[HUN] Rába Magyar Vagon- és Gépgyár / Rába Járműipari Holding Nyrt.

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 887
29 906
113
Az szerintem szintén Kaposváron lesz, ahol a többi kerekest is szerelik majd.
Szerintem nem, bár ez függ attól is, hogy mekkora lesz az üzem, mikorra végez a 4x4 el meg a 8x8 al. Szerintem kézenfekvő a Rába van, egy nagy üres csarnoka és amúgy is beszállító már a teherautókhoz az Rmnél
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 229
113
Szerintem nem, bár ez függ attól is, hogy mekkora lesz az üzem, mikorra végez a 4x4 el meg a 8x8 al. Szerintem kézenfekvő a Rába van, egy nagy üres csarnoka és amúgy is beszállító már a teherautókhoz az Rmnél
Ha sikerül a reorganizáció, akkor megint szállítani fog. De:

- jelenleg direktbe jön az RM, nincs licenszgyártás. Nem lesz olyan soha többé, hogy RÁBA teherautó, olyan meg pláne nem, hogy az RM/MAN a kétes hírű magyar gyártóra bízza bármelyik márkanevét!
- minden zöldmezős. Nincs jelentősége semmilyen üresen álló öreg csarnoknak.
- ide az új fejlesztéseket hozzák, szerintem új RM/MAN teherautócsalád lesz itt gyártva!
- a RÁBA azzal a szingapúri ST-vel készül együttműködni, ami már amúgy is MAN beszállító! Tehát itt szerintem most lényegében a győri cégből csak a neve marad és valójában kapunk egy szingapúri technológiájú és szellemiségű alkatrészbeszállítót egy kaposvári MAN gyárhoz!
 

fitom

Well-Known Member
2020. szeptember 30.
2 980
5 307
113
Ha sikerül a reorganizáció, akkor megint szállítani fog. De:

- jelenleg direktbe jön az RM, nincs licenszgyártás. Nem lesz olyan soha többé, hogy RÁBA teherautó, olyan meg pláne nem, hogy az RM/MAN a kétes hírű magyar gyártóra bízza bármelyik márkanevét!
- minden zöldmezős. Nincs jelentősége semmilyen üresen álló öreg csarnoknak.
- ide az új fejlesztéseket hozzák, szerintem új RM/MAN teherautócsalád lesz itt gyártva!
- a RÁBA azzal a szingapúri ST-vel készül együttműködni, ami már amúgy is MAN beszállító! Tehát itt szerintem most lényegében a győri cégből csak a neve marad és valójában kapunk egy szingapúri technológiájú és szellemiségű alkatrészbeszállítót egy kaposvári MAN gyárhoz!
Úgy legyen!
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 887
29 906
113
Ha sikerül a reorganizáció, akkor megint szállítani fog. De:

- jelenleg direktbe jön az RM, nincs licenszgyártás. Nem lesz olyan soha többé, hogy RÁBA teherautó, olyan meg pláne nem, hogy az RM/MAN a kétes hírű magyar gyártóra bízza bármelyik márkanevét!
- minden zöldmezős. Nincs jelentősége semmilyen üresen álló öreg csarnoknak.
- ide az új fejlesztéseket hozzák, szerintem új RM/MAN teherautócsalád lesz itt gyártva!
- a RÁBA azzal a szingapúri ST-vel készül együttműködni, ami már amúgy is MAN beszállító! Tehát itt szerintem most lényegében a győri cégből csak a neve marad és valójában kapunk egy szingapúri technológiájú és szellemiségű alkatrészbeszállítót egy kaposvári MAN gyárhoz!
-Külföldön semmi baj sincs a Rába termékeivel csak itthon szartak a minőségre mert így is átvették
- Az hogy most minden zöldmezős inkább annak tudható be, hogy nincs nagyon hely ahol gyárthatnák
- Színpaúrnak is futóműveket fognak gyártani meg valami harcjárművet licenszbe itthon.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 229
113
Külföldön semmi baj sincs a Rába termékeivel csak itthon szartak a minőségre mert így is átvették
Ez kizáró oka bármilyen közös projektnek. Gyárthattak kizárólag a magyar piac számára a lehető legszigorúbban a saját nevük alatt bármilyen kétes terméket, de a RÁBA kontextusában egy MAN nevet említeni se lehetett soha, mert az súlyos hitelrontás lett volna. Még a gondolatát is felejtsd el, hogy valaha a RÁBA bármilyen MAN teherautót fog gyártani.

