J-35 Gyrfalcon / J-31 / FC-31 (Shenyang, Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
17 394
21 105
113
Saját beépített létrával rendelkezik a j-35

G0IUf2rbUAA14oU
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 480
72 093
113
Meg mint az j20nak f35 és az f-22 nek , sokkal kényelmesebb a válnak! Nem értem az oroszok miért nem vették át ezt! A szu37 Terminator gépnek volt talán jobb oldalon! De miért nem alkalmazták ezt a 35 és az 57 gépnél nem tudom! Vagy pénz kérdés volt akkoriban?
Ezt már sokszor beszéltük, hogy nem pénz kérdése.
Van pár gyártó, amelyik kitart, vagy kitartott a középre helyezett bot koncepció mellett.
A Typhoon, a Gripen, a Super Hornet, vagy az F-15-ös új változatai ilyenek. Érdekes, hogy a bot utólagos oldalra kihelyezése a Fly by Wire installálásával már jóval egyszerűbb lehetne.
Például a Strike Eagle félig hagyományos kormányvezérlése után az FbW modelleknél lehetett volna váltani, de nem tették. Habár ha valahol, akkor pont itt a pénz lehetett az ok, mert a profithajhász Boeing menedzsment garantált, hogy egy fillért se adott volna az átalakításra.
Az oroszok viszont az ilyet gond nélkül behozták volna, ha máshol nem, legkésőbb a Szu-57-esnél, de ők meg konzervatívak.
Amúgy a glass cockpit óta tényleg már inkább átok a középen hagyott joystick, semmint áldás, elvégre a műszerfal láthatósága minden másnál fontosabb.
Persze itt is mondhatnánk, hogy az informatív HMD-k korában már nem is a műszerfali képernyők a legfontosabbak, de ez pont nincs meg az oroszoknál.
Vagyis ők még erre se hivatkozhatnak.

Még lehet soványka ellenérv az oldalsó joystick esetében az, hogy a katapult elérhetősége esetleg plusz fél tizedmásodperccel hosszabb időt igényel. Max ennyi, mert nem tudni arról, hogy valaki azért halt meg, mert az ő gépében a bot oldalt volt és nem középen.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
54 225
91 807
113
Ezt már sokszor beszéltük, hogy nem pénz kérdése.
Van pár gyártó, amelyik kitart, vagy kitartott a középre helyezett bot koncepció mellett.
A Typhoon, a Gripen, a Super Hornet, vagy az F-15-ös új változatai ilyenek. Érdekes, hogy a bot utólagos oldalra kihelyezése a Fly by Wire installálásával már jóval egyszerűbb lehetne.
Például a Strike Eagle félig hagyományos kormányvezérlése után az FbW modelleknél lehetett volna váltani, de nem tették. Habár ha valahol, akkor pont itt a pénz lehetett az ok, mert a profithajhász Boeing menedzsment garantált, hogy egy fillért se adott volna az átalakításra.
Az oroszok viszont az ilyet gond nélkül behozták volna, ha máshol nem, legkésőbb a Szu-57-esnél, de ők meg konzervatívak.
Amúgy a glass cockpit óta tényleg már inkább átok a középen hagyott joystick, semmint áldás, elvégre a műszerfal láthatósága minden másnál fontosabb.
Persze itt is mondhatnánk, hogy az informatív HMD-k korában már nem is a műszerfali képernyők a legfontosabbak, de ez pont nincs meg az oroszoknál.
Vagyis ők még erre se hivatkozhatnak.

Még lehet soványka ellenérv az oldalsó joystick esetében az, hogy a katapult elérhetősége esetleg plusz fél tizedmásodperccel hosszabb időt igényel. Max ennyi, mert nem tudni arról, hogy valaki azért halt meg, mert az ő gépében a bot oldalt volt és nem középen.
A bal kéz eddig is oldalt volt és katapultáláshoz azzzal is fogni kellett a kart, szóval hiába ért oda előbb a jobb kéz, ha meg kellett várni a ballt.
 
  • Tetszik
Reactions: endre