Civil repüléssel kapcsolatos témák

Délután is volt egy Hercules-páros. (vagy ez a tankolás pont az volt?)
Az adsbexchange-en néztem, ugyanazt a két fotót dobta fel hozzájuk, mint a delelőttiekhez, így arra gondolnék, hogy ugyanaz a két gép lehetett, bár a számukat nem néztem.
Ramstein és Constanta között repültek.
Odafele 1130 körül, visszafele 1530 fele tankoltak. A két Herculesnek ugyanaz volt a hívójele oda is, vissza is.
Tegnap pedig a holland KC-10es repült a Dél-Dunántúlon.
 
Bell Signs Teaming Agreements with Suppliers in Germany. As part of the collaboration, Bell will compete for the upcoming tender for the renewal of the helicopter fleet for the Bundespolizei and will offer the Bell 525.

image-169Gallery-48848e40-1777505.jpg


Miben reménykednek???
 
Ez a Bell 525 igen figyelemre méltóan korszerű szerkezet...
A Briteknél is promozzák mint a Puma javasolt váltótípusa (természetesen a katonai verziót...)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ez a Bell 525 igen figyelemre méltóan korszerű szerkezet...
A Briteknél is promozzák mint a Puma javasolt váltótípusa (természetesen a katonai verziót...)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ok, de a rendőrségnek mire kell egy ekkora heli...?
 
Ok, de a rendőrségnek mire kell egy ekkora heli...?
:rolleyes:
Arról nem beszélve, hogy a Bundespolizei teljes flottája full Airbus! :D
Most kezdték el leváltani a AS332-eseket H215-re. 4 már elvileg meg is érkezett.
Ez a Bell meg ebben a kategóriában versenyez. Mert abban azért biztosak lehetünk, hogy a Bell 525-öt nem a H135-ök leváltására tervezték.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Hát kérem, ennyi...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Törölték a modernizált Il-96-os projektjét​

Csak a két, már félig elkészült Iljusin Il-96-400M-et építi meg az Orosz Egyesített Repülőgépipari Konzorcium (UAC), nem kerül sorozatgyártásba az új, több milliárd rubelből fejlesztett típusváltozat.


4 hajtóművel ez vírus nélkül is eladhatatlan lett volna...
 

Törölték a modernizált Il-96-os projektjét​

Csak a két, már félig elkészült Iljusin Il-96-400M-et építi meg az Orosz Egyesített Repülőgépipari Konzorcium (UAC), nem kerül sorozatgyártásba az új, több milliárd rubelből fejlesztett típusváltozat.


4 hajtóművel ez vírus nélkül is eladhatatlan lett volna...

Kettővel sem.
Az orosz ipar, az orosz piac egyszerűen nem alkalmas arra, hogy a globális világpiacon értékesített gépet kiszolgáljon. A JIT náluk ismeretlen, az egész mentalitásuk távol áll attól, ami a civil piacon való sikerességhez kell (ami mondjuk lényegében a "szopunk-nyalunk-gombot varrunk" a pénzért, a legaljasabb módon).

A CR929 már jobb esélyekkel indul, mert a kínaiak megtanulták ezt a gátlástalan kiszolgáló mentalitást, vagyis az eladhatóbb lenne - de nem lesz, mert most a Boeing és az Airbus (meg az összes hajtóműgyártó) nem lesz hajlandó segíteni Kínának, mivel a saját túlélésükre kell gondolniuk.

A project halálra volt ítélve a kéthajtóművesek előretörése óta, az oroszok a civil piacon (ár/érték arány, gazdaságosság, termékkövetés, stb...) egyszerűen nem jók, mert az egész országtól távol áll a mentalitás a sikerességhez. A katonai vonal persze teljesen más tészta, az jobban fekszik nekik.