Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szudáni An-26V-100
![]()
AN-26-os baleset a dél-szudáni légierőnél...
![]()
A dél-szudáni légierő ImageAn-26-os repülőgépe leszállás közben elvesztette egyik szárnykonzolját az agoki kifutópályán, Dél-Szudánban.
Az SP-402-es számú repülőgép Rubkonu, Ajongtok és Agok településekre szállított vizsgajegyeket Jubából. A fedélzeten a legénység öt tagja, öt tanár és két biztonsági alkalmazott tartózkodott.
Az előzetes információk szerint a repülőgép leszállás közben kátyúba "ütközött", aminek következtében a bal szárny konzolja leszakadt az 1-es számú hajtóművön mellett...
Colonelcassad
Russian civil aviation research institute GosNIIAS has ordered the initiation of work to prolong the life of Antonov An-26 regional aircraft by another 10 years...
![]()
Life extension sought for An-26 as replacements remain under development
Russian civil aviation research institute GosNIIAS has ordered the initiation of work to prolong the life of Antonov An-26 regional aircraft by another 10 years. The Soviet-era An-26 first flew in 1969 and the order - listed in procurement documents, according to news agency Interfax - would...www.flightglobal.com
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..