Konkrétan mit tudsz a Tigerrel kapcsolatos problémákról?Azèrt elképesztő, mennyi közèpszerű vackot, vagy egyenesen rossz konstrukciót vezettek be a navy-nél (is).
Alig 4 èvig hasznàltàk, ez ugye nem a nagy elégedettsègre utal. Szerncsére utána végre jött a Crusader, amelyik minden szempontból sokkal jobb volt. Ezzel megszakadt a vackok hosszú sorozata, ami a 2 VH utani navy nem propelleres gépekre volt jellemző a Crusaderig. Eddig tartott az útkeresés... Utána egesz sorozat igen sikeres gép került bevezetèsre. Ezt gondoltam a fent posztban![]()
A Beszélgető topikban már ott van, meg a szükséges javítások/pontosítások is (mert azért kellett néhány).Egy régi, de annál érdekesebb sztori :
A vadászgép amepy saját magát lőtte le:
https://index.hu/tudomany/til/2018/07/12/a_vadaszgep_ami_lelotte_sajat_magat/
F-14-gyek volt kicsit hasonló self kill aim-7-tel.Egy régi, de annál érdekesebb sztori :
A vadászgép amepy saját magát lőtte le:
https://index.hu/tudomany/til/2018/07/12/a_vadaszgep_ami_lelotte_sajat_magat/
"...Golyók..."
Az a szép ebben, hogy pár éve anno még indexesként egyszer feldolgozták a témát és hasonlóan kiakadt a fórum rájuk, hogyan lehetnek ekkora kretének. Ahogy látom a színvonal nem változott, a kreténség viszont maradt.
Max a kereket szereled, a gépet javítják tee. Értem én, hogy az angol "cannot be repaired" lehetett a kiindulópont de vazzeg akkor meg nézzed már meg a helyes magyar fordítását. Ja az energiát és időt igényelne...Az F–11-es olyan súlyos károsodást szenvedett, hogy már nem tudták megszerelni
Azèrt elképesztő, mennyi közèpszerű vackot, vagy egyenesen rossz konstrukciót vezettek be a navy-nél (is).
Azért a Cutlasst nem überelte talán egyik sem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..