Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Baromi jó videó. Bírom mind a két fickót.
Hát nem tudom. Rám inkább a rettegés jött.
Ha az átlagsofőr ennyire béna, barom, balfasz nem szabálykövető, akkor járjon inkább gyalog.
Mert csoda, hogy itt még senki nem halt meg...

A 16:30-as esetnél meg lehet, hogy rohadék vagyok, de semennyire nem tudom sajnálni.
Legalább úgy döglött volna meg a hülye, hogy egyedül vezet és akkor nem visz magával senkit.

De hát mire számítson az ember, amikor ma is két telefonáló és egy vezetés közben étkezőt láttam 12 km tekerés alatt és ezek csak azok, akik kb. 1 autó távolságban voltak...
 
Nem 25-re? van rá valami link?
Franc tudja, még qva régen olvastam, hogy felfejlesztették a transzszibériait meg a bajkál amurt 35 tonnára a megnövekedett terhelés miatt. Lehet csak biztonsági tartalék, a mozgó állományt még nem viszik fel annyira.
 
Hát nem tudom. Rám inkább a rettegés jött.
Ha az átlagsofőr ennyire béna, barom, balfasz nem szabálykövető, akkor járjon inkább gyalog.
Mert csoda, hogy itt még senki nem halt meg...

A 16:30-as esetnél meg lehet, hogy rohadék vagyok, de semennyire nem tudom sajnálni.
Legalább úgy döglött volna meg a hülye, hogy egyedül vezet és akkor nem visz magával senkit.

De hát mire számítson az ember, amikor ma is két telefonáló és egy vezetés közben étkezőt láttam 12 km tekerés alatt és ezek csak azok, akik kb. 1 autó távolságban voltak...
Ezt a videót nèzve az ember kètelkedni kezd az emberek józan eszében.
2 hetes jogcsival, bmwvel 180 egy ilyen úton... jaj.
 
Hát nem tudom. Rám inkább a rettegés jött.
Ha az átlagsofőr ennyire béna, barom, balfasz nem szabálykövető, akkor járjon inkább gyalog.
Mert csoda, hogy itt még senki nem halt meg...

A 16:30-as esetnél meg lehet, hogy rohadék vagyok, de semennyire nem tudom sajnálni.
Legalább úgy döglött volna meg a hülye, hogy egyedül vezet és akkor nem visz magával senkit.

De hát mire számítson az ember, amikor ma is két telefonáló és egy vezetés közben étkezőt láttam 12 km tekerés alatt és ezek csak azok, akik kb. 1 autó távolságban voltak...

Bömi. Sok balfasz nincs felkészülve arra, hogy hátsókerék hajtásnál eldobja a seggét ha nagy gáznál elmegy az egyik oldalon a tapadás.
Ez történt a nyíregyházi mustangosnál is.
 
  • Tetszik
Reactions: Huba


“...A momentumos városvezető szerint abban mindenki egyetért, hogy forgalomcsillapításra szükség van, ezért is gondolják újra, milyen módon lehetne tisztábbá tenni a levegőt, illetve élettel telivé tenni a belvárost.


Azt is mondta: senki nem gondolja azt, hogy nem kellene Buda és Pest között lokális forgalmat lebonyolító hidakat építeni, vagy olyanokat, amelyek képesek a belváros forgalomterhelését csökkenteni.

VITA ARRÓL VAN, HOGY HA A GALVANI HÍD MEGÉPÜL, AKKOR ÖNMAGÁBAN TELJESÍTENI TUDJA-E EZT A CÉLT
– tette hozzá Kerpel-Fronius Gábor. A főváros álláspontja az, ha nincs mellé tervezve egyéb forgalomcsillapító intézkedés, akkor nem...”


