hogy RÁBA teherautó, olyan meg pláne nem, hogy az RM/MAN a kétes hírű magyar gyártóra bízza bármelyik márkanevét!
- minden zöldmezős. Nincs jelentősége semmilyen üresen álló öreg csarnoknak.
- ide az új fejlesztéseket hozzák, szerintem új RM/MAN teherautócsalád lesz itt gyártva!
- a RÁBA azzal a szingapúri ST-vel készül együttműködni, ami már amúgy is MAN beszállító! Tehát itt szerintem most lényegében a győri cégből csak a neve marad és valójában kapunk egy szingapúri technológiájú és szellemiségű alkatrészbeszállítót egy kaposvári MAN gyárhoz!
 
Ha sikerül a reorganizáció, akkor megint szállítani fog. De:

- jelenleg direktbe jön az RM, nincs licenszgyártás. Nem lesz olyan soha többé, hogy RÁBA teherautó, olyan meg pláne nem, hogy az RM/MAN a kétes hírű magyar gyártóra bízza bármelyik márkanevét!
- minden zöldmezős. Nincs jelentősége semmilyen üresen álló öreg csarnoknak.
- ide az új fejlesztéseket hozzák, szerintem új RM/MAN teherautócsalád lesz itt gyártva!
- a RÁBA azzal a szingapúri ST-vel készül együttműködni, ami már amúgy is MAN beszállító! Tehát itt szerintem most lényegében a győri cégből csak a neve marad és valójában kapunk egy szingapúri technológiájú és szellemiségű alkatrészbeszállítót egy kaposvári MAN gyárhoz!
Úgy legyen!
 
Ha sikerül a reorganizáció, akkor megint szállítani fog. De:

- jelenleg direktbe jön az RM, nincs licenszgyártás. Nem lesz olyan soha többé, hogy RÁBA teherautó, olyan meg pláne nem, hogy az RM/MAN a kétes hírű magyar gyártóra bízza bármelyik márkanevét!
- minden zöldmezős. Nincs jelentősége semmilyen üresen álló öreg csarnoknak.
- ide az új fejlesztéseket hozzák, szerintem új RM/MAN teherautócsalád lesz itt gyártva!
- a RÁBA azzal a szingapúri ST-vel készül együttműködni, ami már amúgy is MAN beszállító! Tehát itt szerintem most lényegében a győri cégből csak a neve marad és valójában kapunk egy szingapúri technológiájú és szellemiségű alkatrészbeszállítót egy kaposvári MAN gyárhoz!
-Külföldön semmi baj sincs a Rába termékeivel csak itthon szartak a minőségre mert így is átvették
- Az hogy most minden zöldmezős inkább annak tudható be, hogy nincs nagyon hely ahol gyárthatnák
- Színpaúrnak is futóműveket fognak gyártani meg valami harcjárművet licenszbe itthon.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely
Külföldön semmi baj sincs a Rába termékeivel csak itthon szartak a minőségre mert így is átvették
Ez kizáró oka bármilyen közös projektnek. Gyárthattak kizárólag a magyar piac számára a lehető legszigorúbban a saját nevük alatt bármilyen kétes terméket, de a RÁBA kontextusában egy MAN nevet említeni se lehetett soha, mert az súlyos hitelrontás lett volna. Még a gondolatát is felejtsd el, hogy valaha a RÁBA bármilyen MAN teherautót fog gyártani.

Itt kábé az történt, hogy a magyarok teherautó-fronton ajánlgatták a RÁBÁt mint partnert együttműködéshez, az RM meg kategorikus nemet mondott. Majd további alkudozás után abban maradtak, hogy egy szingapúri MAN beszállító lesz a megoldás, amelyik idejön Magyarországra a RÁBA hűlt helyére. Maróth kábé ebben a hangnemben beszélt a RÁBÁról.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely
Ez kizáró oka bármilyen közös projektnek. Gyárthattak kizárólag a magyar piac számára a lehető legszigorúbban a saját nevük alatt bármilyen kétes terméket, de a RÁBA kontextusában egy MAN nevet említeni se lehetett soha, mert az súlyos hitelrontás lett volna. Még a gondolatát is felejtsd el, hogy valaha a RÁBA bármilyen MAN teherautót fog gyártani.

