Egyreszt nem akar, masreszt ahhoz lenne a KMWnek is par keresetlen szava, ugy hiszem, a RM csak 64% tulajdonol az ARTECben. Erosen kivancsi leszek, mi lesz majd az irany a KNDSnel a kovetkezo 5-10 evben, a KMW+Nexterbol letrejott uj holdingnal, tekintve, hogy pl a briteknel a Boxer utotte ki a franciak VBCI kerekeset...
Ugyan mar, Dunat lehet rekeszteni a kerekesekkel, szo szerint van legalabb egy tucat, szinte mind olcsobb a Boxernel - csak fejbol:
- Patria
- Rosomak
- Pandur
- VBCI
- Piranha
- Freccia
- LAV
- Stryker
- Lazar
- Otokar
- Terrex
plusz az osszes szovjet-orosz kerekes (BTR, BRDM) plusz a kinaiak, a del-afrikai csodak (le sem irom a nevet) stb stb.
A Terrexnek nincs ertelme szerintem az RM szempontjabol, hogy keszen vegyen egy ujabbat Azsiabol, mikozben a Boxerrel kapcsolatos osszes technologia ott van a fiokban, csak masfelet kell tervezni.
Tovabbra is inkabb a Bronconak lenne ertelme, ahogy amr emlitettem, azzal a KNDS (KMW+Nexter merger) lancos alapjait is kivaltana (bar lehet, hogy ezt a Lynx kapcsan mar kidolgoztak?)
Az egyetlen ok az lenne a Terrexre, ha
mi akarnank azt gyartani - lasd a torok Otokar verziojat avagy a lengyelek Rosomak Patriajat - es befuztuk az RMet, hogy szalljon be ebbe is, mert ugye akkor a hajtast nagyreszt nallunk, de minimum a kozelben lehetne gyartani plusz az inttegracioban is besegit/osszefesulik a Lynxszel, amit lehet.