Igen, mert a magyar kkv szektor (tisztelet a kivételnek) csáddal akar versenyezni, hiszen a tulaj bmwje fontosabb, mint egy fullos gépsor.
Csak ez emberpazarló, és mellé alacsony bérezést vonzó út.
Az állam meg lelkesen aszisztál ehhez.
Mindig a multiknak kedvező törvényekkel jön a nagyérdemű.
De ez nem nekik kedvez.
A multinál lesz védőfelszerelés, munkaegészségügy, emelési súlyhatár, kiadott szabadság stb. Nem azért mert olyan jófej. Hanem mert Józsi a soron ha elbasz valamit, mert szét van hajtva, vagy beejti a gyűrűjével együtt az ujját, az milliárdos károkat okozhat.
Viszont a Kis és Társa kft így nem perelhető, ha Józsi meghal a túlerőltetéstől.
Csak ez az út Csád felé vezet.
Tetszik neked, nem tetszik akkor is így van.
A kínai multi meg rossz. Nem, nem egyszerűen rossz, az ország tudatos Kínai gyarmattá degradálása.
Csak nem tudom miért jó nektek, hogy az unokátok majd a szent kínai írásjelekkel írhatja az út és erény könyvét, ha nem akar éhen halni.
(Avagy Korea betüírása azért sorvadt el, mert a primitív kína gyarmata volt, csak a primitív kína sokan volt, ők meg nem elegen.)