Itt kábé az történt, hogy a magyarok teherautó-fronton ajánlgatták a RÁBÁt mint partnert együttműködéshez, az RM meg kategorikus nemet mondott. Majd további alkudozás után abban maradtak, hogy egy szingapúri MAN beszállító lesz a megoldás, amelyik idejön Magyarországra a RÁBA hűlt helyére. Maróth kábé ebben a hangnemben beszélt a RÁBÁról.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 887
29 906
113
Ez kizáró oka bármilyen közös projektnek. Gyárthattak kizárólag a magyar piac számára a lehető legszigorúbban a saját nevük alatt bármilyen kétes terméket, de a RÁBA kontextusában egy MAN nevet említeni se lehetett soha, mert az súlyos hitelrontás lett volna. Még a gondolatát is felejtsd el, hogy valaha a RÁBA bármilyen MAN teherautót fog gyártani.

Itt kábé az történt, hogy a magyarok teherautó-fronton ajánlgatták a RÁBÁt mint partnert együttműködéshez, az RM meg kategorikus nemet mondott. Majd további alkudozás után abban maradtak, hogy egy szingapúri MAN beszállító lesz a megoldás, amelyik idejön Magyarországra a RÁBA hűlt helyére. Maróth kábé ebben a hangnemben beszélt a RÁBÁról.
Hát ha a annyira szégyelné az RM a Rábát akkor a cseh interjúba se mondta volna hogy hogy jó kapcsolata van velük, szingapúriaknak szerintem a futóműveket kínálták
 

Watson

Active Member
2020. október 27.
130
57
28
Ez kizáró oka bármilyen közös projektnek. Gyárthattak kizárólag a magyar piac számára a lehető legszigorúbban a saját nevük alatt bármilyen kétes terméket, de a RÁBA kontextusában egy MAN nevet említeni se lehetett soha, mert az súlyos hitelrontás lett volna. Még a gondolatát is felejtsd el, hogy valaha a RÁBA bármilyen MAN teherautót fog gyártani.

Itt kábé az történt, hogy a magyarok teherautó-fronton ajánlgatták a RÁBÁt mint partnert együttműködéshez, az RM meg kategorikus nemet mondott. Majd további alkudozás után abban maradtak, hogy egy szingapúri MAN beszállító lesz a megoldás, amelyik idejön Magyarországra a RÁBA hűlt helyére. Maróth kábé ebben a hangnemben beszélt a RÁBÁról.
Kicsit úgy érzem alulbecslitek a Rábát
10 Mrd ment fejlesztésre
Szerintem a szakemberei is jók ...
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 229
113
"a győri Rába jövőjével kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy a nagy múltú állami cég igen komoly átszervezésen megy keresztül.
– Fontos, hogy ez az átalakulás végbemenjen, mert a cég jelen állapotában alkalmatlan arra, hogy az új magyar hadiparban partnerként tudjon beszállni"

szögezte le Maróth
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 584
28 229
113
Még nem véletlen akarják rendbetenni a vezetőséget is, ha csak beszállító lenne akkor arra a régi vezetés is jó lett volna
Szerintem nem érted. Nem a vezetőség produkálja azt a "minőséget" ami nem felel meg az RM-nek. Minden, ami a vezetőség alatt van az igazi probléma! Ezt Maróth világosan mondja: a cég alkalmatlan!
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
8 887
29 906
113
Szerintem nem érted. Nem a vezetőség produkálja azt a "minőséget" ami nem felel meg az RM-nek. Minden, ami a vezetőség alatt van az igazi probléma! Ezt Maróth világosan mondja: a cég alkalmatlan!
Jelenleg alkalmatlan, de később remélhetőleg alkalmas lesz
 

Watson

Active Member
2020. október 27.
130
57
28
Még nem véletlen akarják rendbetenni a vezetőséget is, ha csak beszállító lenne akkor arra a régi vezetés
Simán rendbeteszik a céget.
Fél évet kapott a CsabaMethal csapat
Szerintem korlátlan hatalmat kapott legfelülről
Meg is fogják oldani
Ez nem igazán kérdés
Ha ZEGen tudnak egy komplett új céget csinalni a Rába feljavítása nem feladat

a kérdés inkább az miért ?
NER buli vagy NER állam Szingapúr ...
Esetleg RM ?

Sokat kerül szóba a Vida ...közvetlen miniszterelnöki vonal.
 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
4 620
8 249
113
Fél évet kapott a CsabaMethal csapat
Szerintem korlátlan hatalmat kapott legfelülről
Meg is fogják oldani
Ez nem igazán kérdés
Ha ZEGen tudnak egy komplett új céget csinalni a Rába feljavítása nem feladat

a kérdés inkább az miért ?
NER buli vagy NER állam Szingapúr ...
Esetleg RM ?

Sokat kerül szóba a Vida ...közvetlen miniszterelnöki vonal.
Egyszerűen egy szarul menedzselt cég akadályozta a fejlesztést. Rendbe teszik es partiképes lesz.