Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egész egyszerűen nem értem.1919. április 29-i kép az HMAS Australia csatacirkálóról a Szuezi-csatornában. Hazafelé tartott a 4,5 évnyi háborús szolgálat után.
Ausztráliában nem volt megfelelő hajóbontó, ahol ezt végrehajthatták volna, talán India és Japán volt legközelebb, ahol szét tudták volna bontani. Gondolom, olcsóbb volt elsüllyeszteni, mint elvontatni odáig.Egész egyszerűen nem értem.
Gazdaságilag jövedelmezőbb volt elsüllyeszteni sok ezer tonna acélt, mint szétbontani és újrafelhasználni?
Amúgy szó se róla, az elsüllyedt csatahajók fémalkatrészei értékesek lettek, mert a különösen érzékeny radiometrikai műszerekhez olyan anyag kell, ami atomrobbantás előtti időből van és nem kapott ezekből semmi háttérsugárzást.
Az elsüllyesztett acél hajókban meg van ilyen anyag bőven.
Illetve most olvasom, hogy Washington aláírása után 6 hónapjuk volt harcra alkalmatlanná tenni a hajót.Ausztráliában nem volt megfelelő hajóbontó, ahol ezt végrehajthatták volna, talán India és Japán volt legközelebb, ahol szét tudták volna bontani. Gondolom, olcsóbb volt elsüllyeszteni, mint elvontatni odáig.
Akkoriban azért nem a jelenlegi 'hajóbontók' voltak használatban (már amennyire hajóbontónak lehet nevezni azokat az afrikai, indiai förmedvényeket).Ausztráliában nem volt megfelelő hajóbontó, ahol ezt végrehajthatták volna, talán India és Japán volt legközelebb, ahol szét tudták volna bontani. Gondolom, olcsóbb volt elsüllyeszteni, mint elvontatni odáig.
Kötve hiszem, hogy akkoriban bármelyik hajóbontó különb, vagy biztonságosabb lett volna, mint a mai indiai, afrikai bontók.Akkoriban azért nem a jelenlegi 'hajóbontók' voltak használatban (már amennyire hajóbontónak lehet nevezni azokat az afrikai, indiai förmedvényeket).
Az esetek többségében 'civilizáltabb' helyeken bontottak, akkoriban még sokkal nagyobb érték volt a kinyert fém.Kötve hiszem, hogy akkoriban bármelyik hajóbontó különb, vagy biztonságosabb lett volna, mint a mai indiai, afrikai bontók.
Kötve hiszem, hogy akkoriban bármelyik hajóbontó különb, vagy biztonságosabb lett volna, mint a mai indiai, afrikai bontók.