Turcsányi 2000 utám irta a összefoglaló tanulmányát.Most meg tanszékvezető tanár az NKE-n.
Hát,nem tudom hány dijat nyert a Cursor motor,de azt tapasztalatbol mondom,hogy egy szarrakat volt.Fürge volt-üresen.De 350-400k km körül 10 autóbol 8ban kihalt a motor.Nagyon nem volt húzása,dombot nem szerette.Ezér volt olaszIFA a beceneve.Papiron volt az csak jó,valóságban nem.Az Euro 6os motorja viszont jó lett az IVECOnak.(különben most kaptam új Mercit.Full extrás,minus a kamera visszapillanto-ADRes autón hállaisten az tilos.És hállistennek ki lehet kapcsolni azt a szuper vezetéssegitő rendszereit is,mert még igencsak volna rajtuk mit fejleszteni.És a kollégák is igy vannak vele,nemcsak én)
Hogy ma már a VECTOR motor 30 évvel a Centauro I és az Arite hk születése után már esetleg tényleg olasz,az meglehet.Bár az IVECO alapbol félig német cég.
Különben meg szemmel láthatóan sokkal szélesebb ismereteid vannak a motorok terén,mint nekem.Általánosságban én elmondom,hogy mit tudok a dologrol.Te meg kijavitod,ha rosszul tudom.Gyanitom,hogy 10esetből 9szer neked lesz igazad.
Avagy ahogy Csodabogár mondotta
-Én csak vezetem a tankot,azt nem tudom,hogy mitől megy