Vagy akár műszaki hiba is lehetett.Ezt valami kicsi találta el, nem látok repesznyomokat.
Alighanem inkább EW miatt esett le.
...Ez talán a legjobb eszköz a török drónok ellen., mert nem lesz könnyü helyettesiteni ezeket a motorokat, amiket Olaszorszâgon keresztül vettek eddig a törökök....
A legegyszerűbb lenne a gyártás egy részét áthozni hozzánk. Uniós tagot nem lehet szankciózniAz osztrák Rotax. ( a kanadai Bombardier lányvâllalata) leállitotta motorai szâllitâsát Törökországba, ahol azokat drónokban használjâk. Ugyanez a helyzet Irânnal is. Mellekesen a amerikai Predatort is a Rotax 914 motor hajtja.
Ez talán a legjobb eszköz a török drónok ellen., mert nem lesz könnyü helyettesiteni ezeket a motorokat, amiket Olaszorszâgon keresztül vettek eddig a törökök.
Az osztrák Rotax. ( a kanadai Bombardier lányvâllalata) leállitotta motorai szâllitâsát Törökországba, ahol azokat drónokban használjâk. Ugyanez a helyzet Irânnal is. Mellekesen a amerikai Predatort is a Rotax 914 motor hajtja.
Ez talán a legjobb eszköz a török drónok ellen., mert nem lesz könnyü helyettesiteni ezeket a motorokat, amiket Olaszorszâgon keresztül vettek eddig a törökök.
Nem.Au a dizel, amivel a Rotaxot akarjâk helyettesiteni, biztos valamilyen licenc alapon megy. Ott is meg lehetne fogni a törököket.
Nem olasz licenc?
A kanadai Bombardier sok évvel ez vásárolta fel az Osztrák Rotax céget és a jetskytől kezdve a hómobilokon keresztül a kis repülőgépekig bezárólag mindenhez gyártanak motorokat.A Rotax az legendásan stabil megbízható motorblokkokat gyárt/gyártott vagy 2 éve tűntek el a motorkerékpárokból . Úgy látszik a különböző könnyű repülő eszközökre fókuszálnak ezt erősíti a Bombardier kapcsolat is .
A Rotaxot kibeszéltük...
Ez van a púp alattJa, és ettől a cégtől jön a technológia
https://www.ctech.com.tr/en/corporate/about-us
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..