An-24 Coke / An-26 Curl / An-32 Cline (Antonov) / Y-7 (Xian, Kína)

120260538_2662826164027818_1886506118651352100_o.jpg
120260538_2662826164027818_1886506118651352100_o.jpg
 
Szudáni An-26V-100
284619.jpg

AN-26-os baleset a dél-szudáni légierőnél...​


Image

A dél-szudáni légierő ImageAn-26-os repülőgépe leszállás közben elvesztette egyik szárnykonzolját az agoki kifutópályán, Dél-Szudánban.


Az SP-402-es számú repülőgép Rubkonu, Ajongtok és Agok településekre szállított vizsgajegyeket Jubából. A fedélzeten a legénység öt tagja, öt tanár és két biztonsági alkalmazott tartózkodott.

Az előzetes információk szerint a repülőgép leszállás közben kátyúba "ütközött", aminek következtében a bal szárny konzolja leszakadt az 1-es számú hajtóművön mellett...

Colonelcassad
 

AN-26-os baleset a dél-szudáni légierőnél...​


Image

A dél-szudáni légierő ImageAn-26-os repülőgépe leszállás közben elvesztette egyik szárnykonzolját az agoki kifutópályán, Dél-Szudánban.


Az SP-402-es számú repülőgép Rubkonu, Ajongtok és Agok településekre szállított vizsgajegyeket Jubából. A fedélzeten a legénység öt tagja, öt tanár és két biztonsági alkalmazott tartózkodott.

Az előzetes információk szerint a repülőgép leszállás közben kátyúba "ütközött", aminek következtében a bal szárny konzolja leszakadt az 1-es számú hajtóművön mellett...

Colonelcassad

Még olcsón megúszták.
 
Alacsonyan szállnak az An-26-osok:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and vilmoci
An-26 vs. MANPADS
Kép és videó a belinkelt Telegram bejegyzésben.

"2022. május 8-án történt, amikor javában zajlott a Kígyó-szigetért folyó csata.

Kis helyőrségünk napokig küzdött az ukrán partraszállás ellen, folyamatosan az ellenség Sushki és Bayraktar csapásai alatt. És valamikor valóban segítségre volt szüksége felszereléssel, fegyverekkel és lőszerrel kapcsolatban.

A légvédelmi rendszerek közül a helyőrségnek két MANPADS csője maradt, és a szárazfölddel való kommunikáció megszakadt.

A helyőrség megsegítésére felszerelték az MA Fekete-tengeri Flotta "sezelőjét", ez a katonai szállító An-26 beceneve. Rádióállomásokat, műholdas telefonokat és egyéb szükséges felszereléseket pakoltak a repülőgépre.

Egy rendkívül kicsire mentünk, szó szerint légcsavarokkal vágva a hullámot, mintha elértük volna a szigetet, sikeresen végrehajtottuk a reset-et a csata kellős közepén a szigeten, hála Istennek, a repülés előtt arra gondoltunk, hogy felragasztjuk a "Z" betűk szigetelőszalaggal, ami valószínűleg megmentett minket a baráti tűztől.

A zuhanás után az ellenkező irányba kanyarodva egy nagysebességű címeres csónakot vettek észre, amelyről két MANPADS indítást hajtottak végre a gépen.

Az An-26-ban nincs PPI-lövésre (infracsapda?) alkalmas eszköz, nincs páncél, nincs ágyú és géppuska, és nincs olyan elektronikus hadviselési rendszer sem, amely el tudná venni a rakétát a repülőgéptől.

Nincs semmi. Nincsenek katapultülések egyébként.

Természetesen a legénység parancsnoka kétségbeesetten manőverezve préselte ki a lehetetlent a gépből, de nagy valószínűséggel itt megmenekült a csoda. Lehetetlen más magyarázatot találni arra, hogy két rakéta elhaladt mellette.

Leszállás után a legénység megtudta, hogy a szigetet védő srácok már felvették a kapcsolatot a szárazfölddel, segítséget, támogatást kaptak, és elkezdték kirángatni a srácokat. (De ez egy teljesen más történet.)

Összességében egy kis An-26-os, delfinnel a fedélzetén, fedél (fedezés?) nélkül, kommunikáció továbbítása nélkül teljesített harci küldetést, egy létfontosságú rakomány pontos leejtését hajtotta végre, visszavonulás közben 2 db MANPADS rakétától szabadult meg. és épségben hazatért.

Kicsi An-26-os, aki tehette.

https://t.me/ukraina_ru/138525
 
Indian Air Force practice on Purvanchal Expressway...

A section of the Purvanchal Expressway in Arwal Kiri Karwat, Uttar Pradesh, India was closed to traffic on Jun. 24. A 12km section of the expressway was closed but only 3.2km of it was used as a road runway.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Russian civil aviation research institute GosNIIAS has ordered the initiation of work to prolong the life of Antonov An-26 regional aircraft by another 10 years...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Russian civil aviation research institute GosNIIAS has ordered the initiation of work to prolong the life of Antonov An-26 regional aircraft by another 10 years...

Hihetetlen, hogy nem tudnak előállni váltótípussal.