Igen, a rajzon levő reverz a fúvócsőnél is a Concorde hajtóműve, de a Tu-144-esnél is szinte azonosak voltak az értékek.
A "hangyányi" differencia a hajtóművek saját 8-10 százalékából illetve az ejektoros fúvócső 29 százalékánál jelentkezik.
Ugyanis az NK-144-es mivel kétáramú volt, azt a 8-10 százalék tolóerőt az utánégetés használatával érte el, a Concord pedig anélkül, illetve az Olympus hajtóművek ejektorának 29 százalékához képest az NK-144-es ejektor-Laval rendszere kicsivel kevesebbet tudott. Amennyivel kevesebb jött össze az ejektoron, annyival több a hajtóművön (a forszázs miatt), de ennyivel többet is fogyasztott.
Ez már elég ok volt a drámai hatótáv deficitre, ami a szovjet gépet sújtotta.
A másik a kerozinhányad/alaktényező/aerodinamikai jóság/szubszonikus rezsim (emelkedés-gyorsulás) tüzelőanyagfogyasztás összetevőkből ered.
A nettó 63% szívócsatorna hatás mindkét gépen azonos volt Mach 2-nél.