Így van. Tökölésszünk, vitázgassunk, lamentáljunk, jóféle bevárosi, kávéházas szalonbölcsész módjára, addig se csinálunk semmit. Annak a bizonyos demokráciának az a bizonyos szándékolt félreértelmezése.
“A széles társadalmi konszenzus” az a veretes bullshit, ami mögé a jogászbölcsész rendere bebújik a politikai felelősségvállalás elől.
És persze a főváros déli területeinek az istenverte Belvárostól sok-sok km-re fekvő területei azok le vannak szarva.
Mert a külvárosban prolik, az agglomerációban meg parasztok laknak.
A városközponttól kifelé az embereknek nem kell híd, mert ők is csak akkor mozognak, ha a belvárosi embert akarják bosszantani.
Nem, olyan biztos csak a mesében van, hogy esetleg valaki Csepelről akar dél-Budára menni, vagy egyenesen akar az Egér útról a Határ út irányában haladni, agyvérzés nélkül.
Kiváló példa a hottentotta, lila bölcsész dumára:


“...Ha a sűrűn lakott belvárosi rész megvan ilyen hídkiosztással, akkor talán a külvárosban is elviselhető ilyen „ritka” folyókeresztezés. A nagy Duna-ágat átívelő hidat pedig könnyedén ki lehetne váltani hajóközlekedéssel, vagy akár kabinos libegővel, melyek költsége a töredéke lenne a hídnak. Sőt, a kabinos libegőt akár tovább is lehetne vezetni a pesti oldalra (akár a népligeti buszállomásig), illetve közelebb lehetne helyezni Csepel lakott területéhez...”
 


“...A momentumos városvezető szerint abban mindenki egyetért, hogy forgalomcsillapításra szükség van, ezért is gondolják újra, milyen módon lehetne tisztábbá tenni a levegőt, illetve élettel telivé tenni a belvárost.


Azt is mondta: senki nem gondolja azt, hogy nem kellene Buda és Pest között lokális forgalmat lebonyolító hidakat építeni, vagy olyanokat, amelyek képesek a belváros forgalomterhelését csökkenteni.

VITA ARRÓL VAN, HOGY HA A GALVANI HÍD MEGÉPÜL, AKKOR ÖNMAGÁBAN TELJESÍTENI TUDJA-E EZT A CÉLT
– tette hozzá Kerpel-Fronius Gábor. A főváros álláspontja az, ha nincs mellé tervezve egyéb forgalomcsillapító intézkedés, akkor nem...”


Így van. Tökölésszünk, vitázgassunk, lamentáljunk, jóféle bevárosi, kávéházas szalonbölcsész módjára, addig se csinálunk semmit. Annak a bizonyos demokráciának az a bizonyos szándékolt félreértelmezése.
“A széles társadalmi konszenzus” az a veretes bullshit, ami mögé a jogászbölcsész rendere bebújik a politikai felelősségvállalás elől.
És persze a főváros déli területeinek az istenverte Belvárostól sok-sok km-re fekvő területei azok le vannak szarva.
Mert a külvárosban prolik, az agglomerációban meg parasztok laknak.
A városközponttól kifelé az embereknek nem kell híd, mert ők is csak akkor mozognak, ha a belvárosi embert akarják bosszantani.
Nem, olyan biztos csak a mesében van, hogy esetleg valaki Csepelről akar dél-Budára menni, vagy egyenesen akar az Egér útról a Határ út irányában haladni, agyvérzés nélkül.
Kiváló példa a hottentotta, lila bölcsész dumára:


“...Ha a sűrűn lakott belvárosi rész megvan ilyen hídkiosztással, akkor talán a külvárosban is elviselhető ilyen „ritka” folyókeresztezés. A nagy Duna-ágat átívelő hidat pedig könnyedén ki lehetne váltani hajóközlekedéssel, vagy akár kabinos libegővel, melyek költsége a töredéke lenne a hídnak. Sőt, a kabinos libegőt akár tovább is lehetne vezetni a pesti oldalra (akár a népligeti buszállomásig), illetve közelebb lehetne helyezni Csepel lakott területéhez...”
Hol lehet agyomcsapni egy a balfaszt? Remélem nem kell sorbanállni, mint a gorbacsovos vicc szerint...
 
