Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A motorcsere drága /közel félmillárd dolláros/ mulatság lenne, ráadásul a Buff nem szállító vagy tankergép, hogy sokat repüljön. A hangárban meg oly mindegy, hogy milyen hajtóművel vesztegel...!
Egy több mint 50 éves gép akkor is vén csont, ha nem "bone" a beceneve. Egyébként az ifjú navigátor nem tudott se magyarul, se oroszul, úgyhogy kénytelenek voltunk beérni az angollal...Kérdés, hogy a költségvetési megszorítások óta mennyit repül...!?!
Ja, és a "csont" egy másik bombázó, a B-1 beceneve. Bone angolul csontot jelent....
Egyébként az ifjú navigátor nem tudott se magyarul, se oroszul, úgyhogy kénytelenek voltunk beérni az angollal...
Megmondom őszintén, azt a nyílt kiállítást , amit Ostravában tapasztaltam (nyitott kabin, fékszárny és bombatér, körbejárhatod, bemehetsz, megtapogathatod, őrzés csak a kabinnál) tapasztalataim alapján Kecskeméten nem tudom elképzelni, tartok tőle hogy a fél gépet széthordanák a relikvia-gyűjtők. A csehek ilyen szempontból sokkal fegyelmezettebbek, mondhatnám normálisabbak (ez nem kétnapi tapasztalat, összesen kb. két hónapot töltöttem náluk és elég sok mindenért irigylem őket - nem úgy, hogy ők/nekik miért, hanem úgy, hogy mi miért nem).Szólhattál volna nekik, hogy legközelebb jöjjenek Kecskemétre is...!
Lenne bőven érdeklődő a Buff-ra 8 korszerűtlen hajtóművel is.... DDD
Szólhattál volna nekik, hogy legközelebb jöjjenek Kecskemétre is...!
Lenne bőven érdeklődő a Buff-ra 8 korszerűtlen hajtóművel is.... DDD