Jól néz ki mindegyik, önálló karakterek. Azért ott hátul az a Ruszlan is nagyon ott van.Medvék és BUFF-k közösen:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jól néz ki mindegyik, önálló karakterek. Azért ott hátul az a Ruszlan is nagyon ott van.Medvék és BUFF-k közösen:
A három délceg hölgy mögött egy szekrényajtónyi fickó.
A három délceg hölgy mögött egy szekrényajtónyi fickó.
Nem tudom volt e mostanában szó a B-52 újra hajtóművezéséről...
Az Aviationweek szerint vannak fejlemények az ügyben:
http://aviationweek.com/defense/ge-...m=email&elq2=d6dc9665106b4ba9ae5ec724beb31920
A lényeg hogy Feb.3.-án az amik ajánlatot kértek a GE-től, a RR-től és a PW-től hogy mit tudnának ajánlani B-52-höz az ősöreg TF33 helyett.
A cikk szerint az az új a dologban hogy eddig amikor B-52 újra hajtóművezésről volt szó mindig 4 új nagy kétáramúsági fokú hajtóművel (CF6-os) akarták cserélni a meglévő nyolcat.
Ennek az lett volna a hátránya hogy komoly szerkezeti módosításokat igényelt volna a gép szárnyán és nem voltak biztosak benne hogy hogyan változik meg a légáramlás a gép körül.
Tesztek azért voltak:
A mostani ajánlatban azt kérik a cégektől, adjanak ajánlatot arra hogy a régi nyolc hajtóművet nyolc új, egyenként 17,000-19,000-lb tolóerejű hajtóművel váltanák, úgy hogy azok különösebb szerkezeti átalakítás nélkül illeszthetőek legyenek a meglévő pilonokhoz.
A GE-től a CF-34-10-es jöhet szóba (18,000-lb., jelenleg a Brazil Embraer 190, 195-ökön repül)
A RR-tól az BR715 vagy BR725 (18,500-lb., jelenleg a Gulfstream G650-en és V-ön repül)
A PW - aki az eredeti TF33-okat gyártotta - alapvetően feljavítaná a meglévő TF33-sokat vagy új hajtóműveket fejlesztene
Mindenesetre szép üzlet lenne...A meglévő 76 B-52H-hoz kb. 608 hajtóműre lenne szükség.
Konkrét számok ugyan még nincsenek mekkora megtakarítást lehetne a cserével elérni, mindenesetre biztos jót tenne az üza. fogyasztásnak, a hatósugárnak és valószínűleg még évtizedekre biztosítaná gép helyét a légierőben.
Eza Trump-os rész nem világos...Úgy tűnik, hogy Trump talált egy kis pénzt. Nem lesz olcsó mulatság, de talán kevesebbe kerül, mint a Galaxy-k modernizálása és hajtóműcseréje.
Valószínűleg ezért lesz drágább az 52 gépes Galaxy-s üzlet.Eza Trump-os rész nem világos...
A Galaxynál négy hajóművet cseréltak, de mellette csináltak más is, strukturálisan is részben újjáépítették a gépeket.