A Mrija élettartama se végtelen és az elmult egy évtized azt mutatja, hogy bőven van igény a gépre. Ha belegondolunk, a Ruszlan 150 tonnája egy igért elvi maximum (holott a rekordrepülés idején már repült ennyivel), nem egyhamar realizálható képesség. A következő bajnok a Galaxy, amelyik "military" rezsimnél képes 130 tonna levegőbe emelésére, de a gyakorlat a 90 tonnát favorizálja, a civil szféra meg ebből persze nem láthat semmit, mert a Galaxy számukra nem létezik. A Ruszlan maximálisan kihasználható képessége 100-120 tonna körül van. A C-17-es megintcsak katonai gép, pedig egy árva civil példánya is van, de 70 tonnánál többet nemigen visz el.
Az igazán nagy tömegű, vagy méretű terhei a civil és ezen belül is az energetiai szektornak van. A legnagyobb direkt civil szállítógép a B747-8F, ez is el tud vinni 140-150 tonna terhet, így már most potensebb, mint a Ruszlan tervezett változata, azonban főleg konténerekkel pakolható meg, mivel a geomatriai kilakítása nem tesz lehetőve nagy variálást. Az energetiai szektor pedig ritkán operál a szabvány konténerekkel. Az Airbus A380F tervezése megrekedt, pedig a szárny és a teljes felhajtóerőtermelő rendszer képes elvben 600 tonnás felszállótömeget is a levegőbe emelni.
És ezzel el is érkeztünk a Mrija-hoz, amelyik minden más, egymással szoros versenyben levő versenyzőnél extrémebb, hiszen 250 tonnát tud a levegőbe emelni és elvben még most is megvan a külső teherhordás képessége is.
Akárhogy is nézem, azon tényleg érdemes elgondolkodni, hogy van e kellő piaci rés a Ruszlan gyártósorának újraindításához, de azon már nem kell filozofálni, hogy a Mrija igényel-e további példányokat.