Civilizáltk vagyunk, há minek vegzálták, szegénynek egy középkereszt járna
Csak a múltkori beszélgetés kapcsán illetve, hogy gunyorosan visszautaltál rá, megemlíteném, hogy épp tegnap olvastam, hogy ugyan ezekért a kijelentésekért, amik itt szó szerint elhangzottak egyesektől ("Hátra vinni fejbe lőni!" , "Le a fejét ki a belét." "hátra vinni, és leköhögni" ), más felületen, más esetben már történt feljelentés. https://magyarnarancs.hu/kismagyaro...book-vitaban-a-megolesevel-fenyegettek-135375
Nem mindenki érti a "viccet".
 
Csak a múltkori beszélgetés kapcsán illetve, hogy gunyorosan visszautaltál rá, megemlíteném, hogy épp tegnap olvastam, hogy ugyan ezekért a kijelentésekért, amik itt szó szerint elhangzottak egyesektől ("Hátra vinni fejbe lőni!" , "Le a fejét ki a belét." "hátra vinni, és leköhögni" ), más felületen, más esetben már történt feljelentés. https://magyarnarancs.hu/kismagyaro...book-vitaban-a-megolesevel-fenyegettek-135375
Nem mindenki érti a "viccet".

Ilyen alapon a fél országot fel lehetne jelenteni, mert facebook-on elég sokan ferenc/viktor és holdudvaruk halálát kivánják rendszeresen.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Kiváló példa a hottentotta, lila bölcsész dumára:


“...Ha a sűrűn lakott belvárosi rész megvan ilyen hídkiosztással, akkor talán a külvárosban is elviselhető ilyen „ritka” folyókeresztezés. A nagy Duna-ágat átívelő hidat pedig könnyedén ki lehetne váltani hajóközlekedéssel, vagy akár kabinos libegővel, melyek költsége a töredéke lenne a hídnak. Sőt, a kabinos libegőt akár tovább is lehetne vezetni a pesti oldalra (akár a népligeti buszállomásig), illetve közelebb lehetne helyezni Csepel lakott területéhez...”

Most miért nem lepődök meg, hogy gyuri bácsi bértelmiségi sulijából írták meg, villámsebességgel.

‘Tóth Csaba, PhD hallgató, CEU Környezettudományi Tanszék’
 

Természetesen helyesen a hülye tötymörgő mazsola lesz a hibás 100%ban, mer miért is akadályozta a 110el csapatóst. Oszoljunk, tökéletesek a magyar törvények, és csak azokat kell betartatni.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711


“...A momentumos városvezető szerint abban mindenki egyetért, hogy forgalomcsillapításra szükség van, ezért is gondolják újra, milyen módon lehetne tisztábbá tenni a levegőt, illetve élettel telivé tenni a belvárost.


Azt is mondta: senki nem gondolja azt, hogy nem kellene Buda és Pest között lokális forgalmat lebonyolító hidakat építeni, vagy olyanokat, amelyek képesek a belváros forgalomterhelését csökkenteni.

VITA ARRÓL VAN, HOGY HA A GALVANI HÍD MEGÉPÜL, AKKOR ÖNMAGÁBAN TELJESÍTENI TUDJA-E EZT A CÉLT
– tette hozzá Kerpel-Fronius Gábor. A főváros álláspontja az, ha nincs mellé tervezve egyéb forgalomcsillapító intézkedés, akkor nem...”


Így van. Tökölésszünk, vitázgassunk, lamentáljunk, jóféle bevárosi, kávéházas szalonbölcsész módjára, addig se csinálunk semmit. Annak a bizonyos demokráciának az a bizonyos szándékolt félreértelmezése.
“A széles társadalmi konszenzus” az a veretes bullshit, ami mögé a jogászbölcsész rendere bebújik a politikai felelősségvállalás elől.
És persze a főváros déli területeinek az istenverte Belvárostól sok-sok km-re fekvő területei azok le vannak szarva.
Mert a külvárosban prolik, az agglomerációban meg parasztok laknak.
A városközponttól kifelé az embereknek nem kell híd, mert ők is csak akkor mozognak, ha a belvárosi embert akarják bosszantani.
Nem, olyan biztos csak a mesében van, hogy esetleg valaki Csepelről akar dél-Budára menni, vagy egyenesen akar az Egér útról a Határ út irányában haladni, agyvérzés nélkül.
Kiváló példa a hottentotta, lila bölcsész dumára:


