Tudtommal február közepe óta napi 4000-5000 fővel nő a munkanélküliség.
Mire egy új gyár felépül, addigra régen elmúlik a vírus és hatása...
Az Audi a VW csoport tagja, ha itt akar valamit gyártani a VW, megoldják a győri gyárban.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tudtommal február közepe óta napi 4000-5000 fővel nő a munkanélküliség.
Nem lesz ez egy kicsit sok egyszerre?
Merci, Audi, BMW, most meg esetleg a VW?
Nem lehetne a változatosság kedvéért pl. vonatot vagy repcsit gyártani?
Mire egy új gyár felépül, addigra régen elmúlik a vírus és hatása...
Az Audi a VW csoport tagja, ha itt akar valamit gyártani a VW, megoldják a győri gyárban.
Pécset nem ertem, de a többi logikusan hangzik.Én is a népautó gyárra gondoltam.
Az elmúlt bő 2 évben kk euban 3 rebegetés volt.
Az egyik a bömö - Debrecen lett.
A másik a népautó törökbe (bulgárok, szerbek, románok előtt nyerték el). De fel lett függesztve, mert Kardigán elszabadult.
Új üzem mindenképpen kell, mert a népautónál és a cseheknél a közép felső kategóriát nem tudják kiszolgálni a sok rendelés, illetve a sok új típusú suv-ok miatt.
Lehet még a világválság ellenére is sürgős ('19-ben a döntéskor 2022-es gyárindulással számoltak!).
Ez 300 ezer darabos gyár lesz valahol (darabra annyi, mint a suzuki fénykorában volt, csak x2 es az árbevétel).
Ha így lesz, akkor Pécs már előre örülhet.
ui: a 3. rebesgetés a japók (micsu) voltak, de az elhalkult.
Lesz, illetve lenne. Mert ugye ez még csak pletyka.Azt értem hogy idejönnének az állami támogatás miatt, de honnan lesz hozzá munkaerő?
Hát, ez van. Repcsit csinálunk Pécsen, vonatot meg Dunakeszin.Nem lesz ez egy kicsit sok egyszerre?
Merci, Audi, BMW, most meg esetleg a VW?
Nem lehetne a változatosság kedvéért pl. vonatot vagy repcsit gyártani?
Elmúlik?
Teljesen?
De ha mégis, akkor majd jönnek a szomszédból a szalag mellé.
Nem biztos hogy kell. A győri a világ legnagyobb motorgyára. Diesel kiherélve, az elektromos van futtatva. Ahhoz meg harmadannyi ember kell mint a hagyományos motorokhoz. Már meg is van a munkaerő....Elmúlik?
Teljesen?
De ha mégis, akkor majd jönnek a szomszédból a szalag mellé.
akkor inkább fészkesszemétvár...Az lehet, hogy Győr szűkülni fog, de ekkora termelés fizikailag nem férne el a jelenlegi épületekben.
Pécs az csak egy erős tipp tőlem.
Ez is logikus. Bár a válság után dizel kiherélés? Örülni fognak az okosok, ha lesz mit, kinek megvenni.Nem biztos hogy kell. A győri a világ legnagyobb motorgyára. Diesel kiherélve, az elektromos van futtatva. Ahhoz meg harmadannyi ember kell mint a hagyományos motorokhoz. Már meg is van a munkaerő....
Az lehet, hogy Győr szűkülni fog, de ekkora termelés fizikailag nem férne el a jelenlegi épületekben.
Pécs az csak egy erős tipp tőlem.
Most hogy átgondolom, hány jármű gyártó üzem van olaszban (ca. 10db ), vagy a fricceknél?
Melyik EU-s külügyminiszter mondta is a törököknek, nem lesz gond a szír kaland, mi blokkoljuk az EU szankciókat?Nem emlékszem pontosan de kb1 év alatt húzták föl a q3 gyártásáran szánt épületet.
És nem kapkodtak.
Mivel az A3 el lett víve már most lenne gyártó kapacitás. Ha nem is elég.
De bőven van még hely a gyárban építkezni.
Motor helyben készül.
Ráadásul az egyre több elektromos motor miatt, amit már Győrben is gyártanak, a motorgyárban egyre kevesebb ember kell majd. Azok mehetnének a jármű gyárba. Így munkaerő is lenne./na most látom ezt már silvio is leírta/
Megjegyzem Győrben a török döntés elött nem nagyon bízták a vw idejövetelébe.
Viszont miután viszakoztak a németek Erdogan miatt, páran pukkantottak pezsgőt.
Bár szerintem korán, és a covid azt a kis esélyt is valószínű áthúzta. A mostani gyártósori kapacitások elegek lesznek a lecsökkent igényekre.
De a z26ra visszatérve a megrendelésekért cserébe a BMW gyár sem volt rossz bolt.(ha az alku részét képezte)
A vw nem hinném, hogy az alku része lenne. Hisz akkor nem a törökök nyertek volna.
De lehetne egy következőé. Ha lessz pénz a seregre.
Sajna én ennél borulátóbb vagyok. Pedig én már a kohóban láttam lelki szemeimmel a BTReket.
Elmúlik?
Teljesen?
De ha mégis, akkor majd jönnek a szomszédból a szalag mellé.
Úgy olvastam, hogy a VW konszern nem tesz le a dízelmotor gyártásról, sőt, (szinte egyedüliként) fejleszti azokat. Amit én üdvözlök.Nem biztos hogy kell. A győri a világ legnagyobb motorgyára. Diesel kiherélve, az elektromos van futtatva. Ahhoz meg harmadannyi ember kell mint a hagyományos motorokhoz. Már meg is van a munkaerő....
Most hogy átgondolom, hány jármű gyártó üzem van olaszban (ca. 10db ), vagy a fricceknél?