M
Nem is véletlen, hogy ezekkel a kis szekszi vasakkal gond nélkül fel lehetett menni 15-16 ezer méterre és ott hosszabb távot is le tudtak repülni.
Ha belegondolunk egy ilyen gép elfogása egy Gripen-nel már nem is olyan egyszerű, hiszen az e célra sokkal alkalmasabb MiG-21-es se bírta sokáig ezt a magasságot.
Nem tudom, hogy tudod-e, de ebben semmi vicc nincs. Az nem sima tape, speed tape a neve. Az Aeropark csatornán is volt róla szó.

Nem tudom, hogy tudod-e, de ebben semmi vicc nincs. Az nem sima tape, speed tape a neve. Az Aeropark csatornán is volt róla szó.

Itt van magyarul is, melyből sejthető, hogy hosszabb távú szélestörzsűeket nem fogják regionaljetekre cserélni. Az A321neo esetén már lehet róla szó, ám ez esetben "a nagy hatótáv" garantáltan nem fog megvalósulni...!!!Ujabb jo hir a kisebb gepek gyartoinak, fokepp az Embraernek: https://www.bloomberg.com/news/arti...with-planemakers-on-switching-to-smaller-jets
"Europe’s largest airline group is in negotiations with Airbus SE and Boeing Co. about existing orders, with the manufacturers showing flexibility in the discussions, Chief Executive Officer Carsten Spohr said in a webinar Monday as part of the London School of Economics German Symposium.
Spohr didn’t elaborate on the potential changes. He said he doubted whether demand for business travel in Europe and the U.S. will ever return to pre-pandemic levels. Lufthansa previously said it was in talks about its plane backlog, without detailing its goals."
"The CEO also said the airline is in fleet talks with Embraer SA, whose regional planes are operated at Lufthansa, Austrian and Air Dolomiti and compete with the Airbus A220 used by Swiss."



Látom "elsőre" nem sikerült betenni, tehát íme:Itt van magyarul is, melyből sejthető, hogy hosszabb távú szélestörzsűeket nem fogják regionaljetekre cserélni. Az A321neo esetén már lehet róla szó, ám ez esetben "a nagy hatótáv" garantáltan nem fog megvalósulni...!!!![]()
Szerintem te nem láttál még magángépet belülről... Pláne nem Global Expresst, ez egy komoly nagy repülő, nem lesz senki klausztrofóbiás benne... Ha én választhatnék, nem lenne kérdés, hogy ezt választanám, és nem egy first class-t...Maldívia pont a gép hatósugarának a határán van.![]()
Nem pihen a NER-kedvenc magángép, egy héten belül kétszer is elrepült a Maldív-szigetekre
Népszerű célpontnak tűnik az Indiai-óceánon fekvő üdülőparadicsom. Főleg a járványhelyzetben.index.hu
Nem lenne olcsóbb és kényelmesebb egy rendes repülő első osztályán? Ott mégiscsak tudsz sétálni egy kicsit, és nem olyan klausztrofób az egész.
Szerintem te nem láttál még magángépet belülről... Pláne nem Global Expresst, ez egy komoly nagy repülő, nem lesz senki klausztrofóbiás benne... Ha én választhatnék, nem lenne kérdés, hogy ezt választanám, és nem egy first class-t...
Hat, ha vegig all, akkor esetleg.Azért a 188 cm-es belmagasság egy magasabb embernek már lehet problémás egy hosszú úton.

Azt csak a kulso fanekre ertik, sosem tagadtak, hogy belul van.Jetoptera. Egy új csillag a repülés egén, vagy a repülőipar gyurcsókja? Nekem elsőre a dyson "bladeless fan" ugrott be. (itt ugyebár a fan a talpban van eldugva)
Egyebkent nem rosszak a cuccaik, de nagyon dragak es amugy meg nem forradalmi bennuk semmi. 
Hat, ha vegig all, akkor esetleg.![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..