Itt kábé az történt, hogy a magyarok teherautó-fronton ajánlgatták a RÁBÁt mint partnert együttműködéshez, az RM meg kategorikus nemet mondott. Majd további alkudozás után abban maradtak, hogy egy szingapúri MAN beszállító lesz a megoldás, amelyik idejön Magyarországra a RÁBA hűlt helyére. Maróth kábé ebben a hangnemben beszélt a RÁBÁról.
Hát ha a annyira szégyelné az RM a Rábát akkor a cseh interjúba se mondta volna hogy hogy jó kapcsolata van velük, szingapúriaknak szerintem a futóműveket kínálták
 
Ez kizáró oka bármilyen közös projektnek. Gyárthattak kizárólag a magyar piac számára a lehető legszigorúbban a saját nevük alatt bármilyen kétes terméket, de a RÁBA kontextusában egy MAN nevet említeni se lehetett soha, mert az súlyos hitelrontás lett volna. Még a gondolatát is felejtsd el, hogy valaha a RÁBA bármilyen MAN teherautót fog gyártani.

Itt kábé az történt, hogy a magyarok teherautó-fronton ajánlgatták a RÁBÁt mint partnert együttműködéshez, az RM meg kategorikus nemet mondott. Majd további alkudozás után abban maradtak, hogy egy szingapúri MAN beszállító lesz a megoldás, amelyik idejön Magyarországra a RÁBA hűlt helyére. Maróth kábé ebben a hangnemben beszélt a RÁBÁról.
Kicsit úgy érzem alulbecslitek a Rábát
10 Mrd ment fejlesztésre
Szerintem a szakemberei is jók ...
 
"a győri Rába jövőjével kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy a nagy múltú állami cég igen komoly átszervezésen megy keresztül.
– Fontos, hogy ez az átalakulás végbemenjen, mert a cég jelen állapotában alkalmatlan arra, hogy az új magyar hadiparban partnerként tudjon beszállni"

szögezte le Maróth
 
Még nem véletlen akarják rendbetenni a vezetőséget is, ha csak beszállító lenne akkor arra a régi vezetés is jó lett volna
Szerintem nem érted. Nem a vezetőség produkálja azt a "minőséget" ami nem felel meg az RM-nek. Minden, ami a vezetőség alatt van az igazi probléma! Ezt Maróth világosan mondja: a cég alkalmatlan!
 
Szerintem nem érted. Nem a vezetőség produkálja azt a "minőséget" ami nem felel meg az RM-nek. Minden, ami a vezetőség alatt van az igazi probléma! Ezt Maróth világosan mondja: a cég alkalmatlan!
Jelenleg alkalmatlan, de később remélhetőleg alkalmas lesz
 
Még nem véletlen akarják rendbetenni a vezetőséget is, ha csak beszállító lenne akkor arra a régi vezetés
Simán rendbeteszik a céget.
Fél évet kapott a CsabaMethal csapat
Szerintem korlátlan hatalmat kapott legfelülről
Meg is fogják oldani
Ez nem igazán kérdés
Ha ZEGen tudnak egy komplett új céget csinalni a Rába feljavítása nem feladat

a kérdés inkább az miért ?
NER buli vagy NER állam Szingapúr ...
Esetleg RM ?

Sokat kerül szóba a Vida ...közvetlen miniszterelnöki vonal.
 
Fél évet kapott a CsabaMethal csapat
Szerintem korlátlan hatalmat kapott legfelülről
Meg is fogják oldani
Ez nem igazán kérdés
Ha ZEGen tudnak egy komplett új céget csinalni a Rába feljavítása nem feladat

a kérdés inkább az miért ?
NER buli vagy NER állam Szingapúr ...
Esetleg RM ?

Sokat kerül szóba a Vida ...közvetlen miniszterelnöki vonal.
Egyszerűen egy szarul menedzselt cég akadályozta a fejlesztést. Rendbe teszik es partiképes lesz.