f*szméregetésen kívól nem jó semmire...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
f*szméregetésen kívól nem jó semmire...
Das Autó![]()
Tesóm 25+ éves munkás Passat-jában mozog ilyen recsegős hanggal az ajtó fogantyú, mindig fosok, hogy egyszer a kezemben marad.Duplán kínos ezt nézni egy olyan márkánál ami évtizedik az ajtócsukódáshang fétisében élt…
Duplán kínos ezt nézni egy olyan márkánál ami évtizedik az ajtócsukódáshang fétisében élt…
Történelmileg úgy alakult, hogy be tudtam nézni a Chery autó rakparti rendezvényére (Wellhello koncert! Rakpart. Éérteed...?) két napon is, úgy hogy közben ittam, aludtam rá közben kettőt...Én vállalom, hogy utálom a volskwageneket, jó okkal. De apám szutykos szar pólója, aminek leesett néha a belső ajtókárpitja, mert rohadt belülről az ajtóváz, nah, az sem recsegett ilyen kínosan
Most ilyen 20 éves használt toyotákhoz nem akarom mérni, mert az övön aluli lenne
Én például sosem értettem az újságírók műszerfal simogató fétisét , amit mindig az ilyen "prémiumokkal" játszottak el, hogy "bezzeg ennek milyen puha". Ritka értelmetlen ökörség volt,(sosem nyúlsz oda amúgy) főleg, hogy 10 évesen már szarrá hámlottak ezek a hipi szupi habosított szarok. De legalább nem recsegtek.
Ugyanis engem a műszerfal/ajtó recsegése halálra idegesít!
Gondold el, minden nap átülök a Hondámból a céges citroenbe vagy renaultba (amelyik éppen van) és jön rám a "már megint mi a szar rezonál?" érzés.... Halálra idegesít.
Ez a nyomorult 30 misis audi meg jobban nyikorog, mint egy 200 ezret futott renault trafik XD
És ezt a fosadékságot az új merciknél is láttam már. Pedig nagyon bejön a külső dizájn, erre beültem egybe (valami EQ szar volt) és basszus minden ugyan így recseget meg nyikorgot XD
Mondom dájcse prémium, az.... XD
De újra az fogalmazódott meg bennem, hogy Kína az új Európa.
Az európai (amerikai) produktumokról újra és újra az jut eszembe, hogy elfogyott a spiritusz.
Jobb esetben jó ízléssel visszanyúlnak valami nagyon régihez (Fiat 500, R4, R5), rosszabb esetben nagyon nem (WV Beetle, Fiat 500l, 500x, 600).
Amúgy meg formatervezésben odasüllyedtek, ahol Kína volt 10 éve, valami tétova, giccses eklektikába.
A kínaiak meg egyre koherensebb formatervekkel rukkolnak elő.
Európában teljes a tanácstalanság, az izzadságszag, a muszáj érzés (hirtelen Citroen...Peugeot..., Opel..., BMW, MB, Audi, hagyjuk; az az összes)
Renault...
Majd megnézem.Én most szenvedtem végig ezt a Zone adást a Müncheni autókiállításról ahol bemutatták milyen lesz a jövő...:
Lelövöm a poént. Jó szar. Gyakorlatilag depressziós lettem az autók nézegetésétől. Nincs olyan amiért pénzt adnék.
Minden is elektromos, miközben van benne egy TV és minden máshol egy sivár szar.
És hidd el, hogy ez a rettenetes dizájnú új Clió még bőven fölfelé lóg ki a mezőnyből.
Majd megnézem.
Megnézzem?
Mert megfizetik az olasz tervezőirodákat... van miből.A kínaiak meg egyre koherensebb formatervekkel rukkolnak elő.
Egy esztétikus kisautó.Ez mi!?
Az első egyesed után otthagytad az iskolát?- Akkor hagyjuk a francba az egészet; ami nem megy, azt ne erőltessük. be kell zárni a boltot, hogy ez nekünk nem megy, kínlódjon vele más.
Ja, csak a kínai piac reményében a kínaiak ízlésére terveztek rengeteg autót. Rondák is lettek. Meg ugye a legyen minden nagyobb a szerencsétlen szabályozói nyomás miatt, ami (plusz az amerikai "kulturális" hegemónia) miatt az amerikaiak ronda traktorainak trendje is bejött. Óriási szinte függőleges homlokfelületek, stb. Akkor már egy új Opel Frontera vagy hátul csík ledes cybertruck majmoló modellek, amiket szóvá lehet tenni. De ha gurul, akkor nem mindegy? A 90% nem a kinézete miatt vesz autót.Európában meg ott van (volt?) 100 évnyi tervezési/fejlesztési/gyártási, üzleti múlt, rutin, dörzsöltség tapasztalat, ízlés, ízléskultúra.
Van, lenne mihez nyúlni.
Igen, ez az amerikai cég is az európai autógyártás szégyene!!!Európában meg ott van (volt?) 100 évnyi tervezési/fejlesztési/gyártási, üzleti múlt, rutin, dörzsöltség tapasztalat, ízlés, ízléskultúra.
Van, lenne mihez nyúlni.
S erre leállítják olyan autók gyártását, mint a keresett Focus.
