Potyogni kezdtek a darabok egy Boeing 777-esről a denveri felszállás után
A Honoluluba tartó gép visszafordult, és kényszerleszállást hajtott végre.
A Denveri incidens, részletek amit eddig lehet tudni...videó is van:
![]()
Videóra vették, ahogy Denver fölött felrobban egy Boeing hajtóműve
Hatalmas szerencséjük volt a United Airlines 328-as járatán utazóknak. A Boeing 777-es egyik hajtóműve felrobbant és lángolt, de a pilóta megőrizte a nyugalmát.hvg.hu
Szerintem egy első ránézésre a turbina fokozatban szállhatott el el valami (a ventillátor fokozat épnek tűnik...) és a robbanás vitte magával a borítás jelentős részét.
Tiszta mázli, hogy nem trafált el semmit. Anno volt egy baleset, ahol pont egy szétrepülő darab trafált el asszem valamit az irányításba. Ott valami gyártási anyaghiba volt a ludas. A hibás elemet egy kukoricatáblában találták meg farmerek.Az a ventillátor fokozat minden, csak nem ép... Másfél lapát hiányzik, azért is ráz ennyire, mert excenteres lett a forgórész.
Úgy néz ki egy lapát tőből elment, egy másik felet vitt magával, majd a containment gyűrűt ért ütés és az excenteresség miatt ment az egész burkolat elfele.
A turbina az Maastrichtban ment el, ott turbinalapát-eső volt tegnap...
Jo, de ne maszkalj.Amikor ül 1-2 órát az ember és feláll hogy sétálgat már egy kicsit, de csak behúzott nyakkal/lehajtott fejjel tud, az azért tud kényelmetlen lenni. Az utasszállító gépeken általában 2 méter a belmagasság a közlekedőknél.
A staff utalja a maszkalo utasokat. Ul, eszik,fekszik, alszik, jo kutya, pisilni kimegy, de ne maszkaljon. 
Na ebből a szögből készült fotón már tényleg látszik hogy mi van...Az a ventillátor fokozat minden, csak nem ép... Másfél lapát hiányzik, azért is ráz ennyire, mert excenteres lett a forgórész.
Úgy néz ki egy lapát tőből elment, egy másik felet vitt magával, majd a containment gyűrűt ért ütés és az excenteresség miatt ment az egész burkolat elfele.
A turbina az Maastrichtban ment el, ott turbinalapát-eső volt tegnap...
Na ebből a szögből készült fotón már tényleg látszik hogy mi van...
Amúgy a történelem ismétli önmagát.
2016. Jun.10
U.az a járat. (Denver - Honolulu) u.az a tipus (777), u.az a jobb oldali hajtómű...
http://avherald.com/h?article=4999bec5
Annyi a kül. hogy akkor már az elején egyértelmű volt a bird strike és nem hullott darabjaira az egész hajtómű.
Amúgy a történelem ismétli önmagát.
2016. Jun.10
U.az a járat. (Denver - Honolulu) u.az a tipus (777), u.az a jobb oldali hajtómű...
http://avherald.com/h?article=4999bec5


Mondjuk ehhez a magvas kijelentéshez azért némi alátámasztást kívánatosnak éreznék.Azért nagy mák, hogy 2021 van és nem 1970. Akkoriban ez kb katasztrófával végződött, ma meg egy peluscserével.
Mondjuk ehhez a magvas kijelentéshez azért némi alátámasztást kívánatosnak éreznék.
NemNem inkább ezt akartad linkelni?![]()

Ráadásul volt egy 4. eset is amikor széthullot egy 777 es hajtóművének a ventillátor fokozata - 2001 Jan 31, Melbourne, Emirates B-777/300Ezt a cikket olvasva mondjuk majdnem átütöttem a monitort:
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..