Akkor az első napot sem éli túl, mert egy BGM-109 salvo kinyírja az állást, ahogy tették az Líbiában is 2 éve. Ugyanis az fix és nem telepített légvédelem...
Ezen felül a Vega által használt félaktív módszer szeritnem kevésbé lett volna eredményes, mint a Nyeva az alkalmazott hullámhossz miatt.
A harmadik bibi meg az, hogy a dm és m hullámhossz közötti radar ~25-30 km-ről észlelte az F-117-et és rávezető radar meg olyan legfeljebb 15-ről. Tehát a Vega minimális HMZ-je táján lett volna már a gép, amikor észlelik. Ez 17 km névlegesen, de ez a cél magasságától és aspektusától függően kisebb is lehet. A Vega max. HMZ-je nem használható ki olyan cél ellen, amit a radar nem képes felderíteni. (Már az Sz-75-é sem...) Ezér van az, hogy a sok F-22/F-35 köpködőn röhögök, amikor benyögik a 200-400 km-es indítási távolságot.
1. Elszőzör talán a radar észlelje a célt. Nincs az a radar, ami 0,0025 m2 körüli RCS-sel bíró gépet kiszúr 100 km távolságból. A legújabb repülőgépfedélzeti radarok égháttérben levő 1 m2-es célra tudnak 120-150 km-et ideális esetben.
2. A Sz-300/400 eszméletelen HMZ értékei közeledő BM-re és nem kis/közepes/nagy magasságon repülő manőverező célra vonatkoznak. Ott kezdődik, hogy nézzük már meg, hogy a terep és a horizont mikor mit takar ki...