“...Ha a sűrűn lakott belvárosi rész megvan ilyen hídkiosztással, akkor talán a külvárosban is elviselhető ilyen „ritka” folyókeresztezés. A nagy Duna-ágat átívelő hidat pedig könnyedén ki lehetne váltani hajóközlekedéssel, vagy akár kabinos libegővel, melyek költsége a töredéke lenne a hídnak. Sőt, a kabinos libegőt akár tovább is lehetne vezetni a pesti oldalra (akár a népligeti buszállomásig), illetve közelebb lehetne helyezni Csepel lakott területéhez...”
Igazából amikor olvastam be akartam linkelni, de annyira ledobta az agyam a gépszíjat, hogy csak Radnótit tudtam volna idézni (méltó átkot úgy se mondhatna más)
Az a baj, hogy abból a hamis premisszából indul ki, hogy a hidak növelik az autós forgalmat.
Na most már a megyeri híd is csökkentené (és csökkentette is, amíg) ha nem szűntették volna meg a békási járatokat, és megvalósul az újpest békás buszösszeköttetés az eredeti Vitézy féle tervek szerint.
Mivel már ez is felezte a reggeli dugó idejét, és hosszát, azaz rövidítette a tömegközlekedési időt.
Az meg, hogy békás hévmegállótól tényleg at lehet menni rövid követési idejű busszal Újpest központhoz sokakat ültetett volna át buszra.
Mert ugye a hídon nem csak autó hanem tömegközlekedés is lehet.
És nem teljesen mindegy Józsinak, hogy tök egyszerűen jut el mondjuk Csillaghegytől Zuglóba (semmi komoly, csak Hév, 1es és valami busz, vagy hév battyhyány keleti és busz. Btw ez a gyorsabb) míg autóval 30 perc addig ez az "egyszerű" manőver 1,5 óra.
Na ezzel egy Aquinkumi hídon átmenő buszjárat 40 perc vs 25 percet csinál. És itt már gondolkozol, hogy hmm
 
Ez se gyenge. Szívküldi gumibotot a seggébe.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Igazából amikor olvastam be akartam linkelni, de annyira ledobta az agyam a gépszíjat, hogy csak Radnótit tudtam volna idézni (méltó átkot úgy se mondhatna más)
Az a baj, hogy abból a hamis premisszából indul ki, hogy a hidak növelik az autós forgalmat.
Na most már a megyeri híd is csökkentené (és csökkentette is, amíg) ha nem szűntették volna meg a békási járatokat, és megvalósul az újpest békás buszösszeköttetés az eredeti Vitézy féle tervek szerint.
Mivel már ez is felezte a reggeli dugó idejét, és hosszát, azaz rövidítette a tömegközlekedési időt.
Az meg, hogy békás hévmegállótól tényleg at lehet menni rövid követési idejű busszal Újpest központhoz sokakat ültetett volna át buszra.
Mert ugye a hídon nem csak autó hanem tömegközlekedés is lehet.
És nem teljesen mindegy Józsinak, hogy tök egyszerűen jut el mondjuk Csillaghegytől Zuglóba (semmi komoly, csak Hév, 1es és valami busz, vagy hév battyhyány keleti és busz. Btw ez a gyorsabb) míg autóval 30 perc addig ez az "egyszerű" manőver 1,5 óra.
Na ezzel egy Aquinkumi hídon átmenő buszjárat 40 perc vs 25 percet csinál. És itt már gondolkozol, hogy hmm
Ne is mondd, iszonyat az a viszonylat, bár ha épp jön vonat, az tud javítani rajta.