A Hyundai miért nem állítja le az I30-at még 8 év után sem? (Mert intelligensen kivárnak)
Továbbra sem bántja elsőre a szemem, simán venném, ha kipróbálva jó. (igaziból inkább nagyobb kellene, egy megane kombi, ami most nem tudom milyen, de régen nagyon franyó volt, sokat nyúztunk párat)És hidd el, hogy ez a rettenetes dizájnú új Clió még bőven fölfelé lóg ki a mezőnyből.
Ha nem lenne olyan elbaszott az első lökhárító akkor eléggé hajazna a 2015 körüli mazdákraTörténelmileg úgy alakult, hogy be tudtam nézni a Chery autó rakparti rendezvényére (Wellhello koncert! Rakpart. Éérteed...?) két napon is, úgy hogy közben ittam, aludtam rá közben kettőt...
Nyilván az ott kiállított (nem számoltam, vagy 20-25 példány összesen a három típusból) darabokat gondosan összerakták.
Szóval a második alkalommal végigültem, elgondolkodva, gyakorlatilag az összeset (három napig csapkodták, rángatták felnőttek és kisgyerekek), s az Audi videóval felvértezve méregettem az illesztéseket, csapkodtam az ajtókat, nyomorgattam, cibálgattam a belsejét - olyan autós újságírósan.
Semmi.
Ehelyett láttam szolid jó ízlést kívül- nagyjából belül is. (A ma kötelező blikkfangokkal, mert "érdekes" megoldások nélkül már senki nem mer előrukkolni.)
Elfogult szerintem s remélem, hogy nem lettem (szinte semmi gomb, tekerenytű, nekem meg ez halálom, nem lehetett vezetni, stb.).
Takarékosak a kínai hibridek? – Vezess
www.vezess.hu
De újra az fogalmazódott meg bennem, hogy Kína az új Európa.
Az európai (amerikai) produktumokról újra és újra az jut eszembe, hogy elfogyott a spiritusz.
Jobb esetben jó ízléssel visszanyúlnak valami nagyon régihez (Fiat 500, R4, R5), rosszabb esetben nagyon nem (WV Beetle, Fiat 500l, 500x, 600).
Amúgy meg formatervezésben odasüllyedtek, ahol Kína volt 10 éve, valami tétova, giccses eklektikába.
A kínaiak meg egyre koherensebb formatervekkel rukkolnak elő.
Európában teljes a tanácstalanság, az izzadságszag, a muszáj érzés (hirtelen Citroen...Peugeot..., Opel..., BMW, MB, Audi, hagyjuk; az az összes)
Renault...
Ez mi!?
![]()
![]()
![]()
Ugyanaz fogalmazódik meg bennem, mint amikor az akkori (állami feladatot ellátó) munkahelyem nem akart költeni a gépjárműveire, mert nincs rá pénz , stb.
- Akkor hagyjuk a francba az egészet; ami nem megy, azt ne erőltessük. be kell zárni a boltot, hogy ez nekünk nem megy, kínlódjon vele más.
Valamiért nem volt őszinte az enervált főnökeim mosolya (Írhattam volna máshogy is)
Most itt tart az európai autóipar.
Én értem, hogy Kína államilag tolja az autóipart is.
Európában meg ott van (volt?) 100 évnyi tervezési/fejlesztési/gyártási, üzleti múlt, rutin, dörzsöltség tapasztalat, ízlés, ízléskultúra.
Van, lenne mihez nyúlni.
S erre leállítják olyan autók gyártását, mint a keresett Focus.
A Hyundai miért nem állítja le az I30-at még 8 év után sem? (Mert intelligensen kivárnak)
... s kihoznak nem is fél, hanem negyedszívvel olyan nyomorúságokat, mint az EQE, Capri stb.
Aztán meg csodálkoznak, hogy nem megy az üzlet.
Ha nem megy a kupleráj, nem a bútorokat kell kicserélni...
Nem akarásnak nyögés a vége, nagyot akarásnak meg besz...s. Elnézést.
Nézz utána picit, h hívják a nagy márkáknál a formatervező csapat(ok) vezetőit és előtte hol dolgoztak…A kínaiak meg egyre koherensebb formatervekkel rukkolnak elő.
Régebben már tettem be a fórumba erről infókat. Megveszik a legjobb Európai dizájnereket.Nézz utána picit, h hívják a nagy márkáknál a formatervező csapat(ok) vezetőit és előtte hol dolgoztak…
Továbbra sem bántja elsőre a szemem, simán venném, ha kipróbálva jó. (igaziból inkább nagyobb kellene, egy megane kombi, ami most nem tudom milyen, de régen nagyon franyó volt, sokat nyúztunk párat)
Olvasom én is.Nézz utána picit, h hívják a nagy márkáknál a formatervező csapat(ok) vezetőit és előtte hol dolgoztak…
Tudom, hogy mindenkinek más számít jónak, de én úgy gondolom, hogy átlag emberek számára messze ez a legjobb autó:
Elképesztően jól ki van találva minden téren. Az össze szerelési minősége fényévekkel előzi meg pl. a már nem rég tárgyalt Q5-ét.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..