Altay (Otokar,Törökország)

A Bmc Power által kifejlesztett Batu Powerpack integrációja hamarosan véget ér.

Fk-Gh1-Tn-Xk-AISur-P.jpg

614b90801c2b9.jpg
batu.png
 
Ez hogy szuperál ? Megbízható lett?
A laboratóriumi vizsgálatok véget értek, vannak olyan tesztek, amelyeket a tartály belsejében kell elvégezni, így integrálják a motort a tartályba. Csak a helyszíni teszteken keresztül tudhatja meg, hogy a motor készen áll-e a tömeggyártásra. A koreai motorokat a tartállyal egyidejűleg is tesztelik, így maga a hadsereg a motor, nem pedig a BMC helyszíni tesztjeit végzi.
 
A laboratóriumi vizsgálatok véget értek, vannak olyan tesztek, amelyeket a tartály belsejében kell elvégezni, így integrálják a motort a tartályba. Csak a helyszíni teszteken keresztül tudhatja meg, hogy a motor készen áll-e a tömeggyártásra. A koreai motorokat a tartállyal egyidejűleg is tesztelik, így maga a hadsereg a motor, nem pedig a BMC helyszíni tesztjeit végzi.
Mondjuk mostanra magát a harckocsit is továbbgondolhatták volna, remélem lesz az eddigiekhez képest valami meglepetés.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Mondjuk mostanra magát a harckocsit is továbbgondolhatták volna, remélem lesz az eddigiekhez képest valami meglepetés.
Mindenki azt mondja, hogy a projektmenedzsment rossz, és ezért vannak ezek a problémák, de nem sokat lehet tenni. A tartály fejlesztésének végén 8 évvel ezelőtt pályázatot írtak ki a motor fejlesztésére, de a pályázatot átvevő vállalat később visszalépett a pályázattól, mondván, hogy ezt a motort nem tudják maguk fejleszteni. Altayban az MTU-n kívül más motort nem lehet használni, mert az új generációs tartályokban nincsenek holt területek, minden területet teljes mértékben kihasznál, ezért nem integrálhat minden motort, amelyet a tartályba tud szállítani. Az integráció időbe telik, még a koreai motor esetében sincs olyan, hogy PLUG & PLAY.
 
Mindenki azt mondja, hogy a projektmenedzsment rossz, és ezért vannak ezek a problémák, de nem sokat lehet tenni. A tartály fejlesztésének végén 8 évvel ezelőtt pályázatot írtak ki a motor fejlesztésére, de a pályázatot átvevő vállalat később visszalépett a pályázattól, mondván, hogy ezt a motort nem tudják maguk fejleszteni. Altayban az MTU-n kívül más motort nem lehet használni, mert az új generációs tartályokban nincsenek holt területek, minden területet teljes mértékben kihasznál, ezért nem integrálhat minden motort, amelyet a tartályba tud szállítani. Az integráció időbe telik, még a koreai motor esetében sincs olyan, hogy PLUG & PLAY.
Nem is a motor kapcsán gondoltam, ez rendben van amit írtál, hanem közben esetleg a jármű felszereltségére, toronyelrendezésére is lett volna idő előrébb lépni.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and LMzek 2.0
Nem is a motor kapcsán gondoltam, ez rendben van amit írtál, hanem közben esetleg a jármű felszereltségére, toronyelrendezésére is lett volna idő előrébb lépni.
A tartály új konfigurációinak fejlesztése most a BMC felelőssége. Erről a múlt hónapban készült jelentés. A tartály T3-as változatát úgy fejlesztik, hogy hasonló legyen a T-14-hez, így remélhetőleg képesek kezelni.

Autoloader Unmanned torony
Különböző fajtájú és átmérőjű fő fegyverek használata
Kis súly
Nagy mobilitás
Legénységvédelmi kapszula
Nagy teljesítmény/tömeg arány
Az USV és az UAV használata
Irányított lőszerképesség
A Dual RCWS használata
VR szemüveg

ALTAY-T3.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

January 9, there will be a ceremony to start the mass production of the Altay MBT. A contract will also be signed for the sale of 100 Altay MBT to Dubai. The first batch will use a Korean powerpack. From 2025, the Altay will run with the local Batu engine.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Türkiye 200 millió dolláros szerződést köt a dél-koreai céggel az MBT Altay alkatrészeiért (motorok)
A török védelmi illetékesek többször is megismételték, hogy a külföldről vásárolandó motort csak az első sorozatgyártású harckocsikon használják majd. A későbbi gyártás során az Altay tankokat a gyártás alatt álló hazai motorokkal kell meghajtani.

Türkiye befejezte első országos fejlesztésű, 1500 lóerős motorjának (BATU) próbaüzemét
,májusban. Az előrejelzések szerint különféle páncélozott járműveket és harckocsikat fog működtetni, beleértve az Altayt is.
 
Az Altay a Koreai Powerpack és a felújított tűzvezető rendszer használatával először került bemutatásra.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Fr4ssvTWcAECMGQ
Fr4ssvUWwAA_O94
Fr4ssvOXoAE7Sts
Fr4ssvPWYAAIUTL
A lengyel K2 mellett ez a harckocsi válhat pár éven belül tömeg harckocsivá ha addigra össze érik a konstrukció. Már csak egy jó ár érték árcédulára kellene törekednie.
 
A lengyel K2 mellett ez a harckocsi válhat pár éven belül tömeg harckocsivá ha addigra össze érik a konstrukció. Már csak egy jó ár érték árcédulára kellene törekednie.
A tegnap megosztott híreknek van egy hasonló része, mint amit Ön mondott.

"De a tényleges termelés az ankarai üzemben lesz, és 200 millió dolláros beruházás történik erre a helyre.
Amikor az ankarai gyár elkészül, havi 8 tartály kapacitást érnek el. Az első 250 tartályos tétel szállítását 4 év alatt tervezik.
A tartályt, amelyről azt mondják, hogy nagy külső kereslet, a gyártás megkezdése után is exportálni fogják.
A tervek szerint a havi kapacitásból 5-öt a TSK-ra, 3-at pedig exportcélokra használnak fel. A prioritás azonban továbbra is a TSK."

Azt hiszem, az első exportvevő készen áll, valószínűleg Katar.
 
@Vlad mennyi lehet a piaci ára az Altay-nak? Amúgy nekem tetszik! Ebből kellett volna bevásárolnunk! Mi a baj vele?