A Bmc Power által kifejlesztett Batu Powerpack integrációja hamarosan véget ér.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez hogy szuperál ? Megbízható lett?A Bmc Power által kifejlesztett Batu Powerpack integrációja hamarosan véget ér.
A laboratóriumi vizsgálatok véget értek, vannak olyan tesztek, amelyeket a tartály belsejében kell elvégezni, így integrálják a motort a tartályba. Csak a helyszíni teszteken keresztül tudhatja meg, hogy a motor készen áll-e a tömeggyártásra. A koreai motorokat a tartállyal egyidejűleg is tesztelik, így maga a hadsereg a motor, nem pedig a BMC helyszíni tesztjeit végzi.Ez hogy szuperál ? Megbízható lett?
Nagyon csini, főleg az tetszik, ahogy lefestették kékre azokat a bigyulákat.A Bmc Power által kifejlesztett Batu Powerpack integrációja hamarosan véget ér.
Mondjuk mostanra magát a harckocsit is továbbgondolhatták volna, remélem lesz az eddigiekhez képest valami meglepetés.A laboratóriumi vizsgálatok véget értek, vannak olyan tesztek, amelyeket a tartály belsejében kell elvégezni, így integrálják a motort a tartályba. Csak a helyszíni teszteken keresztül tudhatja meg, hogy a motor készen áll-e a tömeggyártásra. A koreai motorokat a tartállyal egyidejűleg is tesztelik, így maga a hadsereg a motor, nem pedig a BMC helyszíni tesztjeit végzi.
Mindenki azt mondja, hogy a projektmenedzsment rossz, és ezért vannak ezek a problémák, de nem sokat lehet tenni. A tartály fejlesztésének végén 8 évvel ezelőtt pályázatot írtak ki a motor fejlesztésére, de a pályázatot átvevő vállalat később visszalépett a pályázattól, mondván, hogy ezt a motort nem tudják maguk fejleszteni. Altayban az MTU-n kívül más motort nem lehet használni, mert az új generációs tartályokban nincsenek holt területek, minden területet teljes mértékben kihasznál, ezért nem integrálhat minden motort, amelyet a tartályba tud szállítani. Az integráció időbe telik, még a koreai motor esetében sincs olyan, hogy PLUG & PLAY.Mondjuk mostanra magát a harckocsit is továbbgondolhatták volna, remélem lesz az eddigiekhez képest valami meglepetés.
Nem is a motor kapcsán gondoltam, ez rendben van amit írtál, hanem közben esetleg a jármű felszereltségére, toronyelrendezésére is lett volna idő előrébb lépni.Mindenki azt mondja, hogy a projektmenedzsment rossz, és ezért vannak ezek a problémák, de nem sokat lehet tenni. A tartály fejlesztésének végén 8 évvel ezelőtt pályázatot írtak ki a motor fejlesztésére, de a pályázatot átvevő vállalat később visszalépett a pályázattól, mondván, hogy ezt a motort nem tudják maguk fejleszteni. Altayban az MTU-n kívül más motort nem lehet használni, mert az új generációs tartályokban nincsenek holt területek, minden területet teljes mértékben kihasznál, ezért nem integrálhat minden motort, amelyet a tartályba tud szállítani. Az integráció időbe telik, még a koreai motor esetében sincs olyan, hogy PLUG & PLAY.
A tartály új konfigurációinak fejlesztése most a BMC felelőssége. Erről a múlt hónapban készült jelentés. A tartály T3-as változatát úgy fejlesztik, hogy hasonló legyen a T-14-hez, így remélhetőleg képesek kezelni.Nem is a motor kapcsán gondoltam, ez rendben van amit írtál, hanem közben esetleg a jármű felszereltségére, toronyelrendezésére is lett volna idő előrébb lépni.
A lengyel K2 mellett ez a harckocsi válhat pár éven belül tömeg harckocsivá ha addigra össze érik a konstrukció. Már csak egy jó ár érték árcédulára kellene törekednie.Az Altay a Koreai Powerpack és a felújított tűzvezető rendszer használatával először került bemutatásra.
A tegnap megosztott híreknek van egy hasonló része, mint amit Ön mondott.A lengyel K2 mellett ez a harckocsi válhat pár éven belül tömeg harckocsivá ha addigra össze érik a konstrukció. Már csak egy jó ár érték árcédulára kellene törekednie.
Nincs kész.@Vlad mennyi lehet a piaci ára az Altay-nak? Amúgy nekem tetszik! Ebből kellett volna bevásárolnunk! Mi a baj vele?