Pedig de, hiába nézel sok ilyet, hogy már úgy ülj volánhoz, hogy biztos rossz lesz.Vezetni élvezet? Ja, nem..
Kanyarodás előtt is nézni kell a tükröt, holtteret, az ilyeneket elkerülendő.
Pedig de, hiába nézel sok ilyet, hogy már úgy ülj volánhoz, hogy biztos rossz lesz.Vezetni élvezet? Ja, nem..
Magához a videóhoz szólva,
Negyedszer: ha egy mazsola lassít és jobbra tart azt nem előzöm meg, mert lehet egy marha, aki akkor fog indexelni, mikor tükörbe nézés nélkül balra kezdi tekerni a kormányt...Magához a videóhoz szólva,
Az évek során több hasonló helyzetben volt részem.
A bevált viselkedés forma nálam :
- egyszer a követési távolságra figyelés ... a friss jogsis kicsit bealudt a féklámpáknál és nagyon rámászott
- másodszor a sávomon belül az ellentétes oldalra húzódom attól függően hogy az előttem lévő merre szándékozik kanyarodni, így a mögöttem lévő is látni fogja, hogy nem előzhet pl balra kanyarodáskor, és egyben megérti, hogy "miért fékezünk"
- harmadszor ha én kanyarodtam balra mindig becsülettel a felező /forgalmi sávot jelölő vonal mellé húzódtam . . . itt az Opelos ezt kihagyta


Szerintem csak nem élik meg tragédiának. A vastaps azoknak jár, akik a rendszerváltástól a MÁVig egy kapacágást nem csináltak a hév vonalon, hogy gyak mindegyik szarrá rohadt.És mi a legszomorúbb...?
Bár balfasz még védi, hogy jó ez így ahogy van.
1. Nem kérte.Szerintem csak nem élik meg tragédiának. A vastaps azoknak jár, akik a rendszerváltástól a MÁVig egy kapacágást nem csináltak a hév vonalon, hogy gyak mindegyik szarrá rohadt.
1 perces átszállási idő kérése meg gyak azt jelzi, hogy ez is egy a seggéhez autót növesztett balfasz írása.
Igen az. Hahó, NINCS 1 perces átszállási idő. Még nekem is vagy 40 sec a 6 kocsis hév utolsó kocsijától az elejére érni, képzeld el Manyi nénit...1. Nem kérte.
2. A Közlekedő Tömeg írása az szerinted az autóhoz seggét növesztett balfasz...?
Úgy érzem nagyon nem figyeltél...
Nem, nem azt jelenti.Szerintem csak nem élik meg tragédiának. A vastaps azoknak jár, akik a rendszerváltástól a MÁVig egy kapacágást nem csináltak a hév vonalon, hogy gyak mindegyik szarrá rohadt.
1 perces átszállási idő kérése meg gyak azt jelzi, hogy ez is egy a seggéhez autót növesztett balfasz írása.
Egyrészt pont láttam nem egyszer, hogy nem csak terveket mutogatott, hanem csinálta.Nem, nem azt jelenti.
A közlekedésfejlesztések jelentős része az átszállási idők csokkentéséről szól, az az egyik legnagyobb kényelem fokozó ami átvonzhat autóból a közösségi közlekedésre. A MÁV sem csinált még semmit, csak terveket. És nem azért mert a MÁV-é lett, hanem mert a kormány ad rá forrást arra, amire a végletekig kifosztott Budapestnek nem volt.
Akik a HÉV-et építették régen, azok előtt le a kalappal hogy még mindig működik.
Mármint láttál olyat aki csinálta a terveket? Én is láttam olyat, azért megy a küzdés hogy egy-egy percet hozzon egy beavatkozás. Az oké, akkor te te öt perc alatt szállsz most át, átszervezve meg kettő lenne. Manyi néni meg most tizenöt perc alatt száll át, és ha jó lenne a szervezés akkor hat perc alatt átérné neki lenne igazán nagy a nyereség.Egyrészt pont láttam nem egyszer, hogy nem csak terveket mutogatott, hanem csinálta.
Másrészt, persze csökkentsük az átszállási időt. Ésszerű szintig. Az, hogy Bolt esetleg világcsúcscsal eléri az utolsó kocsiból az átszállást az nem ésszerű....
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..