A legjobb esetben betelepül Ukrajnába egy-két nyugati cég, és átveszi az üzemek és a szakemberek egy részét, és lehetnek beszállítók, ahogy a lengyeleknél történt. Persze ehhez politikai stabilitás is kell.

Így igaz. Ráadásul van néhány gép az Antonov palettáján melynek nincs nyugati megfelelője, kereslet viszont lenne rá. Ám ezek gyártásához modernizálni kell, és ki kell dobálni az elavult és beszerezhetetlen ruszki alkatrészeket, mint az An-132 fejlesztésénél történt...A legjobb esetben betelepül Ukrajnába egy-két nyugati cég, és átveszi az üzemek és a szakemberek egy részét, és lehetnek beszállítók, ahogy a lengyeleknél történt. Persze ehhez politikai stabilitás is kell.
Nyilván nyugati cég nem akar konkurenciát egy olcsó repülőgépben. Ha megveszi, azért, hogy bezárja. Ugyanez a filozófia az EU-ban. Felvásárolták a kelet-európai cégeket, majd azokat bezárták , hogy saját termékeiket értékesíthessék.![]()
Licenszben gyártottak szovjet, most meg nyugatit. Ahol van állami támogatás (pénz)meg ész az fenn marad.A PZL Mielec, PZL Swidnik még létezik.

A PZL, a cseh Aero nyugati cégekkel kooperációban tartotta fenn magát, de mind a két esetben nemzetstratégiai kikötés volt, hogy a nyugati cégek nem számolhatták fel őket.A PZL Mielec, PZL Swidnik még létezik.
Akkor azt volt eszük kireptetni, a Mrijat bezzeg nem... majd tedd már fell full rezben valahová, pls.Kint vagyok most a lengyelországi Deblinben. A múzeum kiváló, a Mi-6-os nagyon érdekes, de a legérdekesebb, hogy az egyetlen, megmaradt An-70-es itt rostokol a lengyel légierő repülőakadémiájának repterén.
Le is fotóztam.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..