B-52 Stratofortress (Boeing,USA)

Medvék és BUFF-k közösen:
0_7681_dcc8a2c9_orig
Jól néz ki mindegyik, önálló karakterek. Azért ott hátul az a Ruszlan is nagyon ott van.
 
Előre várhatóan 2015-os évhez hasonlóan idén szeptember 17-18-án is lesz B-52H egy CV-22B Osprey és
B-1B társaságában az ostravai repülőnapon. A belépés ingyenes, megközelítés emeletes vonattal Hl.n.-ről.
12039210_1037192189638031_2741495506945090631_n.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem tudom volt e mostanában szó a B-52 újra hajtóművezéséről...
Az Aviationweek szerint vannak fejlemények az ügyben:
http://aviationweek.com/defense/ge-...m=email&elq2=d6dc9665106b4ba9ae5ec724beb31920
A lényeg hogy Feb.3.-án az amik ajánlatot kértek a GE-től, a RR-től és a PW-től hogy mit tudnának ajánlani B-52-höz az ősöreg TF33 helyett.
A cikk szerint az az új a dologban hogy eddig amikor B-52 újra hajtóművezésről volt szó mindig 4 új nagy kétáramúsági fokú hajtóművel (CF6-os) akarták cserélni a meglévő nyolcat.
Ennek az lett volna a hátránya hogy komoly szerkezeti módosításokat igényelt volna a gép szárnyán és nem voltak biztosak benne hogy hogyan változik meg a légáramlás a gép körül.
Tesztek azért voltak:
b52.jpg


A mostani ajánlatban azt kérik a cégektől, adjanak ajánlatot arra hogy a régi nyolc hajtóművet nyolc új, egyenként 17,000-19,000-lb tolóerejű hajtóművel váltanák, úgy hogy azok különösebb szerkezeti átalakítás nélkül illeszthetőek legyenek a meglévő pilonokhoz.
A GE-től a CF-34-10-es jöhet szóba (18,000-lb., jelenleg a Brazil Embraer 190, 195-ökön repül)
A RR-tól az BR715 vagy BR725 (18,500-lb., jelenleg a Gulfstream G650-en és V-ön repül)
A PW - aki az eredeti TF33-okat gyártotta - alapvetően feljavítaná a meglévő TF33-sokat vagy új hajtóműveket fejlesztene
Mindenesetre szép üzlet lenne...A meglévő 76 B-52H-hoz kb. 608 hajtóműre lenne szükség.
Konkrét számok ugyan még nincsenek mekkora megtakarítást lehetne a cserével elérni, mindenesetre biztos jót tenne az üza. fogyasztásnak, a hatósugárnak és valószínűleg még évtizedekre biztosítaná gép helyét a légierőben.
 
Össze kell trombitálni néhány agyast, hogy dolgozzanak ki módosító csomagokat a meglévő hajtóművekhez, a legolcsóbbnak ez tűnik.
 
Nem tudom volt e mostanában szó a B-52 újra hajtóművezéséről...
Az Aviationweek szerint vannak fejlemények az ügyben:
http://aviationweek.com/defense/ge-...m=email&elq2=d6dc9665106b4ba9ae5ec724beb31920
A lényeg hogy Feb.3.-án az amik ajánlatot kértek a GE-től, a RR-től és a PW-től hogy mit tudnának ajánlani B-52-höz az ősöreg TF33 helyett.
A cikk szerint az az új a dologban hogy eddig amikor B-52 újra hajtóművezésről volt szó mindig 4 új nagy kétáramúsági fokú hajtóművel (CF6-os) akarták cserélni a meglévő nyolcat.
Ennek az lett volna a hátránya hogy komoly szerkezeti módosításokat igényelt volna a gép szárnyán és nem voltak biztosak benne hogy hogyan változik meg a légáramlás a gép körül.
Tesztek azért voltak:
b52.jpg


A mostani ajánlatban azt kérik a cégektől, adjanak ajánlatot arra hogy a régi nyolc hajtóművet nyolc új, egyenként 17,000-19,000-lb tolóerejű hajtóművel váltanák, úgy hogy azok különösebb szerkezeti átalakítás nélkül illeszthetőek legyenek a meglévő pilonokhoz.
A GE-től a CF-34-10-es jöhet szóba (18,000-lb., jelenleg a Brazil Embraer 190, 195-ökön repül)
A RR-tól az BR715 vagy BR725 (18,500-lb., jelenleg a Gulfstream G650-en és V-ön repül)
A PW - aki az eredeti TF33-okat gyártotta - alapvetően feljavítaná a meglévő TF33-sokat vagy új hajtóműveket fejlesztene
Mindenesetre szép üzlet lenne...A meglévő 76 B-52H-hoz kb. 608 hajtóműre lenne szükség.
Konkrét számok ugyan még nincsenek mekkora megtakarítást lehetne a cserével elérni, mindenesetre biztos jót tenne az üza. fogyasztásnak, a hatósugárnak és valószínűleg még évtizedekre biztosítaná gép helyét a légierőben.


Kis korrekció: a képen nem a B-52-es számára tesztelnek épp egy szóbajöhető új hajtóművet, hanem repülő próbapadként próbálgatják a GE TF-39-esét, ami a C-5A Galaxy gépekbe került, Ne feledjük, ez a fenti kép korántsem új, amikor készült, a B-52-es volt jóformán a legnagyobb amerikai sugárhajtású repülő, hiszen a C-5A és a kvázi konkurens B747 szinte egy időben, de ezen tesztek után kezdte meg karrierjét.
 
Úgy tűnik, hogy Trump talált egy kis pénzt. Nem lesz olcsó mulatság, de talán kevesebbe kerül, mint a Galaxy-k modernizálása és hajtóműcseréje.
 
Úgy tűnik, hogy Trump talált egy kis pénzt. Nem lesz olcsó mulatság, de talán kevesebbe kerül, mint a Galaxy-k modernizálása és hajtóműcseréje.
Eza Trump-os rész nem világos...
A Galaxynál négy hajóművet cseréltak, de mellette csináltak más is, strukturálisan is részben újjáépítették a gépeket.
 
Eza Trump-os rész nem világos...
A Galaxynál négy hajóművet cseréltak, de mellette csináltak más is, strukturálisan is részben újjáépítették a gépeket.
Valószínűleg ezért lesz drágább az 52 gépes Galaxy-s üzlet.

Általában a konzervatív elnökök úgy alakítják a költségvetést, hogy több jusson katonai célokra. Szerintem Trump is így fog tenni....
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed